Jak dobrze sprzedawać (system skutecznej sprzedaży który powinien znać każdy handlowiec)

Co kupują Bogaci Ludzie
Co kupują Bogaci Ludzie (temat pieniędzy i rynek dóbr luksusowych) Co kupują biedni
25 października, 2021
Typy klientów
4 Typy klientów (jak sprzedawać i lepiej rozumieć)
27 października, 2021

Jak dobrze sprzedawać (system skutecznej sprzedaży który powinien znać każdy handlowiec)

Jak dobrze sprzedawać

Transkrypt filmu pt: Jak dobrze sprzedawać.

Śmiało. Sprzedaj mi ten nóż.

Co byś mi powiedział? Jak opisałbyś cechy i korzyści? Co musisz zrobić, żebym chciał od ciebie kupić? Śmiało, zanim przejdziemy dalej skomentuj poniżej filmu. Możesz nawet na chwilę zapauzować. Jestem ciekaw Twojej strategii jak podchodzisz do tematu sprzedaży.

Widzisz, jak to się moi w Polsce? Obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. Widzisz, większość przedsiębiorców i sprzedawców, kiedy chcą sprzedać produkt, kiedy chcą coś sprzedać zawsze skupiają się na kwestii: „Co mam do powiedzenia?” Chcą się skupić na używaniu mądrzejszych słów, bardziej wyszukanych słów lub lepszych skryptów. Mogą dopracowywać c-z-k, czyli model cecha, zaleta, korzyść lub inne. I to dobrze. Każdy powinien się rozwijać i analizować swoją pracę żeby wykonywać ją lepiej, ale to są absolutne podstawy i nie spowodują rewolucji w sprzedaży.

Ale dzisiaj nauczę cię zaawansowanej strategii, dzięki której możesz sprzedać wszystko każdemu i o każdej porze. I to nie jest to, o czym myślisz. Dzisiaj nauczę Cię bardzo nietypowej strategii, jak to zrobić. Z tej strony Rafał Szrajnert, właściciel agencji marketingowo-reklamowej. I dzisiaj zapraszam na ten film!

Jak dobrze sprzedawać

Jedno z najgłębszych pytań, jakie możesz zadać, kiedy chcesz sprzedać cokolwiek komukolwiek to: „W jaki sposób mogę w dramatyczny sposób to zademonstrować”, „że mogę zrobić to tak, aby stworzyć zaufanie i pewność w umyśle mojego prospekta?”Jak mogę to pokazać, a nie tylko powiedzieć?”

Jak dobrze sprzedawać

Widzisz, nie ma znaczenia, w jakiej jesteś branży, w jakiej branży się znajdujesz, jakie produkty lub usługi sprzedajesz, prawda? Jest takie powiedzenie. Nie ma takiego biznesu jak show-biznes. Zastanów się. Wszyscy jesteśmy w showbiznesie w taki czy inny sposób, w formie jednej bądź drugiej, ponieważ na rynku panuje wielki hałas. Na rynku panuje duża konkurencja. Więc jak się wyróżniasz?

Wyobraź to sobie. Wyobraź sobie, na przykład że jesteś ulicznym performerem. Ostatnio byłem we Wrocławiu na rynku i było tam tego typu kilka osób. Ktoś robił sztuczki z ogniem, inne osoby tańczyły i było tam jeszcze kilka tego typu osób. Wiesz już co mam na myśli. Ale teraz wyobraź sobie, że jesteś taką osobą i wychodzisz na ulicę. To właśnie to, co robi większość sprzedawców i przedsiębiorców. Krzyczą z całej siły i mówią: „Hej, jestem najlepszym artystą ulicznym na świecie”. „Spójrz na mnie. „Potrafię robić sztuczki akrobatyczne, umiem połykać ogień, „Potrafię robić wszelkiego rodzaju sztuczki. „Spójrz na mnie. „Zaufaj mi, jestem najlepszy. „Potrafię robić prawdziwą magię”. „Będziesz olśniony i zdumiony. „Chodź, chodź, pokażę ci.” Możesz to robić przez cały dzień, a większość marketerów/przedsiębiorców robi to przez całe życie.

Albo co możesz po prostu zrobić, to proste: „Hej, pozwól, że ci coś pokażę”. I po prostu wykonujesz sztuczkę. „Hej, trzymaj się tego.” Lub „Hej, wybierz kartę”. Właśnie, to nazywam demonstracją wzbudzającą emocje.Musi być niecodzienna, czasem nawet dramatyczna i przerysowana, co zaraz pokażę Ci na kolejnych przykładach. Nazywam to efektem „co tu się odpiiier…..oliło”.

Jak więc wykorzystać to w swoim biznesie? Podam doskonały przykład. Blender. Zobacz najpierw fragmenty tej reklamy:

Nikt nie będzie mielił iphona, ale to jest MEGA dramatyczny sposób i wielce przerysowany. Jak to oglądałeś to mówisz: „Co to do cholery jest? „ale grubo”. Ta osoba robi to, aby zademonstrować, jak silny jest ten mikser i jak wytrzymałe ma noże. Więc kiedy to zobaczysz, oboje wiemy, że nie będziesz mielił w nim smartfonów, tylko owoce albo kostki lodu, prawda?Ale co się stanie w twojej głowie? Widzisz że to konkretne urządzenie, czyli … sprzedane! To jest właśnie siła dramatycznej demonstracji. Musisz więc zadać sobie pytanie. Jak możesz pokazać , a nie tylko opowiadać? Zobacz co zrobiła firma pilkington…. Nikomu nie są w domu potrzebne kuloodporne szyby ale jak są takie dobre to wiesz że żaden ptak czy kamień Ci ich nie rozbije… Albo volvo….

Widzisz w jaki sposób przedstawili precyzję w stabilności i sterowaniu o czym świadczy informacja na końcu reklamy?

To jest metafora. To dramatyczna demonstracja. Teraz, gdy tworzysz dramatyczne prezentacje dla swojej firmy, musisz zrozumieć trzy pytania. To jest pytanie, które zadaje Twój potencjalny klient. „Czy mogę zaufać tej osobie? „Czy mogę zaufać tej marce? „Czy mogę zaufać tej firmie?” To pierwsze pytanie. Drugie pytanie brzmi: „Czy ta firma”, „czy ta osoba, czy ta marka jest kompetentna?” Kompetentna. Trzecia: „Czy ta osoba jest wyjątkowa? „Czy ta osoba jest uzdolniona? „Czy ta osoba jest utalentowana?” O tym właśnie myśli, a kiedy możesz to zademonstrować, to masz efekt murowany. Kiedy możesz to zrobić, tworzysz ten potężny efekt . Widzisz, w swojej karierze używałem tego wiele razy. Dam ci doskonały przykład. Przykład numer jeden, jeśli obejrzałeś mój film który promuje bezpłatną konsultację w mojej agencji to, przeprowadziłem w nim dramatyczną demonstrację. Jeśli nie obejrzałeś filmu, możesz kliknąć tutaj i obejrzeć ten konkretny film, w którym to pokazuję. Zamiast opowiadać jakie to ważne żeby zdobywać nowych klientów, zwiększać sprzedaż i prowadzić kampanie reklamowe w internecie, na facebooku czy w google po prostu pokazuję konkretne przykłady. Zrobiłem dramatyczną demonstrację. Jak poszukasz jeszcze na moim kanale to są tam inne filmy, na przykład nagranie na żywo rozmowy sprzedażowej a na prywatnych webinarach pokazuję jak projektuję kampanie które zmieniają firmy ze średnich w odnoszące sukcesy, że przestają już szukać klientów a muszą szukać nowych pracowników do obsługi zleceń, i pokazuję to jako live case’y w firmach które prowadzimy.

Więc kiedy zajmujesz się marketingiem, kiedy promujesz, bądź dramatyczny. Nie bądź nudny. Musisz być interesującym. Pokaż, nie tylko mów. Kiedy możesz połączyć dramatyczną demonstrację z masową dystrybucją, taką jak telewizja lub media społecznościowe, możesz sprzedać coś milionom ludzi. Możesz sprzedawać swoje produkty, a wiele osób będzie chciało od Ciebie kupować. Przy okazji, jeśli prowadzisz biznes to zachęcam do kontaktu z nami. Link pod filmem.

Marketing i sprzedaż

Musisz poznać cały swój lejek. Sprawdzić powinieneś jak wygląda konwersja na każdym kroku. Musisz oferować najlepsze rozwiązania, aby Twój proces sprzedaży był skuteczny. Aby sfinalizować transakcje nie potrzebujesz znać wszystkie techniki sprzedaży. Musisz stworzyć lejek. Inaczej wygląda jeśli masz sklep internetowy, a inaczej jeśli sklep stacjonarny. Jeśli rozmawiasz przez telefon lub skype’a czy dzielisz inaczej potrzeby klientów to pamiętaj że nie da się na ślepo stworzyć najlepszego systemu. Zamykanie sprzedaży to ciągłe testowanie i optymalizacja lejka.

Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert to doktorant (PhD) specjalizujący się w zarządzaniu i marketingu. Ukończył studia magisterskie na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, a także studia podyplomowe. Jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce. Profil działalności to: -doradztwo marketingowe -konsulting marketingowy -szkolenia, kursy -doradztwo biznesowe (psychologia, coaching) -marketing (seo, reklamy CPA, PPC)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Hej, koniecznie zobacz nowy film na YouTube (piramidy finansowe w Polsce + AMBER GOLD): link

Podaj imię i adres email, aby przejść dalej

Uzyskaj dostęp do ekskluzywnych wskazówek, strategii i CASE STUDY, których nie udostępniam nigdzie indziej.
Zapisz się na newsletter.

Zapisz się i otrzymuj ciekawe informacje!