Rafał Szrajnert - Biznes, psychologia, życie

2 kwietnia, 2024
podejmowanie decyzji
Podejmowanie decyzji (17 czynników dlaczego ludzie zwlekają). Proces decyzyjny jak zarządzać
Chcesz wiedzieć dlaczego ludzie zwlekają z podjęciem decyzji? Przeczytaj jakie są czynniki wpływające na podejmowanie decyzji
31 marca, 2024
Znikaj codziennie na kilka godzin – moc skupienia w biznesie
Co różni przedsiębiorcę który pracuje 15 godzin dziennie „w piwnicy”, a takiego który: -pracuje 5 godzin -ma 3 firmy -i […]
28 marca, 2024
Jak stworzyć strategię marketingową
Każdy chce mieć najlepszą strategię marketingową, tak aby: nie przepalać budżetu zdobywać nowych klientów i sprawiać że obecni będą kupować […]
21 marca, 2024
Czym jest rebranding – praktyczne wskazówki jak zmienić wizerunek (przykłady, definicja)
Czym jest rebranding i kiedy warto go przeprowadzić? Rebranding to najogólniej rzecz biorąc proces transformacji marki. Podczas niego zmienia się […]
11 marca, 2024
Najważniejszy wskaźnik w biznesie który mówi czy Ci się uda
Jako właściciel firmy prawdopodobnie spędziłeś znaczną ilość czasu, wysiłku i pieniędzy na pozyskiwaniu nowych klientów. Przygotowałeś atrakcyjne kampanie marketingowe, spędziłeś […]
11 lutego, 2024
Czego potrzebujesz żeby rozwinąć biznes
“Don’t be in too much of a hurry to promote, until you get good. Otherwise you just speed up t […]
1 grudnia, 2023
Zaufanie w marketingu – Formuła, która w ciągu kilku godzin zamienia zimne leady w kupujących
Transkrypt filmu Ponieważ webinary, prezentacje i rozmowy sprzedażowe są krótkie, to jest trudno zbudować wystarczające emocje i zaufanie, aby potencjalni […]
24 listopada, 2023
Efekt Galatei (ang. Galatea effect)
Wstęp W dzisiejszym społeczeństwie, w którym komunikacja odgrywa kluczową rolę, pojęcie „Efektu Galatei” staje się istotnym elementem analizy naszych interakcji. […]
21 listopada, 2023
Reguła niedostępności – scarcity (ograniczona ilość)
Wstęp W świecie marketingu i psychologii konsumenckiej, jednym z kluczowych zagadnień jest zjawisko znanie jako „Reguła niedostępności” czyli „scarcity”. To […]