“Don’t be in too much of a hurry to promote, until you get good. Otherwise you just speed up t he rate at which the world finds out you’re no good.”
„Nie spiesz się zbytnio z promowaniem, dopóki nie będziesz w tym dobry. W przeciwnym razie po prostu przyspieszysz tempo, w jakim świat dowie się że nie jesteś dobry.”
Jest to cytat z jednej z książek Danna Kennedyego, który powraca do mnie jak bumerang. Dlaczego? Prowadzę biznes marketingowy, mam agencję reklamową i codziennie dostajemy kilka zapytań od klientów którym nawet nie możemy zaproponować współpracy.
Szczerze to ich produkty w żaden sposób nie są warte zakupu.
Żeby wszystko działało potrzebujesz:
Natomiast żeby produkt był atrakcyjny (pomijam cenę) to musi dawać wartość, czyli 4 składniki:
Żeby przedstawić siebie w jak najlepszym świetle potrzebujesz USP. Unikalna propozycja sprzedaży to sposób na wyjaśnienie swojego podejścia biznesowego przeciwko swojej konkurencji. Kiedy na przykład, jakiś market określa siebie jako „Lidera niskich cen” „włączamy niskie ceny nananan”, to pozycjonuje siebie w umysłach w ten sposób.
Oprócz tego jak się pozycjonujesz, to USP często podkreśla benefit Twoich produktów.
Jeden z najlepszych przykładów dobrego USP to: „Fresh, hot pizza delivered in 30 minutes or less, guaranteed.”
Kiedy chcesz przyciągnąć do swojej firmy nowego, potencjalnego klienta po raz pierwszy musisz odpowiedzieć na jedno, najważniejsze pytanie: „Dlaczego powinienem wybrać Twoją firmę/produkt/usługę, a nie jakąkolwiek/ każdą inną dostępną dla mnie konkurencyjną opcję?”
Jeden ze sposobów stworzenia kreatywnego USP: adresuj to czego klienci nie lubią.
Skoro mamy to już za sobą to jak możesz urozmaicić prezentację swojego produktu na stronie sprzedażowej?
Oto kilka punktów które działają bardzo dobrze w ofercie:
CTA
Zbyt dużo firm nie dodaje jasnego CTA. Mówią oto nasza owa kolekcja.
Brakuje tutaj: więc wejdź na nasza stronę teraz, wybierz swój rozmiar, dodaj do koszyka i ciesz cię tym że wyglądasz wspaniale.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.