Ciekawostki

ciekawostki

Ciekawostki i interesujące informacje:

18 grudnia, 2023
Szkolenie sales navigator, generowanie leadów
Wstęp W dzisiejszym świecie biznesu skuteczna sprzedaż wymaga nie tylko doskonałej znajomości produktów czy umiejętności negocjacyjnych, ale także biegłości w […]
1 grudnia, 2023
Zaufanie w marketingu – Formuła, która w ciągu kilku godzin zamienia zimne leady w kupujących
Transkrypt filmu Ponieważ webinary, prezentacje i rozmowy sprzedażowe są krótkie, to jest trudno zbudować wystarczające emocje i zaufanie, aby potencjalni […]
24 listopada, 2023
Efekt Galatei (ang. Galatea effect)
Wstęp W dzisiejszym społeczeństwie, w którym komunikacja odgrywa kluczową rolę, pojęcie „Efektu Galatei” staje się istotnym elementem analizy naszych interakcji. […]
21 listopada, 2023
Reguła niedostępności – scarcity (ograniczona ilość)
Wstęp W świecie marketingu i psychologii konsumenckiej, jednym z kluczowych zagadnień jest zjawisko znanie jako „Reguła niedostępności” czyli „scarcity”. To […]
19 listopada, 2023
Nudge, czyli impuls. Ukryta perswazja w sprzedaży i marketingu
Wstęp W dzisiejszym świecie, gdzie informacje bombardują nas z każdej strony, pojęcie „impulsu” (nudge) staje się coraz istotniejsze. To subtelne, […]
14 listopada, 2023
Oczekiwanie – jak zrobić kampanię teaserową, żeby Klienci nie mogli się doczekać kupienia od Ciebie?
Wyobraź sobie że właśnie obejrzałeś przedostatni odcinek swojego ulubionego serialu, a za tydzień finał sezonu. Wszystko się wydarzy, a Ty […]
12 listopada, 2023
Bańki spekulacyjne na rynku– dlaczego dajemy się wciągnąć w to, czym ekscytują się ludzie o podobnych poglądach (bańka cenowa)
Wstęp Bańki spekulacyjne to termin, który w ostatnich latach zyskał na popularności w kontekście rynków finansowych. Dla wielu może to […]
7 listopada, 2023
Utopione koszty – sunk cost fallacy (Umiejętność ucinania strat)
Utopione koszty – sunk cost fallacy (Umiejętność ucinania strat) Chyba każdy zna film „dzień świstaka” z Billem Murray’em. A co […]
4 listopada, 2023
Framing – co to ramowanie w psychologii? Słowa w marketingu mają znaczenie
W dzisiejszym świecie, gdzie przekaz medialny jest nieustannie obecny, nie możemy uniknąć wpływu różnych technik komunikacyjnych na nasze myśli, postawy […]