Doradztwo marketingowe dla firm (marketing i konsulting)

doradztwo strategiczne
Doradztwo strategiczne i wpływ na Twoje przedsiębiorstwo
5 stycznia, 2023
socjotechniki
Socjotechnika. Czy musimy się bać socjotechniki, i jak się przed nią bronić (sztuka zdobywania władzy nad umysłami, manipulacja) +przykłady, definicja
5 stycznia, 2023

Doradztwo marketingowe dla firm (marketing i konsulting)

Doradztwo marketingowe
Wypełnij formularz i odbierz wycenę:

    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz. Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    Dlaczego warto ze mną współpracować


    01

    Doradztwo marketingowe definicja

    Doradztwo marketingowe obejmuje specjalistyczne usługi w zakresie opracowania najważniejszych założeń marketingu strategicznego w przedsiębiorstwie.


    02

    Doradztwo marketingowe dla firm

    Doradztwo marketingowe to wsparcie firmy w decyzjach marketingowych i wizerunkowych w sposób systematyczny.


    03

    Doradztwo marketingowe co to jest-usługi

    Doradztwo marketingowe to zestaw usług dla biznesu i przedsiębiorców nakierunkowany na rozwj firmy.

    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 700 PLN dla jednej firmy: Adintelligence, Semstorm, Senuto, Contadu, Ahrefs, GKP Google Keyword Planer (planer słów kluczowych google’a), Majestic, Moz, SemRush, SEOQuake, Screaming Frog, Surfer SEO, SiteLiner, Buzzsumo, SEOStation, Google Studio, Youtube analytics, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, Raven, OnCrawl.

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że doradztwo marketingowe to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

     

    Doradztwo marketingowe - dlaczego warto z niego korzystać?



    Na czym polega doradztwo marketingowe? Jaki jest koszt usługi firmy zajmującej się doradztwem marketingowym? Wszystkie te pytania niezmiennie pojawiają się w każdym przedsiębiorstwie, które w niedługim czasie planuje skorzystać z usług firmy zewnętrznej, która profesjonalnie zajmuje się doradztwem marketingowym i pokrewnymi tematami. Zarząd doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, iż bez odpowiednio dobrze dobranej strategii promocyjnej nie ma szans na rozwinięciu sprzedaży na kolejne obszary państwa lub kontynentu. Poza tym przypadkowe i nieprzemyślane działania marketingowe przynoszą nieodwracalne straty, zarówno finansowe, jak i wizerunkowe. W związku z tym tak ważne jest skorzystanie z pomocy doświadczonych doradców marketingowych.

    Czym jest doradztwo marketingowe?



    Zanim jednak zdecydujemy się na skorzystanie z usług takiej firmy, należy przede wszystkim wiedzieć, czym dokładnie jest doradztwo marketingowe, czyli czego możemy się spodziewać po współpracy z taką firmą. Wiele osób uważa, że te usługi są bezcelowe i polegają na rozmowach, które zupełnie do niczego nie prowadzą i niczego nie zmieniają. Jest to błędne myślenie, ponieważ działania marketingowe polegają właśnie na rozmowach. Wypracowywanie najlepszych planów strategicznych nie obędzie się bez długich i czasem męczących rozmów. Oczywiście przed podjęciem współpracy i samym spotkaniem z przedstawicielami agencji warto odpowiednio się przygotować. Przede wszystkim należy dokładnie zapoznać się z ich ofertą oraz wstępnie określić swoje potrzeby i cele sprzedażowe.

    Jak wygląda współpraca z agencją doradztwa marketingowego?



    Działanie takiej firmy usługowej jest zazwyczaj podzielone na kilka etapów. Pierwszym z nich jest określenie własnych oczekiwań względem pracy doradcy marketingowego. W tym momencie należy także określić, na jakim etapie rozwoju jest firma. Ważne jest również, w jaki sposób właściciel chce ją dalej rozwijać, które działania marketingowe szczególnie go interesują oraz przede wszystkim, jaki budżet chce przeznaczyć na to przedsięwzięcie.

    Kolejnym etapem są konsultacje. Firma doradztwa marketingowego przeprowadza szczegółową analizę dotychczasowych działań marketingowych. Jest to bardzo ważne, ponieważ pozwala poznać specjalizację firmy, jej mocne i słabe strony. Dodatkowo agencja musi przeprowadzić dokładną analizę rynku, na którym działa klient. Sprawdza także metody marketingowe firm konkurencyjnych, ich status społeczny, możliwości rozwojowe.

    W trakcie trzeciego etapu następuje analiza marki – bez znaczenia, czy klient ją ma, czy nie. Bardzo ważne jest również sprawdzenie opinii na temat firmy oraz jej pozycji w Internecie. Wbrew pozorom, to czy łatwo ją tam znaleźć jest równie ważne, co jej opinia. Jeśli widoczność firmy klienta w Internecie jest słaba, to na pewno będzie to jeden z punktów zaproponowanych do zmiany.

    Następnie agencja opracowuje szczegółowy plan działania, który zostaje dokładnie omówiony z zarządem firmy. Jest to jeden z najważniejszych etapów w całym przedsięwzięciu, który decyduje o ewentualnym rozpoczęciu kampanii. Bardzo ważne jest zrozumienie przez pracowników firmy i jej zarząd dokładnych celów marketingowych oraz korzyści, jakie w niedługim czasie pojawią się po wprowadzeniu tych zmian. Bez wsparcia i zrozumienia nawet najlepiej przygotowana i rozpoczęta kampania skończy się totalnym niepowodzeniem.

    Koszty usług agencji doradztwa marketingowego



    Koszt usługi firmy marketingowej zazwyczaj wynosi kilka lub kilkanaście tysięcy złotych, co może dla wielu firm może okazać się poza jej możliwościami finansowymi. Jednak jeśli przełożymy ten koszt na korzyści, jakie firma może z czasem zyskać, to okażą się jednorazowym błahym wydatkiem, o którym wszyscy szybko zapomną.

    Oczywiście firmy marketingowe nie mają określonego cennika, który sprawdza się podczas współpracy z każdym klientem. Warto pamiętać, że każda firma boryka się z innym większym lub mniejszym problemem, a więc każda z nich będzie wymagała indywidualnego podejścia i znalezienia zupełnie innych rozwiązań. Zatem koszt usług jest zwykle ustalany na etapie wstępnego omówienia z zarządem ich problemów i oczekiwań. Jest to bardzo istotne, szczególnie dla firm, które znalazły się w dołku finansowym i zwyczajnie może ich być nie stać na profesjonalne usługi doradztwa marketingowego.

    Zalety współpracy z agencją doradztwa marketingowego



    Taka współpraca przynosi wiele korzyści, a najważniejszą z nich jest rozpoczęcie prawidłowej i skutecznej promocji, która przynosi zauważalne efekty. Przedsiębiorstwa przestają wydawać pieniądze na bezsensowne działania marketingowe, które dotychczas nie przynosiły żadnych korzyści finansowych ani wizerunkowych.

    Ponadto dla wielu firm znacznie bardziej opłacalne są współprace z zewnętrznymi firmami niż tworzenie osobnego działu marketingowego i zatrudnianie dodatkowych pracowników. Obecnie trudno jest znaleźć zaufanych i wykwalifikowanych pracowników, którzy będą wywiązywać się ze swoich obowiązków równie dobrze, co zewnętrzna firma.

    Konsulting marketingowy to czynność dla Twojej firmy. Innymi słowy strategia marketingowa, tworząca docelowy audyt, aby oferować consulting i w efekcie zdobycie nowych klientów. Pomagamy we wdrożeniu produktów i usług, a także działań nie tylko dla małych firm, przynoszących olbrzymie rezultaty. Skuteczne działania w social media i działania promocyjne to tylko wierzchołek góry lodowej. Więc, pomóc Ci?
    doradztwo konsulting szkolenie sprzedaży biznes firma szkolenia online
    Sprawdź moją ofertę:
    Doradztwo marketingowe dla firm (marketing i konsulting) 1

    Co myślisz o moim nowym wpisie na blogu?

    A może masz pytanie dotyczące strategii lub techniki jak działać najlepiej?

    Tak czy inaczej, chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia.

    Więc śmiało, teraz zostaw komentarz poniżej.

    Czym jest doradztwo marketingowe?

    Doradztwo marketingowe to usługa, która polega na dostarczaniu klientom profesjonalnych porad i wsparcia w zakresie marketingu. Doradcy marketingowi pomagają firmom w zakresie tworzenia strategii marketingowych, wybierania odpowiednich narzędzi i technik marketingowych, a także w zarządzaniu budżetem marketingowym. Doradcy marketingowi mogą również pomóc firmom w tworzeniu i wdrażaniu skutecznych kampanii reklamowych, wykorzystywaniu mediów społecznościowych, tworzeniu treści i wiele innych.

    Czy marketing to doradztwo?

    Nie, marketing to nie doradztwo. Marketing to proces, który obejmuje tworzenie, komunikowanie i dostarczanie oferty produktów lub usług, które mają wartość dla klientów, a także zarządzanie relacjami z klientami i wykorzystywanie danych do tworzenia i zarządzania programami marketingowymi. Doradztwo to proces, w którym doradca pomaga klientowi w podejmowaniu decyzji lub w rozwiązywaniu problemów.

    Dr/PhD Rafał Szrajnert
    Dr/PhD Rafał Szrajnert
    Rafał Szrajnert to doktorant (PhD) specjalizujący się w zarządzaniu i marketingu. Ukończył studia magisterskie na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, a także studia podyplomowe. Jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce. Profil działalności to: -doradztwo marketingowe -konsulting marketingowy -szkolenia, kursy -doradztwo biznesowe (psychologia, coaching) -marketing (seo, reklamy CPA, PPC)

    Podaj imię i adres email, aby przejść dalej