Zawartość strony
Czasem najlepszą umiejętnością jest to aby powstrzymać się od robienia kilku rzeczy. Od robieni niepotrzebnych rzeczy.
Pierwsze co się dzieje to rozwijamy umiejętność do poziomu kiedy staje się dla nas łatwa.
Później szlifujemy poszczególne elementy poprzez ciągła praktykę. Wybieramy jeden element i łoimy rzemiosło.
Obejrzyj film z youtube pt. Wchodzenie na wyższy poziom (zdobywanie umiejętności i jak ruszyć z miejsca):
Zaufali mi najlepsi:
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
To co jest bardzo ważne to bycie konsekwentnym. Nie przeskakujemy z kwiatka na kwiatek, coś się bardziej świeci to tak idziemy, nie szukamy co chwilę nowych możliwości.
Zobacz jak to wygląda w biznesie. Jeśli wchodzisz gdzieś i zaczynasz totalnie od zera to 2 lata robisz, robisz i robisz i po tym czasie dopiero zaczynają Ciebie rozpoznawać w branży.
Samemu dostaję codziennie na facebooku masę zaproszeń do różnych stron firmowych. Już nawet nie sprawdzam co się dzieje ale scenariusz wygląda tak.
Ktoś szuka kolejnej złotej możliwości żeby osiągnąć sukces. Najara się, zakłada stronę na fb, zaprasza znajomych, po tygodniu nie ma zleceń i strona zostaje do momentu aż nie zrobi kolejnej z jakimś następnym „gamechangerem”.
Nie wiem czy oglądaliście kiedyś taki film woman in red, czyli kobieta w czerwonej sukience. Ale kolejne okazje są właśnie jak ta tytułowa kobieta w czerwonej sukience. I każda z tych okazji wydaje się coraz bardziej kusząca. Poprzednia się nie udała, to teraz to musi wypalić.
Trochę jak gra w kasynie gdzie przegrywasz i każdy kolejny rzut w ruletce musi być tym jedyny który odmieni Ci życie.
Każdy biznes jest bardziej i bardziej atrakcyjny.
I spotyka to wielu z nas. Sam miałem kiedyś z tym problemy gdy chciałem chwytać przysłowiowe dziesięć srok za ogon.
W języku angielskim moi się na to „Shiny object syndorme”.
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
Koniec reklamy.
Porównajmy to do przykładu firmy.
Wiem że co chwilę coś wygląda super, ale dopóki nie osiągniesz mistrzostwa w jednej dziedzinie, czyli nie masz ułożonej już działalności tak że wszystko działa to nie możesz rozpoczynać kolejnej.
Wiem że jesteś inny 😉 ale… chociaż spójrz na swoich znajomych i zobacz czy w ich przypadku to działa…
Nie? Cóż nie dziwi mnie to.
A teraz spójrz na tych którzy osiągają sukces.
Robią jedną rzecz. Są mistrzami w jednym i dopiero jak to już mają opanowane w 100% uczą się czegoś innego lub inwestują w inną firmę.
Podam Ci dla przykładu jak to było u mnie kiedy na początku otwierałem swoją agencję marketingową, a w sumie zaczynaliśmy jako agencja seo. Pozycjonowanie stron to był właśnie ten główny core biznesu. Dopiero jak mieliśmy to opanowane dodaliśmy kolejne usługi, facebook ads, google ads itd.
Na początku wygląda to tak, zaczynasz coś czytać, uczyć się albo robić i po 2 godzinach mówisz „ale to proste”. To w pełni zrozumiałe bo w szybkim czasie zdobywasz masę wiedzy co powoduje ten efekt WOW. Ale im dalej w las tym ciemniej… jest coraz trudniej.. nie udaje się raz… drugi… trzeci. Wszystko za sprawą praktyki.
Skoro czytasz wpis pt. Wchodzenie na wyższy poziom (zdobywanie umiejętności i jak ruszyć z miejsca), to te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:
Social media i media społecznościowe:
Praca agencji:
Kursy i szkolenia:
Jak raz wejdziesz do ringu to po pierwszej walce nauczysz się więcej niż przez rok treningów 🙂
To tak jak Mike Tyson kiedyś powiedział, każdy ma perfekcyjny plan dopóki nie dostanie pięścią w twarz.
Tutaj takie nawiązanie do sportu, ale w łatwy sposób obrazuje to czy chcesz się nauczyć każdej innej umiejętności czy rozwinąć biznes marzeń.
Zastanów się co by sportowcy osiągali gdyby nie trenowali 5 czy 10 lat od wieku junior żeby osiągnąć sukcesy, a gdyby co 2 miesiące zmieniali dyscyplinę.
Jeśli przeskakujesz z kwiatka na kwiatem, z okazji biznesowej na kolejną to tak na prawdę żadnej z nich nie dajesz szans.
Możesz być mistrzem w czym tylko zechcesz, anie nie we wszystkim jednocześnie.
Czyli najważniejsze jak można podsumować to o czym mówiłem:
Wchodzenie na wyższy poziom może odnosić się do wielu różnych dziedzin życia, ale ogólnie oznacza to osiąganie większej wiedzy, umiejętności, doświadczenia, rozwoju osobistego, lub sukcesu w danej dziedzinie. Oto kilka sposobów, w jakie możesz wejść na wyższy poziom w różnych dziedzinach:
Wchodzenie na wyższy poziom wymaga wysiłku i poświęcenia, ale może przynieść wiele korzyści i satysfakcji. Ważne jest, aby wyznaczyć sobie cele i podjąć działania, które pomogą Ci osiągnąć poziom, na którym chcesz się znaleźć.
Ruszenie z miejsca może być trudne, ale oto kilka kroków, które mogą pomóc Ci w rozpoczęciu działania:
Ruszanie z miejsca wymaga wysiłku i determinacji, ale każdy krok w kierunku Twojego celu przynosi Ci bliżej jego osiągnięcia. Znajdź motywację i zacznij działać już dziś.
Powtórzę zdanie ze wstępu:
Czasem najlepszą umiejętnością jest to aby powstrzymać się od robienia kilku rzeczy. Od robieni niepotrzebnych rzeczy.
Co sądzisz o wpisie pt. Wchodzenie na wyższy poziom (zdobywanie umiejętności i jak ruszyć z miejsca) ? Daj znać w komentarzu.
Co myślisz o moim nowym wpisie na blogu?
A może masz pytanie dotyczące strategii lub techniki jak działać najlepiej?
Tak czy inaczej, chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia.
Więc śmiało, teraz udostępnij ten wpis na swoich social mediach i zobacz co inni mają do powiedzenia.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.