Doradztwo internetowe (konsultacje online dla biznesu)

Kurs trener biznesu
Kurs trener biznesu, szkoła trenerów (efektywny cykl rozwojowy)
28 stycznia, 2023
Szkolenia menedżerskie
Szkolenia menedżerskie, kierowników i kadry zarządzającej (przykłady i cennik)
28 stycznia, 2023

Doradztwo internetowe (konsultacje online dla biznesu)

doradztwo internetowe
Wypełnij formularz i odbierz wycenę:

    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz. Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    Dlaczego warto ze mną współpracować


    01

    Skuteczne doradztwo internetowe

    Prowadzimy doradztwo internetowe. Usprawniamy działalność Twojej firmy w Internecie, aby dostosować się do panujących trendów i wyprzedzić konkurencję.


    02

    Co to jest doradztwo internetowe

    Doradztwo internetowe to inaczej pomoc w uzyskiwaniu wyników w biznesie online.


    03

    Doradztwo internetowe

    Nie czekaj, bo Twoja konkurencja działa.

    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 700 PLN dla jednej firmy: Adintelligence, Semstorm, Senuto, Contadu, Ahrefs, GKP Google Keyword Planer (planer słów kluczowych google’a), Majestic, Moz, SemRush, SEOQuake, Screaming Frog, Surfer SEO, SiteLiner, Buzzsumo, SEOStation, Google Studio, Youtube analytics, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, Raven, OnCrawl.

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że doradztwo internetowe to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

     
    Doradztwo internetowe to szerokie pojęcie, które stosuje się do oceny i opracowywania strategii dla firm, które chcą funkcjonować w Internecie. Doradztwo może przybrać formę opracowania interfejsu detalicznego i strategii marketingowej, która funkcjonuje w połączeniu z biznesem ze sklepami stacjonarnymi. Doradztwo internetowe może obejmować stworzenie procesu marketingu internetowego biznesu. Niektórzy konsultanci internetowi specjalizują się w e-commerce.

    Konsultanci mogą również pomagać w tworzeniu narzędzi sprzedaży online, które służą wspieraniu działań agentów lub sprzedawców zdalnych. Doradztwo internetowe może również dotyczyć wyboru komponentów sprzętowych i programowych, aby pomóc klientowi w tworzeniu ogólnej infrastruktury, która umożliwia pracownikom dostęp do informacji wewnętrznych, takich jak biuletyny departamentów lub inne komunikaty.

    Doradztwo internetowe we wszystkich swoich formach polega na analizie aktualnego stanu obecności klienta w sieci i ocenie, co należy dodać, dostosować lub wymienić, aby pomóc klientowi osiągnąć jego cele związane z obecnością w sieci. Konsultant zwykle rozpoczyna proces od zapoznania się z tym, co firma produkuje w zakresie towarów i usług. Ocena aktualnego stanu obecności klienta w Internecie następuje zazwyczaj w krótkim czasie.

    Po zdobyciu tej podstawowej wiedzy konsultant stara się zrozumieć, co klient chce osiągnąć dzięki obecności w Internecie. Porównując to, co już jest w zasięgu ręki, z pożądanym rezultatem rozwoju lub udoskonalenia obecności online, konsultanci mogą zacząć formułować inteligentne sugestie, jak opracować strategię internetową, która umożliwi osiągnięcie wszystkich tych celów.

    Dokładne komponenty używane w każdej pracy konsultingowej w Internecie będą się różnić w zależności od potrzeb i celów klienta. Jeśli klient należy do branży detalicznej i obecnie posiada sklepy rozrzucone na dużym obszarze geograficznym, celem może być wykorzystanie narzędzi internetowych do promowania tych sklepów. Klient może chcieć ustanowić centralny proces online do dokonywania zakupów do bezpośredniej wysyłki lub odbioru w lokalnym sklepie. W każdej sytuacji doradztwo skoncentruje się na określeniu tego, co klient chce osiągnąć, przyczynach postrzeganego procesu i wreszcie opracowaniu realnej strategii.

    Osoby, które dobrze sobie radzą w konsultingu internetowym, zwykle mają doświadczenie w jednym lub kilku obszarach związanych z działalnością online. Praktyczna znajomość technologii informatycznych jest bardzo pomocna w tym, że konsultant będzie miał dobre pojęcie o tym, co jest wymagane w zakresie sprzętu i oprogramowania, aby zbudować pożądany przez klienta model. Zaplecze marketingowe, szczególnie w obszarze marketingu internetowego, jest niezbędne, gdy pomagamy klientowi w tworzeniu stałego podejścia do public relations i sprzedaży. Biegłość w zakresie projektowania stron internetowych może również mieć znaczenie przy niektórych pracach konsultingowych w Internecie, w których konsultant może pomóc w użyciu odpowiedniej kombinacji grafiki, tekstu i różnych innych narzędzi do tworzenia stron internetowych, które przyciągną uwagę jaką klient chce wygenerować.

    Wiele internetowych firm konsultingowych specjalizuje się w jednym lub dwóch konkretnych obszarach, takich jak rozwiązania e-commerce lub branding produktów online. Inni skupią się na tworzeniu działającej infrastruktury, która wspiera istniejące działania sprzedażowe, podczas gdy niektórzy konsultanci zajmują się takimi kwestiami, jak pomaganie klientowi w pozycjonowaniu wyżej w wynikach wyszukiwania. Jak w większości sytuacji konsultingowych, konsultant internetowy zazwyczaj pracuje z danym klientem przez z góry określony czas, a następnie przekazuje zarządzanie projektem wykwalifikowanemu personelowi w organizacji klienta.

    Internetowe doradztwo dla Twoich potrzeb

    Zgłoś się do nas i zapytaj o zakres usług. Nasz doradca sporządzi zestawienie tak aby oferta była skrojona do Twoich potrzeb. Więc postaw z nami na skuteczne planowanie!
     

    Zaufali mi najlepsi:

    moi klienci i partnerzy
    doradztwo konsulting szkolenie sprzedaży biznes firma szkolenia online
    Sprawdź moją ofertę:
    Doradztwo internetowe (konsultacje online dla biznesu) 1

    Co myślisz o moim nowym wpisie na blogu?

    A może masz pytanie dotyczące strategii lub techniki jak działać najlepiej?

    Tak czy inaczej, chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia.

    Więc śmiało, teraz udostępnij ten wpis na swoich social mediach i zobacz co inni mają do powiedzenia.

    Na czym polega doradztwo internetowe?

    Doradztwo internetowe to forma doradztwa, która wykorzystuje technologię internetową do przeprowadzania poradnictwa na odległość. Aby uzyskać porady, osoba może skontaktować się ze specjalistą poprzez stronę internetową lub aplikację lub bezpośrednio przez e-mail lub czat. Większość doradców internetowych korzysta z nowoczesnych metod i technologii do wymiany informacji i porad. Doradcy oferują wiedzę, wskazówki i narzędzia potrzebne do rozwiązania problemu lub uzyskania ich perspektywy dotyczące odpowiedniego tematu. Doradztwo internetowe polega na udzielaniu porad i wskazówek przez internet, np. poprzez czat, e-mail lub komunikatory. Jest to forma usługi, w której doradca udziela wsparcia i pomocy w rozwiązywaniu problemów i wyborze najlepszych rozwiązań dla klienta.

    Kim jest doradca internetowy?

    Doradca internetowy to osoba lub zespół specjalistów, którzy świadczą usługi doradcze przez internet. Są oni wyszkoleni w danej dziedzinie i udzielają porad i wskazówek w zakresie swoich kompetencji, np. w dziedzinie finansów, zdrowia, technologii itp. Ich głównym celem jest pomoc klientom w rozwiązywaniu ich problemów i udzielanie im niezbędnych informacji.

    Dr/PhD Rafał Szrajnert
    Dr/PhD Rafał Szrajnert
    Rafał Szrajnert to doktorant (PhD) specjalizujący się w zarządzaniu i marketingu. Ukończył studia magisterskie na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, a także studia podyplomowe. Jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce. Profil działalności to: -doradztwo marketingowe -konsulting marketingowy -szkolenia, kursy -doradztwo biznesowe (psychologia, coaching) -marketing (seo, reklamy CPA, PPC)