BLOG


Błędy poznawcze
szkolenie
Biznes firma
coaching
innowacje
laboratorium
własność intelektualna
rozwój osobisty
lean management
Wiadomości ekonomiczne i polityka
Efektywna nauka
Ciekawostki
Efektywna nauka
artykuły sponsorowane

Blog o biznesie, czyli blog biznesowy




Tylko sprawdzone metody zwiększania sprzedaży i rozwoju firmy na Twoją skrzynkę.

To jest blog, który trzeba regularnie czytać! Znajdziesz tutaj wszystkie informacje dotyczące przedsiębiorczości i biznesu. Strategie wzrostu, innowacje, zasoby ludzkie, przywództwo, kwestie prawne, styl życia, marketing i branding, produktywność, technologia, pieniądze i finanse. Twoja codzienna porcja przydatnych porad, inspiracji i motywacji.

Blog o biznesie to doskonały sposób na poszerzenie wiedzy. Tutaj znajdziesz wiodące porady rozwojowe, czytaj blog biznesowy poniżej wszystkie wpisy:



1 grudnia, 2023
Zaufanie w marketingu – Formuła, która w ciągu kilku godzin zamienia zimne leady w kupujących
Transkrypt filmuZawartość strony1 Transkrypt filmu2 Co to Zaufanie w marketingu3 Definicja Zaufanie w marketingu4 Zaufanie w marketingu – rodzaje5 Zaufanie […]
24 listopada, 2023
Efekt Galatei (ang. Galatea effect)
WstępZawartość strony1 Wstęp2 Co to Efekt Galatei3 Definicja Efektu Galatei4 Efekt Galatei – rodzaje5 Efekt Galatei – przykłady6 Wady i […]
21 listopada, 2023
Reguła niedostępności – scarcity (ograniczona ilość)
WstępZawartość strony1 Wstęp2 Co to Reguła niedostępności – scarcity3 Definicja Reguła niedostępności4 Reguła niedostępności– rodzaje5 Reguła niedostępności– przykłady6 Wady i […]
19 listopada, 2023
Nudge, czyli impuls. Ukryta perswazja w sprzedaży i marketingu
WstępZawartość strony1 Wstęp2 Co to impuls (nudge)3 Definicja impuls (nudge)4 nudge– rodzaje5 nudge– przykłady6 Wady i zalety nudges7 Jak zrobić […]
15 listopada, 2023
Efekt czystej ekspozycji
Efekt czystej ekspozycji (Robert Zajonc. psychologia)-Mere exposure effect-Dlaczego wolimy rzeczy, które znamy? (definicja, przykłady)
Efekt czystej ekspozycji da się podsumować jednym zdaniem. Im częściej się z czymś spotykamy, tym większe prawdopodobieństwo, że tę osobę lub przedmiot polubimy.
14 listopada, 2023
Oczekiwanie – jak zrobić kampanię teaserową, żeby Klienci nie mogli się doczekać kupienia od Ciebie?
Wyobraź sobie że właśnie obejrzałeś przedostatni odcinek swojego ulubionego serialu, a za tydzień finał sezonu. Wszystko się wydarzy, a Ty […]
12 listopada, 2023
Bańki spekulacyjne na rynku– dlaczego dajemy się wciągnąć w to, czym ekscytują się ludzie o podobnych poglądach (bańka cenowa)
WstępZawartość strony1 Wstęp2 Co to Bańki spekulacyjne3 Definicja Bańki spekulacyjnej4 Bańki spekulacyjne– rodzaje5 Bańki spekulacyjne– przykłady6 Wady i zalety Bańki […]
7 listopada, 2023
Utopione koszty – sunk cost fallacy (Umiejętność ucinania strat)
Utopione koszty – sunk cost fallacy (Umiejętność ucinania strat)Zawartość strony1 Utopione koszty – sunk cost fallacy (Umiejętność ucinania strat)1.1 Efekt […]
4 listopada, 2023
Framing – co to ramowanie w psychologii? Słowa w marketingu mają znaczenie
W dzisiejszym świecie, gdzie przekaz medialny jest nieustannie obecny, nie możemy uniknąć wpływu różnych technik komunikacyjnych na nasze myśli, postawy […]