Sprzedaj mi ten długopis: Jak sprzedawać cokolwiek komukolwiek w dowolnym momencie

metoda taguchi genichi
Metoda Taguchi -co to? Jakość totalna w Twojej firmie (przykłady, definicja)
3 stycznia, 2023
mapowanie procesów
Co to jest mapowanie procesów biznesowych. Jak modelować w Twojej firmie (mapa bpmn)
3 stycznia, 2023

Sprzedaj mi ten długopis: Jak sprzedawać cokolwiek komukolwiek w dowolnym momencie

Sprzedaj mi ten długopis: Jak sprzedawać cokolwiek komukolwiek w dowolnym momencie

MEGA SKUTECZNY KURS, dzięki któremu nauczysz się pisać reklamy i zwiększysz zyski.

Kliknij w obrazek poniżej:

Jak napisać reklamę

Sprzedaj mi ten długopis: Jak sprzedawać cokolwiek komukolwiek w dowolnym momencie

Dzisiaj nauczę cię, jak sprzedać wszystko komukolwiek i o każdej porze. Jeśli chodzi o sprzedaż i zamknięcie, istnieje wiele technik i sposobów, aby to zrobić. Ale jakie techniki faktycznie działają?

Jak najlepiej sprzedawać swój produkt lub usługę na hałaśliwym, nasyconym i konkurencyjnym rynku? Dziś podzielę się z Tobą trzema potężnymi sekretami, których możesz użyć, aby sprzedać wszystko komukolwiek.

Zaufali mi najlepsi:

moi klienci i partnerzy

Dołącz do nas NA DARMOWYM WIDEO

Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.

Zapamiętaj 3 przykazania:

  • Ludzie kupują z powodu emocji
  • Klienci kupują żeby coś zdobyć, lub pozbyć się problemu
  • Ludzie nie kupują produktów i usług – kupują historie

Na pierwszy rzut oka sprzedaż na rynku nie powinna być trudna, biorąc pod uwagę, że ludzie chcą kupować.

Ludzie uwielbiają kupować.

Biorąc pod uwagęstatystyki, jasne jest, że ludzie, niezależnie od poziomu dochodów, znajdą coś, na co warto wydać swoje pieniądze.

Jednym z powodów jest to, że ludzie są pod wpływem psychologicznych wyzwalaczy marketingowych. Trudno jest zachować racjonalność, gdy używa się psychologii emocjonalnej i angażuje uczucia.

Sprzedaj mi ten długopis: Jak sprzedawać cokolwiek komukolwiek w dowolnym momencie

Sekret nr 1: Ludzie kupują z powodu emocji

Pierwsza tajemnica jest taka: ludzie nie kupują z powodu logiki; ludzie kupują z powodu emocji.

Decyzję o zakupie podejmują na podstawie emocji i logicznie to uzasadniają.

Chcę, żebyś pomyślał o czymś, co chcesz kupić. Może to być samochód, dom. Albo może to być cokolwiek.

Kiedy już sobie to wyobrazisz, zadaj sobie pytanie: dlaczego chcesz to kupić?

Dlaczego chcesz ten konkretny przedmiot? Jaki jest powód, dla którego chcesz posiadać ten przedmiot?

Może to nowy garnitur, który świetnie na tobie wygląda. A może to nowa sukienka.

Może to nowy samochód, nowy dom lub wymarzone wakacje. Ale dlaczego chcesz to kupić? Teraz chcę, żebyś zagłębił się trochę głębiej.

Myślę, że jeśli zdejmiesz te powierzchowne motywy i znajdziesz prawdziwy powód to, zdasz sobie sprawę, że kupujesz emocje. Zrozumiesz, że Twoje zakupy są kierowane przez emocje.

Niektórzy kupują ze wstydu. Myślą, że jeśli nie posiadają określonego przedmiotu, będą wyglądać głupio. Ludzie kupują nawet ze strachu. Boją się, że jeśli nie kupią produktu, coś stracą.

Może kupisz przedmiot z powodu chciwości, ponieważ posiadanie tego przedmiotu pomoże Ci zarobić więcej pieniędzy.

A może kupujesz to z powodu hojności. Być może uważasz, że zakup tego przedmiotu pomoże innym ludziom.

Często kupuje się też z powodu depresji lub nudy. Wiele osób jest przygnębionych lub znudzonych swoją nudną pracą od 9 do 17 i kupują wakacje jako ucieczkę.

Jak widać, powodem, dla którego kupujemy, są często przyczyny emocjonalne. Będziemy kupować z powodu emocji i usprawiedliwiamy to logiką.

REKLAMA

Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku

szkolenie facebook

Link do kursu: szkolenie Facebook Ads

Koniec reklamy.

Czyli, sprzedawaj funkcje i korzyści lub emocje i wspomnienia.

Pomyśl więc, kiedy coś komuś sprzedajesz.

Czy mówisz tylko o funkcjach i zaletach? A może naciskasz te emocjonalne przyciski?

Dlatego nie mów tylko o funkcjach i zaletach swojego produktu lub usługi z praktycznego lub logicznego punktu widzenia.

Znajdź sposób, by przemówić do ludzi na poziomie emocjonalnym. Dowiedz się, jakie przyciski emocjonalne można wcisnąć za pomocą produktu.

Sklepy e-commerce to mistrzowie w sprzedaży za pomocą emocji. Jedną z taktyk jest użycie reklamy. Czy zauważyłeś, że bardziej prawdopodobne jest, że zakochasz się w kimś, im częściej widzisz tą osobę?

Znajomość i sympatia odgrywają potężną rolę w sprzedaży. Pomyśl tylko, jak często zamawiasz ten sam posiłek za każdym razem, gdy idziesz do ulubionej restauracji.

Albo dlaczego jesteś przywiązany do dzielnicy, w której mieszkasz, i czujesz się niekomfortowo, gdy następuje w niej znacząca zmiana.

Jeśli rozumiesz, co jest znajome w świecie Twojego potencjalnego klienta – jakim językiem się posługuje i jakie przeżyli doświadczenia – będziesz miał łatwiej zwiększając liczbę konwersji online.

To zamiłowanie jest powodem, dla którego często znajdujesz koszyk w prawym górnym rogu sklepów internetowych. To jest to, co jest dobrze znane w świecie potencjalnego klienta.

Inną przekonującą taktyką sprzedaży stosowaną przez marketingowców jest stymulacja emocjonalna.

Istnieje powód, dla którego strach, pożądanie czy inne emocje sprzedają. Emocje odgrywają ważną rolę w sprzedawaniu czegokolwiek komukolwiek.

Sekret nr 2: Ludzie nie kupują sobie drogi do czegoś, kupują swoją drogę wyjścia z czegoś.

Ludzie często coś kupują, bo myślą, że rozwiąże to ich problem. Mają problem, który chcą rozwiązać, i musisz ich przekonać, dlaczego Twój produkt lub usługa rozwiąże za nich ten problem. Sprzedając coś potencjalnemu klientowi, zadaj sobie pytanie, z jakiego problemu kupują wyjście i jaki problem pomagasz ludziom rozwiązać?

Ludzi będzie stać na to, na co chcą. Spotkałem wielu takich, którzy borykają się z problemami finansowymi, mówiąc „nie”, aby wziąć udział w kursie, który mógłby zwiększyć ich możliwości zarobkowe, i mówią „tak”, dla drogiego telefonu lub telewizora.

Według naukowców zakupy pomagają ludziom poczuć się lepiej. „Terapia zakupowa” pomaga im uciec od poczucia bezradności lub smutku z powodu sytuacji, w której się znajdują. Możliwość dokonywania wyborów podczas zakupów przywraca im poczucie osobistej kontroli. Podobnie jak przejadanie się lub picie alkoholu, zakupy regulują stres.

Czy próbowałeś sprzedać produkt lub usługę potencjalnemu klientowi, który naprawdę tego potrzebował, ale byłeś zaskoczony, gdy podał wymówkę, by nie kupować?

Kiedy przyszło do uzyskania od niego zobowiązania, miał wymówkę w rodzaju: „Pozwól mi o tym pomyśleć”. Zastanawiasz się, czy wymówka jest prawdziwa? A może to zasłona dymna i ukrywają prawdziwy powód, dla którego nie kupują?

Jeśli chcesz sfinalizować sprzedaż, musisz zrozumieć potencjalnego klienta. Możesz użyć skutecznych technik, aby przekonać klientów do zakupu u Ciebie.

Zastanów się. Jak dobrze rozumiesz swoją perspektywę?

Kwota, jaką zarabiasz na sprzedaży, jest wprost proporcjonalna do tego, jak głęboko rozumiesz ból rynku docelowego. Musisz dogłębnie rozumieć problemy, z jakimi borykają się ludzie, i dowiedzieć się, jak możesz złagodzić część ich bólu. Zadawaj pytania, aby urealnić ból.

Pytania takie jak ” Co się stanie, jeśli nie zajmiesz się tym i nie znajdziesz rozwiązania? ” sprawia, że ​​potencjalny klient myśli o niepożądanych konsekwencjach. I pytanie typu: „A ile to będzie Cię kosztować?” wydobywa ból.

Jeśli Twój produkt lub usługa może zaoferować idealne rozwiązanie problemu potencjalnego klienta, to zapewni Ci to władzę. Na przykład prospekt nie ma pewności siebie podczas wystąpień publicznych. Ty sprzedajesz program który dotyczy właśnie pracy nad pewnością siebie i przemawianiem, za 2000 zł. Czy to drogo?

To zależy od tego, jak podejdziesz do potencjalnego klienta. Dzwonienie na zimno do potencjalnego klienta ma najmniejsze szanse na uzyskanie wyników, jeśli sprzedajesz drogie produkty.

Kiedy dzwonisz, nie są gotowi do inwestowania. Aby zwiększyć swoje szanse na sprzedaż, powinieneś wykonać kilka kroków, które usprawnią proces sprzedaży. Chcesz pokazać im wartość swojej usługi. Chcesz, aby prospekt zobaczył, jak wyglądałoby jego życie, gdyby mógł pewnie przemawiać publicznie i jak ta nowa pewność siebie poprawi inne dziedziny jego życia, w tym rozwój kariery.

Kiedy potencjalny klient zobaczy rozwiązanie swojej obecnej, nie do zniesienia sytuacji, a Twoja oferta będzie dla niego pewnym rozwiązaniem tego problemu, łatwiej będzie Ci go zamknąć.

Sekret nr 3: ludzie nie kupują produktów i usług – kupują historie

Kiedy istnieje nieskończona liczba opcji na rynku i w internecie, kupujący często mają do wyboru setki opcji. Więc jak się wyróżniasz? Dlaczego mieliby kupować od Ciebie, skoro istnieją setki podobnych konkurentów? Jak możesz dodać jakiś rodzaj emocjonalnego zagrania, jeśli sprzedajesz zwykły towar, taki jak długopis?

Jaka jest różnica między długopisem za parę złotych, a długopisem markowym za kilkaset?

To ten sam długopis. Mają te same funkcje. Więc droższy musi się sprzedawać ze względu na historię.

Więc pamiętaj, jeśli dodasz dobrą historię do przedmiotu, będzie się on lepiej sprzedawał.

Zastanów się, jaka jest historia Twojej marki. Jak możesz wprowadzić historie do wszystkiego, co sprzedajesz? Może masz świetną historię o tym, jak powstała Twoja marka. A może Twoi klienci mają świetne historie o tym, jak wpłynął na nich Twój produkt lub usługa.

Referencje klientów to kolejne źródło historii.

Na dzisiejszym nasyconym rynku strategie zamknięcia transakcji pozwolą Ci wyprzedzić konkurencję.

W miarę jak konkurencja staje się coraz bardziej zacięta, jak możesz wyróżnić się spośród wszystkich innych firm, czy freelancerów oferujących swoje usługi?

Jak negocjujesz wyższe stawki za to co robisz? A jeśli sprzedajesz w serwisie Amazon lub eBay, w jaki sposób przekonujesz ludzi do kupowania u Ciebie?

W filmie Wolf Of Wallstreet Jordan Belfort prosi swoich sprzedawców o sprzedanie długopisu.

Znasz ten tekst z filmu, sprzedaj mi ten długopis- sell me this pen.

Jeden z nich bierze pióro i prosi Jordana o napisanie czegoś.

Nie może, ponieważ nie ma już długopisu, więc nazywa to „podażą i popytem”.

Jeśli potencjalny klient nie ma tego, co sprzedajesz, kupi od Ciebie.

Ale co, jeśli potencjalny klient nie potrzebuje długopisu?

W dzisiejszych czasach ludzie robią notatki lub zostawiają wiadomości głosowe na swoich smartfonach.

Tego właśnie brakuje w promocji. Historii potencjalnego klienta. Co ich do Ciebie przywiodło Czy wiesz, czy potrzebują długopisu?

Jeśli odpowiedź brzmi tak, jaki jest powód, dla którego potrzebują długopis?

Dowiedz się, jakie jest „dlaczego” potencjalnego klienta.

Czego szukają i co ich do Ciebie przyniosło? Kiedy poznasz ich historię, znacznie łatwiej będzie im sprzedać.

Jeśli wiesz, że ich marzeniem jest podpisanie ważnej, niepowtarzalnej umowy w szczególny dzień za pomocą specjalnego długopisu, łatwiej ci będzie zamknąć ich wizytę na drogim długopisie. A może szukają prezentu dla wspólnika. Dzięki temu spotkasz również mniejszy opór.

Kiedy zrozumiesz potrzeby, bóle i marzenia potencjalnego klienta, będzie Ci łatwiej zamknąć ten deal. Jeśli Twój produkt i potrzeby potencjalnego klienta są do siebie dopasowane, łatwiej go przekonać do zainwestowania w Twoją ofertę.

Te umiejętności sprzedażowe nie dotyczą tylko sprzedaży produktów i usług klientom z dowolnej branży. Możesz użyć tych samych umiejętności w innych dziedzinach swojego życia, aby sprzedać cokolwiek komukolwiek. Jeśli rozumiesz potrzeby swojego pracodawcy, możesz wykorzystać te informacje do wynegocjowania dla siebie podwyżki. Jeśli ty i twój współmałżonek nie zgadzacie się w jakiejś kwestii, zadawaj pytania.

Dowiedz się, jakie są nadzieje i marzenia współmałżonka w tej kwestii. Czy są zdenerwowani, że prace domowe nie są sprawiedliwie podzielone, czy też dzieje się coś innego? Jak czułby się twój współmałżonek, gdyby sytuacja w domu zmieniła się ku ich zadowoleniu? Następnie, kiedy dojdziesz do sedna problemu, „zamknij” współmałżonka na rozwiązanie.

Podsumowanie wpisu „Sprzedaj mi ten długopis: Jak sprzedawać cokolwiek komukolwiek w dowolnym momencie”

Czy w dowolnym momencie można coś sprzedać komukolwiek? Jeśli zastosujesz te trzy strategie, będziesz w stanie łapać za emocje i stosować te psychologiczne taktyki, aby zamknąć sprzedaż. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak zamknąć każdego, kto kupuje cokolwiek w dowolnym momencie, używając słowa pisanego, kliknij w link poniżej , aby uzyskać więcej tajemnic dotyczących sprzedaży.

doradztwo konsulting szkolenie sprzedaży biznes firma szkolenia online
Sprawdź moją ofertę:
Sprzedaj mi ten długopis: Jak sprzedawać cokolwiek komukolwiek w dowolnym momencie 1

Co myślisz o moim nowym wpisie na blogu?

A może masz pytanie dotyczące strategii lub techniki jak działać najlepiej?

Tak czy inaczej, chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia.

Więc śmiało, teraz udostępnij ten wpis na swoich social mediach i zobacz co inni mają do powiedzenia.

Jakie pytania na rozmowie o pracę?

1. Jakie są obecne oraz przyszłe wyzwania, z którymi będę się mierzyć w tej pozycji?
2. Jakie są cele organizacji, na których będę pracować w tym zakresie?
3. Jaka jest kultura pracy w tej organizacji?
4. Jakie są oczekiwania i wymagania dla tej pozycji?
5. Czy istnieje struktura szkoleniowa i możliwość ciągłego rozwoju?
6. Jak oceniacie wyniki i postęp w pracy?
7. Czy istnieje możliwość elastycznego i różnorodnego organizowania czasu pracy?
8. Jaka jest polityka awansu?
9. Jakie środki są dostępne w celu wsparcia w realizacji zadań?
10. Jakie są szanse zawodowe w tej organizacji?

Dr/PhD Rafał Szrajnert
Dr/PhD Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert to doktorant (PhD) specjalizujący się w zarządzaniu i marketingu. Ukończył studia magisterskie na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, a także studia podyplomowe. Jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce. Profil działalności to: -doradztwo marketingowe -konsulting marketingowy -szkolenia, kursy -doradztwo biznesowe (psychologia, coaching) -marketing (seo, reklamy CPA, PPC)