Biznes, firma

Biznes i firma

Tylko sprawdzone metody zwiększania sprzedaży i rozwoju firmy na Twoją skrzynkę.
[mc4wp_form id=”154″]

Biznes to działalność polegająca na zarabianiu poprzez wytwarzanie lub kupowanie i sprzedawanie produktów/usług. Mówiąc najprościej, jest to wszelka działalność prowadzona dla osiągnięcia zysku i celu.

Stała i konsekwentna motywacja przychodzi, gdy budujesz swój biznes wokół pomysłu, który jest większy niż zarabianie pieniędzy. Zbuduj biznes, który ma wpływ na życie tych, którym służy Twoja firma.

Firma, odnosząca sukces to ta,  która tworzy wolność i bezpieczeństwo finansowe.

Poniżej wpisy i rady dla Ciebie zanim zdecydujesz się na moje doradztwo.

Biznes i firma spis tematów:

18 grudnia, 2023
Szkolenie sales navigator, generowanie leadów
Wstęp W dzisiejszym świecie biznesu skuteczna sprzedaż wymaga nie tylko doskonałej znajomości produktów czy umiejętności negocjacyjnych, ale także biegłości w […]
1 grudnia, 2023
Zaufanie w marketingu – Formuła, która w ciągu kilku godzin zamienia zimne leady w kupujących
Transkrypt filmu Ponieważ webinary, prezentacje i rozmowy sprzedażowe są krótkie, to jest trudno zbudować wystarczające emocje i zaufanie, aby potencjalni […]
24 listopada, 2023
Efekt Galatei (ang. Galatea effect)
Wstęp W dzisiejszym społeczeństwie, w którym komunikacja odgrywa kluczową rolę, pojęcie „Efektu Galatei” staje się istotnym elementem analizy naszych interakcji. […]
21 listopada, 2023
Reguła niedostępności – scarcity (ograniczona ilość)
Wstęp W świecie marketingu i psychologii konsumenckiej, jednym z kluczowych zagadnień jest zjawisko znanie jako „Reguła niedostępności” czyli „scarcity”. To […]
19 listopada, 2023
Nudge, czyli impuls. Ukryta perswazja w sprzedaży i marketingu
Wstęp W dzisiejszym świecie, gdzie informacje bombardują nas z każdej strony, pojęcie „impulsu” (nudge) staje się coraz istotniejsze. To subtelne, […]
14 listopada, 2023
Oczekiwanie – jak zrobić kampanię teaserową, żeby Klienci nie mogli się doczekać kupienia od Ciebie?
Wyobraź sobie że właśnie obejrzałeś przedostatni odcinek swojego ulubionego serialu, a za tydzień finał sezonu. Wszystko się wydarzy, a Ty […]
7 listopada, 2023
Utopione koszty – sunk cost fallacy (Umiejętność ucinania strat)
Utopione koszty – sunk cost fallacy (Umiejętność ucinania strat) Chyba każdy zna film „dzień świstaka” z Billem Murray’em. A co […]
2 października, 2023
Copywriting sprzedażowy – co to? (przykłady, definicja)
Wstęp Copywriting sprzedażowy to jedna z kluczowych dziedzin marketingu, która odgrywa ogromną rolę w przekształcaniu potencjalnych klientów w lojalnych nabywców. […]
30 września, 2023
Co to jest komunikacja wizerunkowa? (przykłady, definicja)
Wstęp Komunikacja wizerunkowa jest kluczowym elementem strategii marketingowych i budowania reputacji firmy. To obszar, który wymaga szczególnej uwagi i profesjonalnego […]