Doradztwo marketingowe

Porady marketingowe

Doradztwo marketingowe (porady dotyczące reklamy, social media,facebook, google ads, likedin):

26 grudnia, 2022
Black hat SEO -czym są nielegalne techniki Google?
Być może słyszałeś kiedyś o „tajemniczych” technikach pozycjonowania, które mogą w łatwy sposób wybić Twoją witrynę wysoko w Google. Określa […]
26 grudnia, 2022
Hosting SEO – jaki wybrać (i czy ma wpływ na pozycjonowanie?)
Optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarek oznacza, że musisz mieć wszystko przygotowane na 100%. Zaczynając od czynników zewnętrznych (np. linki), działania […]
26 grudnia, 2022
SaaS SEO -co to pozycjonowanie oprogramowania? (Software as a Service)
SaaS SEO, czyli pozycjonowanie oprogramowania, które służy jako usługa to bardzo trudna dziedzina marketingu. W większości jest zdominowana przez dużych […]
26 grudnia, 2022
SEO On Site -co to są działania na stronie (on-page)?
Jeśli chcesz poznać najlepsze działania pozycjonerskie na stronie, czyli SEO on site to ten wpis jest dla Ciebie. Dzisiaj nauczysz […]
26 grudnia, 2022
Podcast SEO-Friendly [pozycjonowanie podcastów]
Recykling treści to obecnie podstawa w marketingu internetowym. Produkcja contentu jest bardzo kosztowna, więc trzeba korzystać z metod, które pozwalają […]
26 grudnia, 2022
YouTube SEO -jak optymalizować i pozycjonować filmy YT
Wiele osób zadaje sobie pytanie jak zaistnieć na YouTube? Oczywiście metod jest sporo. Mogą to być crossy, występy u innych […]
26 grudnia, 2022
Optymalizacja konwersji -jak podnieść konwersje o 1189%
Jak legalnie zwiększyć konwersje na swojej witrynieZawartość strony1 Jak legalnie zwiększyć konwersje na swojej witrynie2 Klucz do zwiększenia poziomu konwersji3 […]
25 grudnia, 2022
Kampania SEO -co to jest? (jak ją stworzyć)
W tym artykule pokażę Ci jak działa kampania SEO i jak możesz ją stworzyć. Dodatkowo pokażę Ci czym różni się […]
25 grudnia, 2022
Crawl Budget – czym jest i jak wpływa na SEO? [definicja, przykłady]
Co to jest crawl budget (budżet indeksowania)? Definicja. Budżet indeksowania (ang. crawl budget) definicja – to liczba stron indeksowanych przez […]