BLOG


Błędy poznawcze
szkolenie
Biznes firma
coaching
innowacje
laboratorium
własność intelektualna
rozwój osobisty
lean management
Wiadomości ekonomiczne i polityka
Efektywna nauka
Ciekawostki
Efektywna nauka
artykuły sponsorowane

Blog o biznesie, czyli blog biznesowy




Tylko sprawdzone metody zwiększania sprzedaży i rozwoju firmy na Twoją skrzynkę.

Dołącz do nas NA DARMOWYM WIDEO

Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.

To jest blog, który trzeba regularnie czytać! Znajdziesz tutaj wszystkie informacje dotyczące przedsiębiorczości i biznesu. Strategie wzrostu, innowacje, zasoby ludzkie, przywództwo, kwestie prawne, styl życia, marketing i branding, produktywność, technologia, pieniądze i finanse. Twoja codzienna porcja przydatnych porad, inspiracji i motywacji.

Blog o biznesie to doskonały sposób na poszerzenie wiedzy. Tutaj znajdziesz wiodące porady rozwojowe, czytaj blog biznesowy poniżej wszystkie wpisy:



28 kwietnia, 2025
Dlaczego Twoje reklamy nie działają? Oto, co robisz źle!
Twój produkt może być świetny. Twoja oferta może być kusząca. Ale jeśli reklamy nie działają… to w oczach rynku jesteś […]
28 kwietnia, 2025
Co zrobiłbym, gdybym zaczynał firmę od zera i jak pozyskiwałbym klientów online
Zacznijmy od brutalnej prawdy: większość ludzi, którzy „zakładają firmę”, tak naprawdę zakłada… problemy. Gdyby dziś ktoś zabrał mi wszystko… pieniądze, […]
24 kwietnia, 2025
Reklama B2B – gdzie robić marketing do firm? Na jakiej platformie się reklamować?
Dzisiaj porozmawiamy o temacie, który jest jednym z najważniejszych dla każdego przedsiębiorcy działającego w sektorze B2B – mowa o Reklamie […]
24 kwietnia, 2025
Marka osobista w B2B – CEO branding
Dzisiaj porozmawiamy o temacie, który może całkowicie odmienić sposób, w jaki prowadzisz swój biznes B2B – mowa o marce osobistej […]
24 kwietnia, 2025
Buyer Persona -przykłady jak ją zbudować (podstawa strategii sprzedaży)
Jednym z elementów skutecznej strategii marketingowej, który wpływa znacząco na sprzedaż Twoich produktów i usług jest buyer persona. Jednym z […]
24 kwietnia, 2025
Sprzedaż i marketing. Dlaczego te działy siebie nienawidzą? (i jak temu zaradzić)
Jeśli siedzisz już dłużej w biznesie i operowałeś przynajmniej w średniej wielkości firmie gdzie masz dział zarówno marketingu, lub agencję […]
24 kwietnia, 2025
Jak tworzyć treści które sprzedają?
Jeśli chodzi o tworzenie treści które sprzedają, to w content marketingu nie chodzi tylko o robienie „czegoś”, aby tylko publikować, […]
22 kwietnia, 2025
Strategia sprzedaży
Strategia sprzedaży (proces sprzedażowy, zarządzanie i marketing) + przykłady, definicja
Dzisiaj zanurzymy się w temat, który może całkowicie odmienić sposób, w jaki prowadzisz swój biznes – mowa o strategii sprzedaży. […]
21 kwietnia, 2025
Branding w b2b
Branding w B2B to nie zabawa w kolory i ładne logo. To brutalna walka o pozycję w głowach tych, którzy […]