fbpx

Jak być szczęśliwym?

Odpowiedź na pytanie jak czuć się szczęśliwym, nie jest łatwa.

Czy znajdujesz się w stanie depresji, zastanawiając się, co tracisz?

Czy myślisz, że musi być coś jeszcze, co powinieneś robić?

Czy nie jesteś pewien, jak być szczęśliwym i spełnionym?

A może czasy są trudne i nie wiesz, co zrobić, aby przetrwać wyzwania, przed którymi obecnie stoisz.

JAK BYĆ SZCZĘŚLIWYM

Czego dowiesz się z tego artykułu:

-Poznasz 5 zasad, które pomogą Ci się rozwijać szczęście w swoim życiu
-Odkryjesz skuteczne sposoby, aby czuć się szczęśliwszym
-Zrozumiesz umysłowe i fizyczne aspekty szczęścia
-Dowiesz się, jak ludzie, z którymi przebywasz, wpływają na Twoją radość
-Dowiedz się, co zrobić dalej

CO MOGĘ ZROBIĆ, ABY CZUĆ SIĘ SZCZĘŚLIWSZYM?

Spokojnie, nie jesteś sam. Miliony ludzi codziennie zadaje sobie to pytanie. Aby Ci pomoc omówimy pięć zasad, które sprawią, że będziesz dobrze prosperować, a nie tylko żył w szarości. Nauczysz się, jak czuć się szczęśliwym z dnia na dzień, stać się bardziej skupionym i pobudzonym. Dla wielu ludzi szczęście może oznaczać idealny związek partnerski, zaplanowane życie, czy udaną komunikację z innymi. W rzeczywistości, kiedy będziesz pracować, by stać się bardziej szczęśliwą wersją siebie, praca, którą wykonujesz, szybko przejdzie na wszystkie aspekty Twojego życia, dzięki czemu będziesz bardziej radosny i spełniony:

Oto zasady szczęścia:

1. Ćwicz swój umysł
2. Wzmacniaj swoje ciało
3. Zdobądź wzór do naśladowania
4. Twoje otoczenie
5. Daj więcej, niż oczekujesz

1. Ćwicz swój umysł

Dlaczego: uczucie szczęścia sprowadza się do miejsca, do którego kierujesz swoje myśli. O czym myślisz najczęściej? Aby przejąć kontrolę nad swoim skupieniem, musisz wyćwiczyć swój umysł (kontrolować emocje). To, czym karmisz swój umysł, staje się tym, czym się stajesz.

Aby stać się najlepszym z możliwych, musisz dać umysłowi najlepszą treść. Innymi słowy, każdego dnia musisz stać na straży przed drzwiami swojego umysłu i wpuszczać tylko te myśli które chcesz. Dlaczego? Ponieważ im dłużej trzymasz rzeczy - idee, myśli, uczucia - zaczynasz je akceptować nieświadomie.

A potem zaczynasz rozwijać nawyki, które przejmą Twoje życie, prawdopodobnie w sposób, który Ci nie pomoże. Brzmi jak przeciwieństwo tego, jak czuć się szczęśliwym, prawda?

Jeśli nie karmisz swojego umysłu, po prostu będziesz żył informacji, które nieustannie napływają do nas w dzisiejszym świecie bez znaczenia. To od Ciebie zależy, co zdecydujesz się wpuścić.

Plan: w jaki sposób skupiasz swoje myśli na czymś pozytywnym? Przeczytaj 30 minut dziennie czegoś merytorycznego i motywacyjnego.

Przeczytaj biografie wielkich ludzi, którzy osiągnęli zadziwiające rzeczy i wytrzymali ogromne wyzwania. Pomoże Ci umieścić własne życie w perspektywie i zyskać wgląd. Czytaj wspaniałe książki. Sprawią, że pomyślisz o świetnych pomysłach. Przeczytaj interesujące Cię publikacje odnośnie zdolności zawodowych, w których chcesz się poprawić. Powinieneś być podekscytowany tym, co sobie dajesz.

A jeśli nie lubisz czytać wypróbuj audiobooki, a nawet podcasty, aby zapewnić ten sam poziom pozytywnych informacji dla mózgu. Pomoże to niezmiernie, ponieważ nauczysz się, jak być szczęśliwym.

2. Wzmacniaj swoje ciało

Dlaczego: Bez względu na to, ile włożysz w rozwój mózgu, jeśli Twoje ciało pozostaje takie samo, ciężko jest dokonać zmiany w życiu. Twój umysł i ciało nie mogą być rozdzielone. Strach jest fizyczny, odwaga również. Niezależnie od tego, czy czujesz się niepewnie, czy fantastycznie, zmienia to Twoją fizjologię.

Musisz nauczyć się trzymania otwartej pozycji ciała. Proste plecy, pewny chód i spojrzenie. Wtedy organizm wydziela więcej testosteronu i zmniejsza kortyzol. Wprawia Cie to w uczucie pewności siebie, co jest skorelowane z pozytywnymi emocjami. Zapoznaj się z tym czym jest zdrowy tryb życia.

Plan: Ćwiczenie. Przynajmniej 5 dni w tygodniu . Staraj się, aby Twoje serce biło mocniej i z treningu na trening rób coś więcej, niż myślałeś, że jest możliwe. W ten sposób zbudujesz siłę fizyczną i psychiczną. Zapewnisz wyrzut endorfin, które sprawią że będziesz szczęśliwy. Aktywność należy do Ciebie, po prostu ruszaj się! Stwórz codzienny rytuał, aby pomóc Ci stać się silnym.

3. Zdobądź wzór do naśladowania

Dlaczego: modele dają nam wzór, jak być lepszymi ludźmi. Kiedy szukamy sukcesu i szczęścia, najlepiej jest spojrzeć na to, jak inni osiągnęli to samo. Jeśli ktoś odnosi sukcesy i jest szczęśliwy to zobacz, jak to robią, a następnie powtarzaj, aby osiągnąć ten sam wynik. To samo uzasadnienie można zastosować do szczęścia.

Plan: znajdź kogoś, kto osiągnął to, czego chcesz. Kim jest ktoś, kogo podziwiasz, kto jest szalenie szczęśliwy? Jakie zachowania i przekonania podążają za nimi, co pozwala im być szczęśliwymi?

4. Twoje otoczenie

Dlaczego: Wielu z nas pozostaje w pobliżu ludzi, którzy są na naszym poziomie lub pod nim (mentalnym, finansowym, emocjonalnym, czy nawet poziomie szczęścia), ponieważ sprawia to, że ​​czujemy się dobrze. Kiedy przebywacie w towarzystwie ludzi, którzy czują się wygodnie, nie ma żadnego impulsu do wzrostu.

Jednak konsekwentnie pojawiaj się wśród ludzi, którzy są więksi niż Ty. Pomyśl o sporcie: Jeśli grasz z kimś, kto jest lepszy od Ciebie, szybko się poprawisz. Ale jeśli grasz z kimś na swoim poziomie lub poniżej, nigdy nie będziesz lepszy. Bez trudności nie ma poprawy.

Jeśli trzymasz się ludzi, którzy są konsekwentnie negatywni i patrzą tylko na wady, są szanse, że Ty też przejmiesz ich zachowania. Zdecyduj się otaczać osobami które są szczęśliwe i pozytywne, a następnie zobacz jak zmienia się Twoje nastawienie do życia.

Plan: Musisz być blisko ludzi, którzy robią to, co chcesz robić. Jeśli wytrwale będziesz to robić, coś się wydarzy. A poza tym może być coś lepszego niż przebywanie wśród ludzi którzy podzielają Twoje pasje? Wszyscy myślimy o ludziach, których widzimy regularnie, więc upewnij się, że jesteś w głowach tych, którzy Cię nauczą szczęścia. Wiem, ze może być na początku trudno przebywać wśród lepszych od siebie, ale bądź wytrwały i w końcu wejdziesz na ich poziom.

5. Daj więcej, niż oczekujesz

Dlaczego: Dawanie zmieni Twój poziom radości i stanu umysłu w sposób, który możesz tylko sobie wyobrazić. W rzeczywistości dawanie bez oczekiwania otrzymania czegoś w zamian da Ci energię do wykonania poprzednich czterech zasad.

Plan: bez względu na to, jak zła może wydawać się Twoja sytuacja, znajdź kogoś, kto ma gorzej lub ciężej i pomóż im. Pomagaj codziennie. Bez względu na to, co dokładnie robisz (coś małego bądź dużego) zaoferuj coś innym. Pamiętaj: sekretem życia jest dawanie . To naprawdę sekret tego, jak czuć się szczęśliwym.

POTRZEBUJESZ POMOCY W TWORZENIU WŁASNEGO PLANU DZIAŁANIA, ABY SIĘ ROZWIJAĆ?
Odkryj swoją prawdziwą naturę i pokonaj przeszkody dzięki sesjom coachingu

ROZPOCZNIJ I ZAMÓW:
+48 790-768-482
info@rafalszrajnert.pl



PS. Dostałeś sprawdzone strategie jak osiągnąć szczęście. Już najwyższy czas, aby ruszyć!

Podziel się z innymi!

Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce.