Doradztwo internetowe

Kurs trener biznesu
Kurs trener biznesu
11 czerwca, 2021
Szkolenia menedżerskie
Szkolenia menedżerskie
11 czerwca, 2021

Doradztwo internetowe

doradztwo internetowe
Wypełnij formularz i odbierz wycenę:

    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz. Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    Dlaczego warto ze mną współpracować


    01

    Skuteczne doradztwo internetowe

    Prowadzimy doradztwo internetowe. Usprawniamy działalność Twojej firmy w Internecie, aby dostosować się do panujących trendów i wyprzedzić konkurencję.


    02

    Co to jest doradztwo internetowe

    Doradztwo internetowe to inaczej pomoc w uzyskiwaniu wyników w biznesie online.


    03

    Doradztwo internetowe

    Nie czekaj, bo Twoja konkurencja działa.

    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy: Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że doradztwo internetowe to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

     
    Doradztwo internetowe to szerokie pojęcie, które stosuje się do oceny i opracowywania strategii dla firm, które chcą funkcjonować w Internecie. Doradztwo może przybrać formę opracowania interfejsu detalicznego i strategii marketingowej, która funkcjonuje w połączeniu z biznesem ze sklepami stacjonarnymi. Doradztwo internetowe może obejmować stworzenie procesu marketingu internetowego biznesu. Niektórzy konsultanci internetowi specjalizują się w e-commerce.

    Konsultanci mogą również pomagać w tworzeniu narzędzi sprzedaży online, które służą wspieraniu działań agentów lub sprzedawców zdalnych. Doradztwo internetowe może również dotyczyć wyboru komponentów sprzętowych i programowych, aby pomóc klientowi w tworzeniu ogólnej infrastruktury, która umożliwia pracownikom dostęp do informacji wewnętrznych, takich jak biuletyny departamentów lub inne komunikaty.

    Doradztwo internetowe we wszystkich swoich formach polega na analizie aktualnego stanu obecności klienta w sieci i ocenie, co należy dodać, dostosować lub wymienić, aby pomóc klientowi osiągnąć jego cele związane z obecnością w sieci. Konsultant zwykle rozpoczyna proces od zapoznania się z tym, co firma produkuje w zakresie towarów i usług. Ocena aktualnego stanu obecności klienta w Internecie następuje zazwyczaj w krótkim czasie.

    Po zdobyciu tej podstawowej wiedzy konsultant stara się zrozumieć, co klient chce osiągnąć dzięki obecności w Internecie. Porównując to, co już jest w zasięgu ręki, z pożądanym rezultatem rozwoju lub udoskonalenia obecności online, konsultanci mogą zacząć formułować inteligentne sugestie, jak opracować strategię internetową, która umożliwi osiągnięcie wszystkich tych celów.

    Dokładne komponenty używane w każdej pracy konsultingowej w Internecie będą się różnić w zależności od potrzeb i celów klienta. Jeśli klient należy do branży detalicznej i obecnie posiada sklepy rozrzucone na dużym obszarze geograficznym, celem może być wykorzystanie narzędzi internetowych do promowania tych sklepów. Klient może chcieć ustanowić centralny proces online do dokonywania zakupów do bezpośredniej wysyłki lub odbioru w lokalnym sklepie. W każdej sytuacji doradztwo skoncentruje się na określeniu tego, co klient chce osiągnąć, przyczynach postrzeganego procesu i wreszcie opracowaniu realnej strategii.

    Osoby, które dobrze sobie radzą w konsultingu internetowym, zwykle mają doświadczenie w jednym lub kilku obszarach związanych z działalnością online. Praktyczna znajomość technologii informatycznych jest bardzo pomocna w tym, że konsultant będzie miał dobre pojęcie o tym, co jest wymagane w zakresie sprzętu i oprogramowania, aby zbudować pożądany przez klienta model. Zaplecze marketingowe, szczególnie w obszarze marketingu internetowego, jest niezbędne, gdy pomagamy klientowi w tworzeniu stałego podejścia do public relations i sprzedaży. Biegłość w zakresie projektowania stron internetowych może również mieć znaczenie przy niektórych pracach konsultingowych w Internecie, w których konsultant może pomóc w użyciu odpowiedniej kombinacji grafiki, tekstu i różnych innych narzędzi do tworzenia stron internetowych, które przyciągną uwagę jaką klient chce wygenerować.

    Wiele internetowych firm konsultingowych specjalizuje się w jednym lub dwóch konkretnych obszarach, takich jak rozwiązania e-commerce lub branding produktów online. Inni skupią się na tworzeniu działającej infrastruktury, która wspiera istniejące działania sprzedażowe, podczas gdy niektórzy konsultanci zajmują się takimi kwestiami, jak pomaganie klientowi w pozycjonowaniu wyżej w wynikach wyszukiwania. Jak w większości sytuacji konsultingowych, konsultant internetowy zazwyczaj pracuje z danym klientem przez z góry określony czas, a następnie przekazuje zarządzanie projektem wykwalifikowanemu personelowi w organizacji klienta.
     
    Rafał Szrajnert
    Rafał Szrajnert
    Rafał Szrajnert to doktorant (PhD) specjalizujący się w zarządzaniu i marketingu. Ukończył studia magisterskie na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, a także studia podyplomowe. Jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce. Profil działalności to: -doradztwo marketingowe -konsulting marketingowy -szkolenia, kursy -doradztwo biznesowe (psychologia, coaching) -marketing (seo, reklamy CPA, PPC)

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Hej, koniecznie zobacz nowy film na YouTube (piramidy finansowe w Polsce + AMBER GOLD): link

    Podaj imię i adres email, aby przejść dalej

    Uzyskaj dostęp do ekskluzywnych wskazówek, strategii i CASE STUDY, których nie udostępniam nigdzie indziej.
    Zapisz się na newsletter.

    Zapisz się i otrzymuj ciekawe informacje!

    Udostępnij!