Doradztwo, określane jako konsulting

to szeroka gama usług, od definiowania strategii firmy poprzez reorganizację (restrukturyzację) przedsiębiorstwa i zarządzanie finansowe, aż po zarządzanie kapitałem ludzkim oraz projektowanie i wdrażanie rozwiązań informatycznych.

Przeczytaj o naszych usługach, a następnie zamów Bezpłatną Konsultację:

Doradztwo marketingowe



Właściwie prowadzone doradztwo marketingowe daje Ci wiedzę o tym, jakie działania są niezbędne, aby przyciągnąć kolejnych klientów, w jakim czasie działania te powinny zostać podjęte, oraz jaki będzie ich koszt dla twojej firmy. Maksymalizowanie zysków płynących z marketingu wymaga takiego skonstruowania strategii marketingowej w internecie, aby ta zawierała wszystkie niezbędne elementy, które pozwolą Ci poznać kierunek, w którym powinna pójść Twoja firma.
Pracując z agencją Unique SEO, która wchodzi w skład naszej grupy zajmiemy się: Seo, pozycjonowaniem, reklamami PPC (Google Ads i Facebook), a także tworzeniem lejków sprzedaży.

Doradztwo w sprzedaży



Skutecznie pomagamy w poszczególnych etapach procesu sprzedaży:

-Dobór grupy docelowej
-Kreowanie produktu i metod sprzedaży
-Wsparcie sprzedaży
-Działania marketingowe
-Generowanie leadów sprzedażowych
-Inicjowanie kontaktów
-Prezentacja oferty
-Negocjacje
-Realizacja i obsługa posprzedażowa
- Dosprzedaż - cross i up-selling
-Utrzymanie klienta

Doradztwo personalne



Wybór właściwego pracownika na dane stanowisko jest niezwykle istotny dla działalności firmy. To właśnie od ludzi zależy jej przyszłość, możliwości rozwoju czy reputacja. Dlatego tak ważne jest by podczas procesu rekrutacyjnego, zadaniem wyboru najlepszego kandydata zajęła się osoba, której kompetencje pozwalają na odnalezienie właściwych specjalistów, dotarcie do nich czy ich rzetelną ocenę.
Oferujemy m.in.:
-pomoc w rekrutacji (tworzenie testów, ogłoszeń)
-doradztwo personalne dla osób, które w danym momencie potrzebują pomocy w określeniu najlepszej opcji rozwoju kariery zawodowej - utrzymywanie work-life-balance

Doradztwo dla firm



Doradztwo dla firm standardowo rozpoczynamy przeglądem i analizą całej organizacji. Efektem przeglądu są rekomendacje do rozwoju firmy jako całości lub jej części, np. call center, działu sprzedaży, produkcji, jakości itp.
Doradztwo może przyjąć formę od jednodniowych konsultacji połączonych z mentoringiem po rozbudowany, kilkumiesięczny projekt doradczy.

Koncentruje się na zmianie postaw pracowników na bardziej proaktywną, a organizację na samoświadomą. Właściciele i management firm stają się mniej zaangażowani operacyjnie, dzięki temu mogą się poświęcić strategii rozwoju firmy.

Doradztwo strategiczne



Doradztwo strategiczne pomaga najbardziej wpływowym organizacjom na świecie osiągnąć doskonałe wyniki, podejmując właściwe decyzje biznesowe. Budując długotrwałe relacje z kadrą zarządzającą, tworzymy skuteczne strategie biznesowe obejmujące szeroki zakres zagadnień.
Nasze rozwiązania są oparte na gruntownej wiedzy i doświadczeniu sektorowym.

Obejmują m.in. zdefiniowanie strategii , identyfikację nowych możliwości , projektowanie modeli cenowych, rozwijanie innowacji. Tworzymy i wdrażamy indywidualnie dopasowane strategie, które pozwalają naszym klientom z ufnością patrzeć w przyszłość.

Doradztwo w pozyskiwaniu klienta



Naszym zadaniem jest ułożenie i zweryfikowanie dla Ciebie procesu dotarcia do zdefiniowanej grupy docelowej, zainteresowania jej Twoim produktem i dostarczenie spotkań handlowych (leadów). Nasz zespół tworzy grupa ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w pozyskiwaniu nowych klientów z różnych branż. Nasze usługi w zakresie wsparcia ekspansji przedsiębiorstw należących do naszych klientów obejmują: -wyszukiwanie atrakcyjnych grup docelowych
-badanie preferencji i potrzeb
-umawianie spotkań handlowych
-koordynowanie działań związanych z podpisaniem umów

Wyślij wiadomość


email: info@rafalszrajnert.pl

+48 790-768-482

Zwiększanie konsensusu, zaangażowanie, uczenie się i przyszła skuteczność nie są proponowane jako substytuty bardziej zwyczajowych celów doradztwa w zakresie zarządzania, ale jako pożądane rezultaty każdego naprawdę skutecznego procesu doradczego. Zakres, w jakim można je wbudować w metody osiągania bardziej tradycyjnych celów, zależy od zrozumienia i umiejętności, z którymi zarządza się całą relacją doradczą. Na takie cele zwracano większą uwagę w literaturze na temat rozwoju organizacji niż w dziedzinie doradztwa w zarządzaniu. Jednak cele behawioralne można najlepiej osiągnąć, jeśli zostaną zintegrowane z bardziej tradycyjnymi podejściami. Klienci mają prawo oczekiwać, że wszyscy konsultanci wiedzą co dla nich najlepsze.

Idea, że ​​sukces konsultingowy zależy wyłącznie od wiedzy analitycznej i umiejętności przedstawiania przekonujących raportów, traci na znaczeniu, częściowo dlatego, że obecnie w organizacjach jest więcej osób posiadających wymagane techniki analityczne niż w latach boomu „doradztwa strategicznego”. Coraz częściej najlepsi doradcy definiują swój cel nie tylko jako rekomendowanie rozwiązań, ale także pomoc w instytucjonalizacji bardziej efektywnych procesów zarządzania.

Tendencja ta jest istotna dla firm konsultingowych, ponieważ wymaga umiejętności procesowych, które wymagają większego nacisku w politykach firm dotyczących marketingu, rekrutacji i rozwoju personelu. Jest to równie istotne dla menedżerów, którzy potrzebują nie tylko fachowej porady, ale także praktycznej pomocy w poprawie przyszłych wyników organizacji.

Gdy klienci uczą się wyrażać nowe potrzeby, dobrzy konsultanci uczą się, jak im odpowiadać.

Uzyskaj dostęp do ekskluzywnych wskazówek, strategii i CASE STUDY, których nie udostępniam nigdzie indziej.

Zapisz się na newsletter.

Uzyskaj dostęp do ekskluzywnych wskazówek, strategii i CASE STUDY, których nie udostępniam nigdzie indziej.
Zapisz się na newsletter.