fbpx

Jak zwiększyć sprzedaż i zarabiać więcej w internecie [nowe dane]

Sprzedaż w internecie to temat szeroki.

Nic straconego, zaraz otrzymasz proste wskazówki, które możesz zacząć używać zaraz po przeczytaniu tego tekstu.

Jest to raptem kilka zasad, ale po ich wprowadzeniu będziesz się cieszył większym ruchem na swoim rachunku bankowym. Sprzedaż w internecie może być bardzo przyjemna, jeśli zastosujesz poniższe wskazówki:

Jak zwiększyć sprzedaż i zarabiać więcej w internecie?
Oto 18 sprawdzonych metod


Masz swoją stronę lub/i sklep internetowy. Zastanawiasz się jak możesz zwiększyć sprzedaż w internecie i konwersję. Czasy w których żyjemy oferują olbrzymie możliwości sprzedaży internetowej i rozwoju online. Zarabiać można znacznie łatwiej głównie dlatego, że docierasz do większej liczby osób niż w przypadku tradycyjnego stacjonarnego sklepu. Bez znaczenia czym handlujesz… ubrania, buty dla dzieci czy elektronika, a może zdrowe jedzenie? Myślisz że robisz wszystko dobrze? Czy jesteś w pełni zadowolony z obecnej sytuacji? Jeśli nie czytaj dalej.

Bez znaczenia czy robisz to sam czy masz już firmę zatrudniająca osoby, które Ci w tym pomagają. Poniższe wskazówki są dla Ciebie.

1. Stwórz plan marketingowy

Weź kartkę i długopis i spisz to w, czym czujesz się dobrze, jeśli mowa o marketingu internetowym. Może lubisz pisać posty na blogu, robić video, zdjęcia na Instagramie czy newslettery. Skup się na tym co przychodzi Ci łatwo tak, aby stworzyć dobrą jakość dla klientów i czytelników. Jeśli z czymś nie czujesz się pewnie, zatrudnij fachowców aby poprowadzili to za Ciebie. JEst to jedna z podtawowych technik zwięksania sprzedaży w internecie.

2. Stwórz automatyczny e-mailing

W obecnych czasach e-mail marketing jest czymś czym jeszcze 20 lat temu było wysyłanie katalogów reklamowych pocztą. Dodatkowo dla obecnego klienta możesz personalizować ofertę. Jeśli masz sklep zoologiczny on-line i jeden z klientów kupuje regularnie karmę dla kota możesz wysłać mu wiadomość z promocjami na zabawki dla tych zwierzaków. Używaj tej kampanii, aby być z klientami wciąż w kontakcie i sprzedawać on-line.

3. Social media, czyli media społecznościowe

Pokazuj siebie na wszystkich mediach społecznościowych. Pisz posty i dyskutuj z czytelnikami. Niestety jest to czasochłonne zajęcie, żeby móc się skupić na rozwijaniu biznesu, zleć to zadanie innym.

4. Personalizuj

Skup się na swoim użytkowniku i kliencie. Tak jak powiedzieliśmy wcześniej, jeśli ktoś kupuje co miesiąc karmę dla kotów w Twoim sklepie nie wysyłaj mu ofert jedzenia dla papug. Zaproponuj raczej dodatki dla kotów.

5. Stwórz pouczającą jakość.

Niech to, o czym piszesz uczy innych. Dzielenie się wiedzą pomaga w budowaniu autorytetu. Stajesz się wtedy znawcą branży, a jeśli dodatkowo jakość artykułów i wskazówek jest bardzo dobra to czytelnicy wracają do Ciebie.

7. Automatyzuj

Wszędzie tam gdzie możesz automatyzuj proces lub wynajmij kogoś do zrobienia tego za Ciebie. Dzięki tej strategii masz więcej czasu na dodatkowy rozwój.

8. Testy A/B

Sprawdzaj ciągle swój proces sprzedaży i ulepszaj go. To w jaki sposób zaprojektowana jest strona, jaka jest na niej kolorystyka i oprawa ma bezpośredni wpływ na sprzedaż.

9. Optymalizuj na telefony

Czasem wygląd strony na telefonie jest ważniejszy niż wygląd strony na komputerze. Musi być ona łatwa w nawigacji i przyjemna dla oka. Interfejs zakupowy ma sprzyjać użytkownikowi. Wiele zakupów odbywa się właśnie przez telefon, kiedy ktoś stoi na przykład w kolejce na poczcie. Spraw, aby było to łatwe. W innym przypadku użytkownik pójdzie do Twojej konkurencji. Spraw żeby kupowanie w internecie, a dokładnie u Ciebie było przyjemne.

10. Reklamy

Jeśli Twój biznes funkcjonuje na rynku lokalnym pamiętaj, aby właściwie określić geolokalizację reklam.

11. Zatrudnij copywritera, żeby Tworzył dla Ciebie długie artykuły

Długie artykuły sprzyjają temu, że użytkownik dłużej pozostaje na Twojej stronie czy kanale. Jest to później pozytywnie oceniane przez roboty wyszukiwarek, dzięki czemu łatwiej jest Cię odnaleźć w sieci.

12. Stwórz tożsamość

Stwórz tożsamość i twarz swojej firmy. Niech Cię kojarzą. Może to być historia, lub postać.

13. Buduj autorytet

Jedną z lepszych form budowania autorytetu jest uczestnictwo w fachowych dyskusjach. Może to odbywać się na forum, blogu czy konferencji.

14. Tutoriale- jak zrobić…?

Tutoriale w stylu „jak zrobić…?” cieszą się dużą popularnością i na długo sprowadzają do Ciebie ruch. Jeśli sprzedajesz na przykład narzędzia ogrodnicze, zrób kilka tutoriali jak można łątwo użyć narzędzi podczas pracy.

15. Bądź na bieżąco ze swoją branżą

Jako pierwszy możesz wtedy powiadomić czytelników i klientów o zachodzących zmianach.

16. Twórz kontrowersję

Twórz kontrowersyjne tematy, żeby wywołać konstruktywną debatę.

17. Używaj mądrze marketingu PPC

PPC- Pay Per Click, czyli płatność za kliknięcie może znacząco zmniejszyć koszty Twojej reklamy. Testuj żeby znaleźć idealne rozwiązanie.

18. Sprzedawaj na wielu platformach

Tutaj masz naprawdę wiele do wyboru. Korzystaj z możliwości jakie daje Ci internet.

Wnioski

W tym artykule chcieliśmy Ci przedstawić kilka ciekawych sposobów rozwoju marketingu online i sprzedaż internetową. Więcej pożytecznych porad znajdziesz w innych artykułach na blogu o rozwoju.

Twój ekspert ds. sprzedaży w internecie,

Rafał Szrajnert

Szukasz bardziej szczegółowych zasad jak zwiększyć sprzedaż w internecie?
Weź indywidualną sesję dopasowaną tylko i wyłącznie do Twojej sytuacji

ROZPOCZNIJ I ZAMÓW:
+48 790-768-482
info@rafalszrajnert.pl



PS. Skoro wiesz już jak zwiększyć sprzedaż w internecie to zacznij i ciesz się dodatkowymi zyskami które pozwolą Ci prowadzić firmę tak jak zawsze chciałeś!

Podziel się z innymi!

Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce.