Szkolenia umiejętności miękkie [kompetencje -jakie są? + cennik, lista]

Doradztwo biznesowe
Doradztwo Biznesowe dla Firm
5 kwietnia, 2024
Jak być szczęśliwym?
Jak być szczęśliwym? Poznaj sekret szczęścia (psychologia pozytywna)
7 kwietnia, 2024

Szkolenia umiejętności miękkie [kompetencje -jakie są? + cennik, lista]

Kompetencje miękkie, umiejętności miękkie, szkolenia

Kompetencje miękkie, umiejętności miękkie, szkolenia

konsulting doradztwo szkolenie kurs

Wypełnij formularz i odbierz wycenę:

    „To jak możesz najszybciej wykorzystać szkolenia umiejętności miękkich, gwarantuję to!”

    Szkolenia umiejętności miękkie
    Szkolenia umiejętności miękkie

    Jest to jedyna strona w internecie, dzięki której możesz zyskać niespotykane umiejętności miękkie, potrzebne by osiągnąć sukces w wielu dziedzinach.

    Otrzymujesz błyskawiczną wiedzę i konkretne zastosowania, które błyskawicznie wpłynąć na poprawę Twoich zarobków, stosunków z innymi i życia.

    Umiejętności miękkie zapewnią Ci:

    • Łatwiej sprzedasz produkt!
    • Dostaniesz wymarzoną pracę, na rozmowie rekrutacyjnej musisz przecież pokazać się tak, aby Cię przyjęli!
    • Zyskasz nowych przyjaciół!
    • Przekonasz szefa, aby dał Ci podwyżkę!
    • Będziesz lepiej negocjował!
    • Dzieci będą Cię słuchać!
    • Obecni przyjaciele będą bardziej oddani.
    • Klienci będą zadowoleni z relacji i obsługi

    Kompetencje miękkie, umiejętności miękkie, szkolenia

    Szkolenia miękkie, czyli szkolenia z rozwoju umiejętności i kompetencji miękkich!

    Szkolenia miękkie (inaczej szkolenia interpersonalne) są szkoleniami, które mają na celu rozwijanie umiejętności człowieka, takich jak komunikacja, umiejętności interpersonalne, umiejętności pracy w zespole, umiejętności przywódcze, umiejętności negocjacyjne, umiejętności zarządzania czasem i wiele innych. Celem takich szkoleń jest uczenie ludzi jak skuteczniej wykonywać swoje obowiązki zawodowe.

    Zaufali mi najlepsi:

    moi klienci i partnerzy

    Dołącz do nas NA DARMOWYM WIDEO

    Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.

    Mam na imię Rafał Szrajnert i od wielu lat szkolę między innymi z umiejętności miękkich. Umiejętności miękkie to szalenie ważne dla Ciebie zdolności, o czym pewnie już wiesz skoro czytasz ten artykuł. Przez ten czas odkryłem najszybszy sposób na naukę wymarzonych cech. A przecież każdy z nas uważa, że w sobie można coś polepszyć.

    Trudno mi było uwierzyć, że umiejętności miękkie, mogą być tak łatwo nauczone. Pamiętam, gdy pewnego razu po szkoleniu wybraliśmy się do restauracji. Była tam grupa młodych mężczyzn, którzy po meczu zachowywali się bardzo głośno. Stali się nawet agresywni.

    Jeden z uczestników mojego szkolenia postanowił przetestować nabyte umiejętności i podszedł do ich stolika. Po paru minutach zachowywali się jak najlepsi przyjaciele i postanowili nie przeszkadzać innym i być miłymi dla kelnera. Jak on tego dokonał? Cóż, umiejętności miękkie to również mieszanka zdolności negocjacyjnych i rzetelnej komunikacji. Najpopularniejsze są wymienione w dalszej części artykułu.

    Jak zostać trenerem umiejętności miękkich?

    Aby zostać trenerem umiejętności miękkich, należy najpierw ukończyć odpowiednie szkolenie. Wiele szkół oferuje takie programy z certyfikatami. Oprócz tego ważne jest, aby mieć wiedzę na temat umiejętności miękkich, wiedzieć, jak je wykorzystać w praktyce i umieć zarządzać zespołem i wprowadzać zmiany. Dokładna lista wymagań będzie zależała od szkoły, ale ogólnie wymagane jest posiadanie wyższego wykształcenia i wiedzy praktycznej.

    Co to są szkolenia miękkie i twarde?

    Szkolenia miękkie i twarde to rodzaj szkoleń, które dostarczają uczestnikom różnych umiejętności. Szkolenia miękkie skupiają się na umiejętnościach interpersonalnych, takich jak komunikacja, negocjacje, budowanie relacji, przywództwo i współpraca. Natomiast szkolenia twarde skupiają się na umiejętnościach technicznych, takich jak programowanie, wykorzystywanie oprogramowania, tworzenie stron internetowych i baz danych.

    REKLAMA

    Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku

    szkolenie facebook

    Link do kursu: szkolenie Facebook Ads

    Koniec reklamy.

    Ciekawe szkolenia

    Szkolenie Umiejętności Miękkie – polega na odpowiednim przekazaniu wiedzy i nauce wybranych kompetencji. Takich jak umiejętności społeczne, czy umiejętności uniwersalne przydatne w każdym zawodzie. Pozwalające współpracować z innymi. W skład umiejętności wchodzą m.in. zarządzanie sobą w czasie, radzenie sobie ze stresem, samomotywacja, inteligencja emocjonalna, asertywność, kreatywność, zdolności perswazyjne, motywowania innych do pracy, rozwiązywania konfliktów, autoprezentacji, delegowania zadań, pracy zespołowej i wiele innych.

    W kręgach biznesowych panuje przekonanie, że umiejętności twarde (np. doświadczenie, certyfikaty, ukończone szkoły) pozwolą osobie być zaproszoną na spotkanie rekrutacyjne, ale umiejętności miękkie sprawią, że ta osoba dostanie pracę. Oznacza to, że kandydat z wieloletnim wykształceniem i doświadczeniem w danej dziedzinie może mieć twarde umiejętności niezbędne do obsadzenia stanowiska, ale brakuje mu umiejętności takich jak zdolności przywódcze lub motywacja, które są niezbędne, aby dobrze wykonywać swoją pracę.

    Idealny kandydat łączy w sobie zarówno umiejętności miękkie, jak i twarde, a wielu dyrektorów i menagerów działu HR chce widzieć w kandydacie umiejętności miękkie , takie jak odpowiednie zarządzanie czasem, gotowość do nauki, czy szkolenia się.

    Kompetencje miękkie, umiejętności miękkie, szkolenia

    Kompetencje miękkie

    Umiejętności miękkie to cechy osobowości i umiejętności społeczne, które każdy posiada w różnym stopniu. Niektórzy ludzie łatwo nawiązują przyjaźnie i dobre relacje, byłoby to cenną umiejętnością w pracy w sprzedaży. Inni są niezwykle punktualni, lub mogą podejmować racjonalne decyzje pod presją i gdy brakuje nam czasu, a poziom stresu podnosi się. Osoba może również posiadać zdolność do pracy w zespole itp. Wszystkie te wartości będą cennymi umiejętnościami.

    W przeciwieństwie do konkretnych, umiejętności twardych, takich jak zdolności matematyczne, lub umiejętności mechaniczne, odkrycie umiejętności miękkich może być bardzo trudne. Niektóre firmy stosują specjalne testy przesiewowe w celu ustalenia, czy kandydat ma odpowiednie cechy, lub osobowość w stosunku do określonego stanowiska.

    Niestety testy nie są dokładne, ponieważ człowiek zachowuje się inaczej podczas ich wypełniania, a inaczej podczas rzeczywistej pracy, gdy dochodzą jeszcze inne czynnik, np stres, jak i wpływ innych osób. Na przykład nowy pracownik zespołu obsługi klienta może mieć umiejętności techniczne i doświadczenie, ale załóżmy że może brakować mu umiejętności miękkich, np. cierpliwości lub zdolności do pracy w stresujących warunkach.

    Wielu ekspertów z działów HR i rekrutacji zachęca osoby poszukujące pracy do podnoszenia swoich umiejętności miękkich równie mocno jak umiejętności twardych, takich jak kształcenie ustawiczne lub specjalistyczne.

    Kompetencje miękkie, umiejętności miękkie, szkolenia

    Właściwa równowaga pomiędzy umiejętnościami miękkimi i twardymi jest jednym ze sposobów wyrównania szans, konkurując z setkami innych kandydatów na ciasnym rynku pracy ponieważ pracodawcy niechętnie zatrudniają wykwalifikowane technicznie osoby, które wykazują niewielkie emocjonalne przywiązanie lub zdolność do dobrej pracy z innymi w stresujących warunkach.wiki

    Szkolenia miękkie tematy

    Poniżej lista wyjaśniająca czym są i dlaczego są takie ważne (praktyczne przykłady z prawdziwych sytuacji):

    SZKOLENIE UMIEJĘTNOŚCI MIĘKKICH

    Szkolenie umiejętności miękkich ma na celu poprawę umiejętności ludzi. Termin ten jest zwykle używany w przeciwieństwie do twardych umiejętności, które odnoszą się do specjalistycznej wiedzy technicznej lub innej wiedzy zawodowej, która jest unikalna dla jego pracy. Przykładami umiejętności miękkich są obsługa klienta, komunikacja interpersonalna i etykieta biznesowa, więcej przykładów przytoczone zostało we wcześniejszej części tekstu.

    Szkolenia miękkie i twarde

    W ostatnich latach przedsiębiorstwa i zarząd zdały sobie sprawę, że życzliwość i inne cechy osobiste są tak samo ważne dla ich sukcesu, jak umiejętności twarde. Wreszcie zwrócili oni uwagę na inne aspekty i przyjęły strategię szkolenia umiejętności miękkich. Istnieją różne rodzaje szkoleń i każdy z nich można ogólnie uznać za istotny dla jednej z grup: pracowników, pracodawców, osób poszukujących pracy, lub chcących eksplorować swój rozwój osobisty.

    Szkolenia miękkie dla kadry kierowniczej?

    Szereg programów szkoleniowych z zakresu umiejętności miękkich ma na celu pomóc osobom w osiąganiu większej skuteczności w pracy, czy życiu codziennym. Mogą uczyć się indywidualnych umiejętności, np. zarządzanie czasem i produktywności. Strategie nauki umiejętności miękkich mogą nie być bezpośrednio związane z wiedzą techniczną, ale mogą pomóc stać się bardziej wszechstronnym.

    Inną często uczoną miękką umiejętnością jest komunikacja interpersonalna, a w szczególności osławiona inteligencja emocjonalna. Ponieważ większość zawodów wiąże się z pracą z co najmniej jedną inną osobą, pracownicy mogą na ogół czerpać korzyści z nauki technik komunikacji i budowania relacji.

    Szkolenia miękkie dla inżynierów?

    Z kolei szkolenia umiejętności miękkich dla kadry zarządzającej często odnoszą się do różnych aspektów dotyczących relacji z pracownikami. Przywództwo i podejmowanie decyzji to dwa wspólne obszary zainteresowania, ale nie jedyne. Szkolenia umiejętności miękkich skupiają się na każdym aspekcie, na którym chce skupić się klient. Częste przykłady obejmują rozwiązywanie konfliktów i radzenie sobie z roszczeniami, uczenie konkretnych umiejętności dla osób pracujących z PR/Marketingiem, etykieta biznesowa i obsługa klienta. Umiejętności zdobyte podczas takich szkoleń mogą przynieść korzyści podczas rozmów biznesowych, czy negocjacji.

    Szkolenia biznesowe tematy. Poniżej dosyć obszerna lista umiejętności miękkich

    Jest to lista otwarta, do której dopisać można jeszcze wiele składowych.

    Przywództwo

    • Budowanie zespołu
    • Planowanie strategiczne
    • Coaching
    • Mentoring
    • Delegacja
    • Rozstrzyganie sporów
    • Dyplomacja
    • Przekazywanie opinii
    • Zarządzanie trudnymi rozmowami
    • Podejmowanie decyzji
    • Zarządzanie wydajnością
    • Nadzorowanie
    • Zarządzanie
    • Zarządzanie menedżerem
    • Zarządzanie talentami
    • Zarządzanie zdalnymi zespołami
    • Zarządzanie wirtualnymi zespołami
    • Zarządzanie kryzysowe

    Umiejętności interpersonalne

    • Tworzenie sieci, networking
    • Relacje interpersonalne
    • Radzenie sobie z trudnymi ludźmi
    • Rozwiązywanie konfliktów
    • Personal Branding
    • Polityka biurowa

    Umiejętności osobiste

    • Inteligencja emocjonalna
    • Samoświadomość
    • ​​Zarządzanie emocjami
    • Zarządzanie stresem
    • Tolerancja zmian i niepewność
    • Branie krytyki i feedback
    • Pewność siebie
    • Zdolność adaptacyjna
    • Odporność
    • Asertywność
    • Konkurencyjność
    • Własne przywództwo
    • Samoocena
    • Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym, WORK-LIFE-BALANCE
    • Życzliwość
    • Entuzjazm
    • Empatia

    Kreatywność

    • Rozwiązywanie problemów
    • Krytyczne myślenie
    • Innowacje
    • Rozwiązywanie problemów
    • Zmysł projektowy
    • Zmysł artystyczny

    Profesjonalne umiejętności

    • Organizacja
    • Planowanie
    • Zarządzanie czasem
    • Zarządzanie spotkaniami
    • Zaawansowana technologia
    • Świadomość trendów technologicznych
    • Świadomość trendów biznesowych
    • Badania
    • Etykieta biznesowa
    • Różnorodność w świadomości
    • Świadomość niepełnosprawności
    • Kompetencje międzykulturowe
    • Trening
    • Usprawnianie procesu
    • Zarządzanie wiedzą
    • Pisanie raportów i propozycji
    • Obsługa klienta
    • Myślenie przedsiębiorcze

    Perswazja i wpływanie na innych

    • Facylitacja
    • Sprzedaż
    • Inspiracja
    • Perswazja
    • Negocjacje
    • Motywowanie
    • Współpraca
    • NLP

    Umiejętności komunikacyjne

    • Komunikacja werbalna
    • Język ciała
    • Komunikacja fizyczna
    • Pisanie
    • Opowiadanie historii
    • Komunikacja wizualna
    • Humor
    • „Szybka wiedza”
    • Słuchanie
    • Umiejętności prezentacji
    • Wystąpienie publiczne
    • Wywiad

    Jak można skutecznie zintegrować rozwój umiejętności miękkich z codziennymi obowiązkami zawodowymi?

    Integracja rozwoju umiejętności miękkich z codziennymi obowiązkami zawodowymi może następować poprzez stosowanie nauczonych umiejętności w praktycznych sytuacjach w pracy, np. poprzez ulepszenie komunikacji z klientami i współpracownikami, lepsze zarządzanie czasem czy efektywniejszą pracę zespołową.

    Czy szkolenia z umiejętności miękkich są równie ważne dla osób na kierowniczych stanowiskach, jak i dla pracowników niższego szczebla?

    Szkolenia z umiejętności miękkich są ważne dla osób na wszystkich poziomach zawodowych, ponieważ umiejętności takie jak komunikacja, zarządzanie konfliktami, przywództwo i współpraca są kluczowe dla efektywnego funkcjonowania zarówno zespołów, jak i całych organizacji.

    W jaki sposób organizacje mogą monitorować i mierzyć postępy w rozwoju umiejętności miękkich swoich pracowników?

    Organizacje mogą monitorować i mierzyć postępy w rozwoju umiejętności miękkich pracowników poprzez regularne oceny wyników pracy, ankiety satysfakcji, 360 stopni feedback od współpracowników, klientów i menedżerów, a także poprzez obserwację zmian w zachowaniu i efektywności pracy.

    Każdy może opanować umiejętności miękkie.

    Po nauczeniu się wybranych umiejętności miękkich, zauważysz błyskawiczne zmiany. Wejdą Ci w nawyk i nieświadomie będziesz je stosował. To co wcześniej było problemem, przestanie nim być. „Trudni sąsiedzi”, „niekorzystne warunki”, „brak asertywności”, to tylko kilka z tych, które mogą szybko zniknąć!

    Dlaczego umiejętności miękkie to klucz do sukcesu?

    Nigdy nie myślałem, że będę dzielił się swoimi technikami, które dawały mi tak olbrzymią przewagę nad konkurencją. Obawiałem się, że umiejętności miękkie mogą zostać użyte w złych celach, przez nieodpowiednie osoby.

    Nie da się tego uniknąć niestety w żadnej branży.

    Na czym więc powinieneś się skupić?
    Jeśli przyswoisz umiejętności miękkie, to stanie się to w sposób szybki i prosty. Pracując wiele lat w zawodzie jako szkoleniowiec opanowałem technikę jak najszybszego przyswajania umiejętności przez kursantów. Rozumiem, że możesz podchodzić do tego sceptycznie, ale jak będziesz dalej czytał to zrozumiesz dlaczego tak właśnie jest.

    Moje podejście do nauki i prowadzenia szkoleń z grupy umiejętności miękkie, jest z goła inne niż w przypadku innych szkoleniowców. Zależy im, aby zajęcia trwały jak najdłużej i aby klienci cyklicznie do nich powracali. W moim przypadku, zależy mi raczej na szybkiej nauce pożądanych umiejętności, bo jeśli klient przyswoi wiedzę dobrze i szybko to dostanę rekomendację. Po latach takie praktyki praktycznie nie muszę już się reklamować, bo większość dzwoni do mnie z polecenia. I zdarza się, że z powodu braku wolnych terminów muszę odmówić szkolenia w placówce klienta.

    Mam więc nadzieję, że jak opanujesz umiejętności miękkie w wystarczającym stopniu, to będziesz ich używał mając moralność na uwadze.

    Dla kogo nie jest przeznaczona nauka. Czyli umiejętności miękkie na nie!

    Jeśli uważasz, że wiesz już wszystko, a umiejętności techniczne z uczelni, lub szkoły to wszystko co wartościowe to nawet się nie fatyguj. Nie będę nawet próbował przekonać Ciebie jak ważne jest dobre „obcowanie” w społeczeństwie, wśród innych ludzi.

    Jeśli natomiast uważasz, że człowiek uczy się całe życie to zapraszam. Pomogę Ci zbudować pewność siebie podczas nauki i stosowania. Zobaczysz że nowe umiejętności stosujesz automatycznie, w każdym aspekcie życia, dostając dokładnie taki rezultat jaki pragniesz. Nie bacząc na trudne warunki.

    Gwarantuję Ci Twój sukces.

    Procedury podczas szkoleń „umiejętności miękkie”, są wytłumaczone w takich detalach, że nawet 5cio letnie dziecko może stosować je praktycznie od razu. Ale chcę zdjąć z Ciebie całe ryzyko. Jeśli zamówisz moje szkolenie, umiejętności miękkie do swojej firmy i stwierdzisz, że uczycie się niewystarczająco szybko, to zwrócę zapłacone wcześniej pieniądze! Ma się to samo do pracy indywidualnej, czy rozmów na skype!

    Zacznij w mniej jak minutę.

    Wystarczy, że podniesiesz telefon i zadzwonisz. Możesz również napisać e- mail. Powiedz co dokładnie Cię interesuje, a my przygotujemy dla Ciebie ofertę. Po szkoleniu, umiejętności miękkie, których się nauczyłeś zostaną z Tobą na zawsze. Jest to wspaniała jednorazowa inwestycja w siebie.

    Twój,

    Rafał Szrajnert
    Szkoleniowiec i trener z zakresu – umiejętności miękkie

    PS. Masz ogromne szczęście, bo umiejętności miękkie, nigdy nie były tak szybko przyswajane. To wszystko dzięki naukowo opracowanym metodom.

    PS. Zamów już teraz swoje szkolenia umiejętności miękkie dla firmy!

    doradztwo konsulting szkolenie sprzedaży biznes firma szkolenia online
    Sprawdź moją ofertę:
    Szkolenia umiejętności miękkie [kompetencje -jakie są? + cennik, lista] 1

    Co myślisz o moim nowym wpisie na blogu?

    A może masz pytanie dotyczące strategii lub techniki jak działać najlepiej?

    Tak czy inaczej, chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia.

    Więc śmiało, teraz udostępnij ten wpis na swoich social mediach i zobacz co inni mają do powiedzenia.

    Dr/PhD Rafał Szrajnert
    Dr/PhD Rafał Szrajnert
    Rafał Szrajnert to doktorant (PhD) specjalizujący się w zarządzaniu i marketingu. Ukończył studia magisterskie na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, a także studia podyplomowe. Jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce. Profil działalności to: -doradztwo marketingowe -konsulting marketingowy -szkolenia, kursy -doradztwo biznesowe (psychologia, coaching) -marketing (seo, reklamy CPA, PPC)