fbpx

Szkolenie Sprzedażowe pozwoli Ci wdrożyć najlepszą strategię dla firmy, a także zwiększysz wyniki handlowców. Pozwolą Ci zwiększyć dochody przedsiębiorstwa i nauczą najważniejszych technik perswazji i ustalania planu dla grup sprzedażowych. Będziesz zarabiał więcej!

Szkolenie sprzedaży w biznesie jest odbierane różnie.

Jeśli podejdziesz do sprzedawcy i spytasz się czy umie sprzedawać, np typowy sprzedawca w komisie samochodowym, odpowie naturalnie, że tak i jest w tym świetny, bo robi to od 20 lat i jest najlepszy na świecie.

Z kolei jeśli podejdziesz do jego szefa i spytasz się czy jego sprzedawca mógłby sprzedawać więcej, odpowie on naturalnie, że tak.

Mam nadzieję, że ten prosty przykład zainteresuje Cię do przeczytania dalszej części tego ciekawego wpisu i dowiesz się dlaczego najlepsze firmy inwestują w szkolenia sprzedażowe.

Spis treści:
1. Co dają Ci szkolenia sprzedażowe?
2. Podejście firm do szkoleń sprzedaży
3. Co to szkolenie sprzedaży?
4. Co to jest sprzedaż?
5. Proces sprzedaży
6. Jaka jest różnica między marketingiem i sprzedażą?
7. Co to jest marketing?
8. Kanały sprzedaży

szkolenie sprzedażowe dla firm

Co dają Ci szkolenia sprzedażowe?

Szkolenia sprzedażowe to świetnie rozwiązanie, żeby zwiększyć swoje zarobki. Bez względu czy jesteś sprzedawcą, handlowce, właścicielem firmy, czy chcesz się tego nauczyć, bo wiesz że sprzedaż to wszystko. Musisz umieć się sprzedać podczas rozmowy rekrutacyjnej, na randce, kiedy chcesz komuś coś wytłumaczyć. Widzisz już, że szkolenie sprzedażowe jest bardzo potrzebne, szczególnie jeśli ktoś nie obcuje na co dzień z wieloma osobami.

Taki człowiek nie posiada w pełni rozwiniętych wszelkich umiejętności prowadzących do udanych stosunków i relacji. Tracisz przez to bardzo wiele! Kluczowe jest tu właściwe korzystanie ze szkoleń sprzedażowych, tak aby posiąść cechy osoby pewnej siebie i odnoszącej sukcesy. W życiu szkoda tracić czas na bycie przeciętnym. Zastanów się jakby zmieniło się Twoje życie, gdybyś posiadł wszelkie umiejętności sprzedaży jakie chcesz? Niestety nie przychodzi to samo dlatego szkolenie sprzedaży jest tak popularne.

Podejście firm do szkoleń sprzedaży



To co teraz napiszę jest bardzo ważne. Czytaj uważnie... Zbyt wielu właścicieli firm postrzega szkolenia sprzedażowe jako wydatek. Faktem jest, że Ci, którzy inwestują w odpowiedni rodzaj szkoleń sprzedażowych, widzą, jak dochody eksplodują i uzyskują zwrot z inwestycji. Prawdą jest, że każda inwestycja ma koszt początkowy (wiki). Pytanie, które należy zadać, to rodzaj zwrotu, jaki otrzymasz. Moi klienci płacą mi pieniądze, więc mogę im pomóc zdobyć więcej pieniędzy. Działa to dobrze dla wszystkich.

"Szkolenia sprzedażowe generują sprzedaż. Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż, czas rozpocząć szkolenie."

Dzięki stałej współpracy ze mną, możesz osiągnąć swoje cele. Nikt nie staje się ekspertem w jeden dzień. To wymaga codziennej praktyki, którą mogą zapewnić programy szkoleniowe.

Szkolenie sprzedażowe spowoduje wyższą sprzedaż netto na pracownika i wyższe zyski brutto. To łatwa rzecz do zmierzenia. Świetne szkolenia sprzedażowe mają pozytywny wpływ na przychody organizacji, ale nie wszystkie szkolenia sprzedażowe są równie dobre, ponieważ istnieją różne rodzaje sprzedaży i różne branże, które wymagają specyficznej taktyki. Moje szkolenia sprzedażowe w zakresie handlu dotyczą wszystkich branż.

"Nie można uzyskać satysfakcji klienta bez wcześniejszego pozyskania klientów".

Jeśli masz sprzedawców, którzy osiąga słabe wyniki, pozbądź się ich lub zapewnij im lepszy materiał szkoleniowy. Trening sprzedażowy (szkolenie sprzedażowe) to jedna rzecz, którą możesz zrobić, aby współpracować z ludźmi, którzy mają problemy z wydajnością. Zespoły sprzedaży, które ze mną trenują, odniosą większy sukces, gwarantuję to.

Szkolenia sprzedaży u Rafała Szrajnerta to najlepszy na świecie system sprzedaży. Oferuje on obecnie najbardziej rozbudowany program szkoleniowy na temat sprzedaży w internecie, sprzedaży bezpośredniej i innych typów docierania do klienta.

Dzięki olbrzymiemu doświadczeniu w sprzedaży w świecie rzeczywistym (popartym spektakularnymi sukcesami), Rafał Szrajnert zapewnia dynamiczne narzędzia szkoleniowe, które mogą być stosowane w niemal każdej sytuacji sprzedażowej zarówno dla zespołów, jak i osób prywatnych. Są to doskonale dopasowane szkolenia sprzedażowe dla Twojej firmy.

Lepsze dane sprzedaży i zarobki firmy zaczynają się od lepszych sprzedawców

Czy masz problemy z konwersją leadów na sprzedaż? A może żałujesz, że nie sprzedajesz więcej? Może to być połączenie dzisiejszych konsumentów i Twoich technik. Dobra wiadomość jest taka: możemy pomóc. Otrzymujesz gwarancję zwiększenia wyników. Napisz e-mail już teraz.
+48 790-768-482
info@rafalszrajnert.pl



Podstawowe szkolenie sprzedażowe w ramach programu nauczania obejmuje:

  • Podstawy sprzedaży
  • Zrozumienie Kupującego
  • Jak rozmawiać z klientem
  • Pokonywanie obiekcji klientów
  • Proces sprzedaży
  • Teorie zamknięcia- sales close
  • Połączenia przychodzące- telesprzedaż
  • Cold calls i cold emails
  • Segmentacja i baza klientów
  • Poszukiwania
  • Kontynuacja
  • Najskuteczniejsze sposoby na zmotywowanie
  • Najważniejsze cechy wielkich sprzedawców
  • Strategia zarządzania klientem (obecnymi przyszłym), czyli jak dosprzedawać


Rozumiemy, że każdy klient jest wyjątkowy, a ich firma przedstawia różne wyzwania. Dlatego nasz zespół dostarczy Ci osobisty program, aby zrozumieć konkretne potrzeby i możliwości Twojej firmy. Dokładnie dopasujemy ofertę szkolenia sprzedażowego do Twoich celów i unikalnych wyzwań.

szkolenia sprzedażowe dla firm

Co to jest sprzedaż?


Sprzedaż to działalność związana ze zbywaniem towarów, lub usług w danym okresie.

Sprzedawca, dostawca towarów, lub usług kończy sprzedaż w odpowiedzi na nabycie, przywłaszczenie, zapotrzebowanie lub bezpośrednią interakcję z kupującym w punkcie sprzedaży. Występuje przekazanie tytułu własności przedmiotu i rozliczenie ceny, w której osiągnięta została umowa jej dotycząca. Czyli cena za którą nastąpi przeniesienie własności przedmiotu.

Sprzedawca, wykonuje sprzedaż i może to być zrealizowane przed obowiązkiem zapłaty. W przypadku pośredniej interakcji, osoba, która sprzedaje towary lub świadczy usługi w imieniu właściciela, znana jest jako sprzedawca.
Sprzedaż jest najczęściej regulowana przez prawo zwyczajowe i kodeksy handlowe.

Osoba lub organizacja wyrażająca zainteresowanie nabyciem oferowanego przedmiotu, lub usługi jest określana jako potencjalny nabywca, potencjalny klient lub prospekt. Kupno i sprzedaż są rozumiane jako dwie strony tej samej transakcji. Zarówno sprzedawca, jak i kupujący, angażują się w proces negocjacji w celu sfinalizowania wymiany. Proces wymiany, lub sprzedaży można podzielić na określone, do zidentyfikowania etapy.

Proces sprzedaży

Zakłada się, że proces sprzedaży będzie przebiegał uczciwie i etycznie, tak, że strony zostaną w równym stopniu zadowolone. Etapy sprzedawania i kupowania wymagają zapoznania się, oceny potrzeb każdej ze stron w odniesieniu do wartości przedmiotu drugiej osoby i określenia, czy wartości do wymiany są równoważne lub zbliżone, czy też, na warunkach nabywcy, "warte swojej ceny". Czasami sprzedający muszą wykorzystywać własne doświadczenia przy sprzedaży produktów z odpowiednimi zniżkami.

Z punktu widzenia zarządzania jest on uważany za część marketingu, chociaż wymagane są różne umiejętności. Sprzedaż często tworzy oddzielną grupę w strukturze korporacyjnej, zatrudniając oddzielnych specjalistów działających jako handlowcy i sprzedawcy. Sprzedaż jest uważana przez wielu za rodzaj przekonywującej "sztuki", czy perswazji.

Wbrew powszechnemu przekonaniu metodologiczne podejście do sprzedaży odnosi się do systematycznego procesu powtarzalnych i mierzalnych kroków, dzięki którym sprzedawca wiąże się z oferowanym produktem lub usługą, umożliwiając kupującemu osiągnięcie celu w sposób ekonomiczny. Podczas, gdy proces sprzedaży odnosi się do systematycznego procesu powtarzalnych i mierzalnych etapów, definicja sprzedaży jest nieco niejednoznaczna ze względu na bliski charakter reklamy, promocji, public relations i marketingu bezpośredniego.

Sprzedaż to termin obowiązujący w całym zawodzie, istnieje wiele artykułów dotyczących marketingu, reklamy, promocji, a nawet public relations, które to określają i dzielą poszczególne cechy.

Dwa popularne terminy używane do opisu sprzedawcy to "wilk" i "owca". W rzeczywistości większość profesjonalnych sprzedawców ma niewiele z nich. Wilk - Łowca często kojarzy się z agresywnymi typami sprzedawców, które stosują ofensywne techniki sprzedaży.

Pod względem metodologii sprzedaży łowca odnosi się do osoby, której celem jest zawieranie i zamykanie transakcji. Ten proces nazywa się "złapaniem sprzedaży". Przykładem jest naczęściej sprzedaż towarów, np. sprzedawca obuwia, czy sprzedawca samochodów. Ich zadaniem jest znajdowanie i konwertowanie kupujących. "Owca" to z kolei ktoś, kto tworzy zapotrzebowanie na sprzedaż poprzez działania, które bezpośrednio wpływają na proces zakupu.

Wiele osób uważa, że ​​sprzedaż koncentruje się na ludziach zaangażowanych w wymianę między kupującym, a sprzedającym. Skuteczna sprzedaż wymaga również podejścia systemowego, obejmującego co najmniej role, umożliwiają sprzedaż i rozwijają zdolności sprzedażowe. Sprzedaż obejmuje także sprzedawców, którzy posiadają określony zestaw umiejętności sprzedażowych i wiedzę niezbędną do ułatwienia wymiany wartości między kupującymi i sprzedającymi (która jest unikalna z marketingu, reklamy itp.)

Sprzedaż to system biznesowy wymagany do skutecznego rozwoju, zarządzania, umożliwienia i realizacji wzajemnie korzystnej, międzyludzkiej wymiany towarów lub usług na sprawiedliwą wartość.


Jaka jest różnica między marketingiem i sprzedażą?



Sprzedaż i marketing: dwa terminy, które ciągle słyszę podczas współpracy z różnymi firmami. Pod pewnymi względami jest to logiczne, ponieważ te dwie kategorie muszą ze sobą współpracować. Ale w rzeczywistości sprzedaż i marketing to dwie bardzo różne funkcje i wymagają bardzo różnych umiejętności. Liderzy i dobrzy przedsiębiorcy wiedzą, czym jest transakcja; robią przelewy, kupują. Wiedzą, co to jest księgowość; rejestrują i kontrolują przepływ pieniądza. I wiedzą, co robią ich sprzedawcy; sprzedają rzeczy. A więc czym jest dokładnie marketing?

Jaka jest różnica między sprzedażą, a marketingiem?

Aby odpowiedzieć na to pytanie, określmy, czym są Sprzedaż i Marketing osobno, oraz w jaki sposób wspierają się nawzajem. Czym jest Sprzedaż? Na to pytanie odpowiedzieliśmy sobie już wcześniej, najogólniej rzecz biorąc: firma ma określone produkty lub usługi i - od sprzedaży zależy, czy coś zanotuje zysk.

Sprzedaż rozwija relacje z klientami i / lub partnerami handlowymi. Sprzedawcy pokonują obiekcje, zastrzeżenia, negocjują ceny i warunki, a często pracują wewnątrz firmy, aby mieć pewność, że zamówienia ich klientów są wypełnione, tzw. posprzedażowa obsługa klienta. Sprzedaż zewnętrzna firmy skierowana jest z kolei ku klientom, a ich horyzont koncentruje się na określonych odcinkach czasu: tygodniu, miesiąc, kwartale, roku itp.

Co to jest marketing?

Dostosowanie do klientów, teraz i na przyszłość. Kluczowym zadaniem marketingu jest zrozumienie rynku z perspektywy klienta, patrząc na firmę i pomagając zaprowadzić ją tam, gdzie powinna być w przyszłości.

Zadaniem marketingowym jest skierowanie organizacji w stronę segmentów lub grup klientów i kanałów, w których firma może z zyskiem konkurować. Powinien pomóc organizacji zobaczyć, w jaki sposób musi zmodyfikować swoją ofertę produktów, ceny i komunikację, tak aby spełniała potrzeby kanału dystrybucji lub klientów końcowych.

Poniżej lista wyjaśniająca czym są i dlaczego są takie ważne (praktyczne przykłady z prawdziwych sytuacji):

Szkolenia biznesowe dla firm
Szkolenia umiejętności miękkie
Konsulting
Doradztwo biznesowe
Mentoring
Coaching
Motywacja
Strategia błękitnego oceanu
Jak rozwinąć firmę
Szkolenie NLP


Marketing musi także przekształcić rozumienie rynku w konkretne narzędzia i taktyki, aby przyciągnąć klienta, budować (często cyfrowe) relacje i rozwijać potencjalnych prospektów. Bez sprzedaży działania marketingowe są krótkotrwałe. Marketing kieruje sprzedażą do miejsca, w którym dział handlowy powinien skupić się jak najbardziej. Należy jednak pamiętać, że jeśli Marketing stanie się funkcją wsparcia sprzedaży skupioną wyłącznie na teraźniejszości, przyszłość może być zagrożona.

Bez marketingu, sprzedawcy cierpią

Nawet najlepszy łowca nie może przynieść obiadu, jeśli łowią ryby bez wędki. Rynki ciągle się zmieniają. Zadaniem marketingu jest wyprzedzanie zmian i pomoc myśliwym w sprawdzaniu, gdzie powinni polować, i zapewnieniu im odpowiedniej amunicji. Jeśli marketing skupia się na dostarczaniu amunicji na dzień dzisiejszy, nikt nie będzie wiedział, gdzie jest branża lub gdzie firma musi polować.

Ogranicza to wzrost nie tylko sprzedaży i marketingu, ale także całej organizacji. Dział marketingu ponadto kreuje świadomość u potencjalnych klientów, czym jest nasz produkt lub usługa. Jeśli prospekt już o nas wcześniej słyszał, to łatwiej jest sprzedać i dział handlowy nie musi samemu tworzyć świadomości.

Podsumowując:

Dział marketingowy w organizacji ma na celu zwiększenie atrakcyjności i wartości dla klienta oraz zwiększenie liczby interakcji między potencjalnymi klientami, a organizacją. Osiągnięcie tego celu może obejmować zespół sprzedaży wykorzystujący m.in. techniki promocyjne, takie jak reklama, promocja sprzedaży, reklama i public relations, tworzenie nowych kanałów sprzedaży lub tworzenie nowych produktów (rozwój nowych produktów).

Może to również obejmować przyciągnięcie potencjalnego klienta do witryny internetowej organizacji w celu uzyskania dalszych informacji lub skontaktowanie się z organizacją w celu uzyskania dodatkowych informacji lub interakcji z organizacją za pośrednictwem mediów społecznościowych, takich jak Twitter, Facebook i blogi. Wartości społeczne odgrywają również ważną rolę w procesach decyzyjnych konsumentów. Marketing to całość pracy nad perswazją dla całej grupy docelowej. Sprzedaż to działanie, od jednej osoby do jednej osoby (B2C- Business to Consumer), lub jednej osoby do firmy (B2B- Business to Business).

Wiele dużych korporacji tworzy struktury działów marketingu, dzięki czemu są bezpośrednio zintegrowane ze wszystkimi branżami. Tworzą kilka zespołów o szczególnym znaczeniu, a kierownicy tych zespołów muszą koordynować wysiłki, aby zwiększyć zyski i sukces biznesowy. Na przykład kampania skoncentrowana na "ruchu przychodzącym" ma na celu przyciągnięcie większej liczby klientów, co daje działowi sprzedaży większe szanse na sprzedaż swojego produktu konsumentowi.

Sprzedaż może odbyć się poprzez:



  • Sprzedaż bezpośrednia, w tym kontakt osobisty
  • Sprzedaż kanałowa, pośredni model sprzedaży, który różni się od sprzedaży bezpośredniej. Sprzedaż kanałowa to sposób, w jaki sprzedawcy mogą dotrzeć do rynków "B2B" i "B2C" za pośrednictwem dystrybutorów, odsprzedawców itp.
  • Sprzedaż pro forma
  • Oparta na agencjach
  • -Agenci sprzedaży
    -Outsourcing sprzedaży poprzez bezpośrednią reprezentację marki
    -Sprzedaż transakcyjna
    -Sprzedaż doradcza
    -Złożona sprzedaż
    -Przesyłka
    -Telemarketing lub telesprzedaż
    -Handel detaliczny lub poprzez konsumenta
  • Podróżujący sprzedawca
  • -Metody "od drzwi do drzwi"
    -Hawking
  • Zapytanie ofertowe - Zaproszenie dla dostawców, w drodze procedury przetargowej, do złożenia wniosku dotyczącego określonego produktu lub usługi. Zapytanie ofertowe zwykle stanowi część złożonego procesu sprzedaży, zwanego również "sprzedażą korporacyjną".
  • Business-to-business - Sprzedaż między firmami ("B2B") będzie prawdopodobnie większa pod względem wielkości, wartości ekonomicznej i złożoności niż sprzedaż między przedsiębiorstwami a konsumentami ("B2C"). Z powodu tej złożoności istnieje potrzeba zarządzania relacjami między organizacjami kupującymi i sprzedającymi, na przykład za pomocą modeli relacji Petera Chevertona i mapy interesariuszy autorstwa Andersona, Brysona i Crosby
  • Elektroniczny
  • -Internet - Business-to-business ("B2B") i business-to-consumer ("B2C")
    -Electronic Data Interchange (EDI) - zestaw standardów strukturyzacji informacji, które mają być wymieniane elektronicznie między przedsiębiorstwami
  • Pośredni, mediowany przez człowieka, ale z pośrednim kontaktem
  • -Zamówienie wysyłkowe
    -Automat do sprzedaży
  • Techniki sprzedaży:
  • -Sprzedaż konsultacyjna
    -Włączanie sprzedaży
    -Sprzedaż rozwiązań
    -Konceptualna sprzedaż
    -Sprzedaż strategiczna
    -Transakcyjna sprzedaż
    -Negocjacje dotyczące sprzedaży
    -Sprzedaż przychodząca
    -Odwrotna sprzedaż
    -Upselling
    -Sprzedaż krzyżowa, cross sell
    -Maluj obraz
    -Wyjmij lub zabierz
    -Zwyczaje sprzedażowe
    -Sprzedaż relacji
    -Outsourcing sprzedaży
    -Zimne powołanie
    -Gwarancja sprzedaży
    -Sprzedaż oparta na potrzebach
    -Profesjonalne umiejętności sprzedaży
    -Przekonująca sprzedaż
    -Ciężka sprzedaż
    -Sprzedaż oparta na cenach
    -Sprzedaż konta docelowego
    -System sprzedaży Sandlera
    -Sprzedaż Challengera
    -Sprzedaż akcji
    -Aukcje
    -Sprzedaż społeczna
    -Osobista sprzedaż


      Czy szkolenia sprzedażowe są potrzebne?



      Mam nadzieję, że po przeczytaniu tego artykułu wiesz już dlaczego szkolenia działu sprzedaży i sprzedawców są tak potrzebne.

      Czy masz problemy z konwersją leadów na sprzedaż? A może żałujesz, że nie sprzedajesz więcej? Może to być połączenie dzisiejszych konsumentów i twoich technik. Dobra wiadomość jest taka: możemy pomóc przeprowadzając szkolenie sprzedaży. Więc weź do ręki telefon i zadzwoń teraz
      +48 790-768-482
      info@rafalszrajnert.pl

      PS
      Jak wyglądałby Twój biznes, jak by funkcjonował tak jak naprawdę chcesz? Gdy Ty, lub Twoi pracownicy, właśnie kończycie szkolenie sprzedażowe i posiadacie wspaniałe umiejętności!

Podziel się z innymi!

Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce.