Doradztwo marketingowe

Porady marketingowe

Doradztwo marketingowe (porady dotyczące reklamy, social media,facebook, google ads, likedin):

26 grudnia, 2022
Seo marketing w wyszukiwarkach – jak zrobić dobrze? (bądź widoczny w internecie)
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, czyli SEO marketing przeszła długą drogę od czasów kiedy upychało się w tekście słowa kluczowe i […]
26 grudnia, 2022
Duplicate content – co to jest powielanie treści?
Czym jest duplicate content? Definicja. Duplicate content definicja – to termin, który łączy się bezpośrednio z optymalizacją strony pod kątem […]
26 grudnia, 2022
Ile kosztuje pozycjonowanie strony? [koszt SEO i cennik]
Wiele osób zastanawia się ile kosztuje pozycjonowanie strony, lub sklepu internetowego. Dlatego w tym wpisie dostaniesz odpowiedź jaki jest cennik […]
26 grudnia, 2022
Agencja SEM – czym się zajmuje i co może dla Ciebie zrobić?
Agencja SEM to połączenie najlepszych technik pomagających w rozwoju firmy: Z pomocą agencji SEM łatwiej jest budować firmę, branding i […]
26 grudnia, 2022
Agencja Google Ads -co robi? (przykład, oferta, cennik)
Co to jest agencja Google Ads? Definicja. Agencja Google Ads to specjalny rodzaj agencji marketingowo-reklamowej, który ma pomagać firmom wykorzystywać […]
26 grudnia, 2022
Video Marketing -co to jest? [przykłady]
Video marketing jest obecnie najbardziej opłacalną formą reklamy. Na każdej platformie social media (od TikTok, po rolki na Instagramie, Facebook […]
26 grudnia, 2022
Konwersja -co to jest CRO w marketingu?
Konwersja w marketingu to bardzo ważny temat, ponieważ możesz zdobywać więcej klientów, bez zwiększania wydatków marketingowych. Z tego powodu stworzyłem […]
26 grudnia, 2022
Pozycjonowanie WooCommerce -na czym polega SEO sklepu internetowego?
Pozycjonowanie WooCommerce to najpopularniejsza metoda na rozwijanie swojego sklepu internetowego na platformie WordPress. Praktycznie nie ma się czego dziwić. SEO […]
26 grudnia, 2022
Pozycjonowanie sklepu internetowego -co to jest e-commerce SEO?
Handel elektroniczny z roku na rok staje się coraz popularniejszy. Z jednej strony to bardzo dobrze, natomiast dla właścicieli ecommerce […]