BLOG


Błędy poznawcze
szkolenie
Biznes firma
coaching
innowacje
laboratorium
własność intelektualna
rozwój osobisty
lean management
Wiadomości ekonomiczne i polityka
Efektywna nauka
Ciekawostki
Efektywna nauka
artykuły sponsorowane

Blog o biznesie, czyli blog biznesowy




Tylko sprawdzone metody zwiększania sprzedaży i rozwoju firmy na Twoją skrzynkę.

To jest blog, który trzeba regularnie czytać! Znajdziesz tutaj wszystkie informacje dotyczące przedsiębiorczości i biznesu. Strategie wzrostu, innowacje, zasoby ludzkie, przywództwo, kwestie prawne, styl życia, marketing i branding, produktywność, technologia, pieniądze i finanse. Twoja codzienna porcja przydatnych porad, inspiracji i motywacji.

Blog o biznesie to doskonały sposób na poszerzenie wiedzy. Tutaj znajdziesz wiodące porady rozwojowe, czytaj blog biznesowy poniżej wszystkie wpisy:



15 października, 2023
efekt posiadania
Efekt posiadania -co to? (przykłady i definicja wyposażenia, własności-ownership, endowment effect)
Efekt posiadania odnosi się do skłonności jednostki do bardziej korzystnego oceniania przedmiotu tylko dlatego, że jest on jego właścicielem.
9 października, 2023
Co to jest heurystyka afektu? (przykłady, definicja)
WstępZawartość strony1 Wstęp2 Co to jest heurystyka afektu3 Definicja heurystyka afektu4 Heurystyka afektu – rodzaje5 Heurystyka afektu – przykłady6 Wady […]
2 października, 2023
Copywriting sprzedażowy – co to? (przykłady, definicja)
WstępZawartość strony1 Wstęp2 Co to jest Copywriting sprzedażowy3 Definicja Copywriting sprzedażowy4 Copywriting sprzedażowy – rodzaje5 Copywriting sprzedażowy – przykłady6 Wady […]
30 września, 2023
Co to jest komunikacja wizerunkowa? (przykłady, definicja)
WstępZawartość strony1 Wstęp2 Co to jest komunikacja wizerunkowa3 Definicja komunikacji wizerunkowej4 Komunikacja wizerunkowa – rodzaje4.1 Komunikacja korporacyjna4.2 Komunikacja produktowa4.3 Komunikacja […]
28 września, 2023
Psychologia sprzedaży – co to? (przykłady, definicja)
WstępZawartość strony1 Wstęp2 Czym jest psychologia sprzedaży?2.1 Definicja psychologia sprzedaży3 Dlaczego ludzie kupują?4 Jak psychologia jest wykorzystywana w sprzedaży5 Zasady […]
21 września, 2023
Wiarygodność – Budowanie Wiarygodności Marki: Klucz do Sukcesu (Credibility Marketing)
Wiarygodność marki to jedno z najważniejszych aktywów w dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu. Kiedy Twoja marka jest postrzegana jako godna zaufania […]
17 września, 2023
Opis produktu – jak stworzyć ofertę lepszą niż konkurencja (najlepsza metoda i przykłady)
Internet to hałaśliwe i chaotyczne miejsce. Twoi potencjalni klienci są bombardowani różnymi bodźcami. Trwa wojna o uwagę. A uwaga jest […]
10 września, 2023
Szkolenie z technik sprzedaży: Klucz do sukcesu w dzisiejszym rynku
Wstęp – Szkolenie z technik sprzedaży: Klucz do sukcesu w dzisiejszym rynkuZawartość strony1 Wstęp – Szkolenie z technik sprzedaży: Klucz […]
4 września, 2023
UX (ang. User Experience) -co to? (przykłady, definicja)
WstępZawartość strony1 Wstęp2 Co to jest UX (ang. User Experience)3 UX definicja4 UX rodzaje5 Wady i zalety: UX6 Jak działa […]