Preference ratios in multiattribute evaluation (PRIME)

metodologia podręcznik oslo manual
Metodologia i podręcznik Oslo (do pobrania za darmo w PDF) Zasady gromadzenia danych dotyczących innowacji
11 maja, 2021
Hoshin Kanri wikipedia metoda szkolenie prezentacja
Metoda Hoshin Kanri. Japońska metoda strategicznego zarządzania jakością (lean management)
11 maja, 2021

Preference ratios in multiattribute evaluation (PRIME)

Preference ratios in multiattribute evaluation (PRIME)

Co to jest Preference ratios in multiattribute evaluation (PRIME)?

Gdybyśmy mieli przetłumaczyć preference ratios in multiattribute evaluation na język polski to brzmiało by to mniej więcej tak, współczynniki preferencji w metodzie wielo atrybucyjnej ewaluacji (PRIME).

REKLAMA

Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku

szkolenie facebook

Link do kursu: szkolenie Facebook Ads

REKLAMA:

Koniecznie zobacz naszą platformę ze szkoleniami online:

e-learing platforma szkolenie kurs online

Ta metoda wspiera analizę niekompletnych informacji w modelach opartych na wagach wielu atrybutów. W PRIME pozyskiwanie i synteza preferencji opiera się na:

  1. konwertowaniu możliwie nieprecyzyjnych osądów do nieprecyzyjnie określonego modelu preferencji,
  2. zastosowaniu struktur dominacji i reguł decyzyjnych do proces pozyskiwania informacji.

Proces ten może być kontynuowany do momentu zidentyfikowania najbardziej preferowanej alternatywy lub, alternatywnie, zatrzymania go z zaleceniem podjęcia decyzji, jeśli osoba podejmująca decyzję jest gotowa zaakceptować możliwość, że wartość innej alternatywy jest wyższa.

NA portalu academia, czy research gate można znaleźć bardzo szczegółowe opracowanie tego modelu.

Preference ratios in multiattribute evaluation (PRIME)

Posiadasz Polskie opracowanie metody Preference ratios in multiattribute evaluation (PRIME)?

Podziel się z nim a udostępnię Ciebie jako autora.

REKLAMA:

Zobacz naszą platformę ze szkoleniami internetowymi

szkolenie sprzedaż techniki sprzedaży

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/rafalszr/domains/rafalszrajnert.pl/public_html/wp-content/themes/betheme/includes/content-single.php on line 286
Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert to doktorant (PhD) specjalizujący się w zarządzaniu i marketingu. Ukończył studia magisterskie na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, a także studia podyplomowe. Jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce. Profil działalności to: -doradztwo marketingowe -konsulting marketingowy -szkolenia, kursy -doradztwo biznesowe (psychologia, coaching) -marketing (seo, reklamy CPA, PPC)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Podaj imię i adres email, aby przejść dalej

Hej, koniecznie zobacz nowy film na YouTube (piramidy finansowe w Polsce + AMBER GOLD): link

Uzyskaj dostęp do ekskluzywnych wskazówek, strategii i CASE STUDY, których nie udostępniam nigdzie indziej. Zapisz się na newsletter.
Pobierz: Darmowy Raport