Cytaty o biznesie, najlepsze przypowieści biznesowe i porady

Rynek pierwotny czy wtórny – które mieszkanie wybrać?
4 lipca, 2022
Grooming – co to jest i jak sprawdzić, czy nie jesteś jego ofiarą?
5 lipca, 2022

Cytaty o biznesie, najlepsze przypowieści biznesowe i porady

1 trick który robią najlepsze firmy, aby pobić swoją konkurencję

  • Wszystkie firmy mają klientów
  • Tylko, że niektóre mają fanów, a inne tylko odbiorców
  • Więc jaki jest sekret, tych które tworzą więzi biznesowe na lata, a klienci sami chętnie polecają ich produkty?
  • Edutainment- edukują i zapewniają rozrywkę.
  • Nie są bezosobowe i nie wyglądają nudnie.
  • Ich działalność nie jest jakimś sekretem.
  • Pokazują co się dzieje w firmie, jak wygląda produkcja nowego model, czasem podzielą się jakimiś wpadkami.
  • W ten sposób buduje się więź w biznesie.

Unikaj podstawowych błędów biznesowych

https://youtube.com/shorts/NTMRh1sPCrk?feature=share
  • Większość przedsiębiorców kreśli w głowie olbrzymie plany na kilka lat w przód
  • Jest to niczym fantazja
  • O ile dobrze jest mieć wizję głównego celu przed oczami
  • O tyle powinieneś się skupić na zadaniach krótkoterminowych
  • Bo to one dają Tobie od razu feedback, i  na ich podstawie możesz się uczyć czy adaptować do zmieniających się warunków

Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują

https://youtube.com/shorts/hwW7S4iWXis?feature=share
  • Wiele osób myśli, że klienci kupują najładniejszą rzecz i dlatego skupiają się na wyglądzie, czy to opakowaniu czy designie produktu
  • Ale zastanów się co możesz stwarzać opór przed kupnem nowej rzeczy, tym bardziej od firmy której nie znamy zbyt dobrze?
  • W takich sytuacjach nie chcemy ryzykować i nie wybieramy najładniejszego designu, a produkt który powoduje najmniejsze ryzyko
  • Więc Twoim zadaniem jest to aby oferta jaką posiadasz była najmniej ryzykowana.
  • Oto 3 sposoby jak to zrobić:
  • 1.Mocna gwarancja
  • 2.Wzmacniaj zaangażowanie klienta przy wyborze
  • 3.Doskonałe case study lub referencje

Dlaczego powinieneś się specjalizować w swojej niszy

https://youtube.com/shorts/zMYsnkuwpjs?feature=share
  • Istnieje kilka powodów dlaczego nawet w wąskiej branży dobrze jest się specjalizować
  • Oto one
  • Po pierwsze domykasz więcej klientów
  • Po drugie masz lepsze warunki finansowe, bo skoro działasz w niszy to nie masz konkurencji
  • I po trzecie, to wynika z poprzedniego punktu, skoro nie masz konkurencji i nie mogą Ciebie nikim zastąpić to Ty dyktujesz warunki.

#1 Dlaczego Większość Firm Upada

https://youtube.com/shorts/zLyma_MXnHk?feature=share
  • Musisz wiedzieć na czym się skupiać
  • Nie staraj się być mistrzem we wszystkim, tylko w czymś co dla wielu ludzi w Twojej branży jest problemem
  • I na tym etapie powinno skończyć się Twoje myślenie,
  • Bo to co naprawdę się liczy to działanie
  • A ludzie lubią planować i tworzyć strategie
  • Bo tak naprawdę to ukryta prokrastynacja
  • Niby coś robią, a tak naprawdę nie poruszają się do przodu
  • Nawet najlepszy pomysł na świecie jest nic nie wart bez wykonania
  • I pamiętaj, najlepszy czas na rozpoczęcie nigdy nie nadejdzie.
  • Zawsze będzie jakieś ale, więc musisz zacząć już teraz

Czy wiesz czego chcesz?

  • Jeśli będziesz wiedział konkretnie  czego chcesz to możesz zrobić dokładny plan jak tam dotrzeć
  • A co robi większość ludzi?
  • „Chcę odnosić sukces”
  • „Chcę więcej zarabiać”
  • „Chcę schudnąć”
  • Okej, chcesz schudnąć? Idź do toalety, zrób siku i już mniej ważysz
  • Schudłeś? Nie, ale no niby tak
  • Widzisz, to nie jest konkretny cel. Tego nie da się zmierzyć.

Jak podnieść średnią wartość zamówienia w ecommerce?

  • Twoje AOV zadecyduje czy będziesz zarabiać czy tracić.
  • Ponieważ im wyższa Twoja średnia wartość zamówienia, czyli klient podczas jednych zakupów zostawia więcej, tym możesz pozwolić sobie na zatrudnienie kolejnych pracowników, czy zwiększenie budżetu na reklamy
  • A jeśli wydajesz na marketing więcej niż Twoja konkurencja to jesteś numerem 1
  • I BOOM wygrałeś tę grę!
  • Więc jak podnieść AOV?
  • Dodaj wysyłkę standardową i ekspresową za dodatkową opłatą
  • Wydłuż gwarancje
  • Upsell, czyli przedmiot który kosztuje więcej, ale jest z tego samego gatunku, który osoba kupuje
  • Cross sale- sprzedaż produktów komplementarnych, czyli uzupełniających
  • Bump offer, ale o tym przeczytasz na naszym blogu. Link w opisie filmu.

Najlepsza Technika Marketingowa Dla Osób Które Ciebie Nie Znają

  • Najlepszy rodzaj reklamy jaki możesz zastosować, jeśli ktoś Ciebie nie zna to story
  • Bo widzisz, storytelling to opowiadanie historii, a z historią nie można się kłócić
  • Jeśli wyjdziesz przed ludzi z reklamą typu:
  • „robię X”
  • To zaraz zaczną Ciebie hejtować, albo konkurencje będzie pisać że robi to lepiej
  • Ale jeśli opowiesz historię, która pokazuje Twoje doświadczenie,  umiejętności, czy to jak poradziłeś sobie z problemem, to z tym nie można dyskutować.
  • W dodatku historie wciągają nas bardziej niż suche fakty, ponieważ już od zamierzchłych czasów ludzie je opowiadali i słuchali.

Reklamy Google dla początkujących bez wątpienia dają lepsze rezultaty niż facebook ads, ponieważ jeśli ludzie wpisują dane słowo do wyszukiwarki to mają pewien zamiar. Mówimy na to zamiar transakcyjny, czy zakupowy.

Szukają rozwiązania na swój problem.

Natomiast w przypadku facebook ads, ludzie nie szukają rozwiązania na swój problem, dlatego najpierw musisz stworzyć potrzebę. Oni nie są świadomi, że czegoś potrzebują dlatego cykl zakupowy zabiera więcej czasu i musisz dobrze zaprojektować lejek marketingowy.

Jak Google Wybiera Firmy Które Chce Kupić?

Kiedy Google kupiło YouTube w październiku 2006 r., a także wiele innych firm, ich strategia sprowadzała się do wyjątkowej metody Larry’ego Page’a dotyczącej kupowania firm i wewnętrznego opracowywania produktów… strategii, którą nazywa „Testem szczoteczki do zębów”.

Czyli jeśli używasz dany produkt, czy usługę więcej razy niż szczoteczkę do zębów to mogą wtedy kupić taką firmę.

Jaka firma na świecie jest najstarsza?

Wiesz jaka firma na świecie jest najstarsza?

Może Coca-Cola założona w 1892 roku?

A może, któreś przedsiębiorstwo z sektora bankowego?

Barclays, założony w 1960 roku.

Niestety nie.

Najstarsza firma na świecie to Kongō Gumi (jap. 株式会社金剛組 Kabushiki-gaisha Kongō Gumi). Powstało w 578 roku.

Japońskie rodzinne przedsiębiorstwo z branży budowlanej. Na początku budowało świątynie.

Prawdziwy Powód Dlaczego Tyle Firm Upada

Większość osób, które zakłada biznes, chce sprzedawać produkt, który wydaje im się fajny. I to jest błąd. To co powinni sprzedawać to produkt, który chcą ich odbiorcy. Czyli coś co nie daje nam spać po nocach i powoduje, że mamy problem, którego nie możemy rozwiązać.

Więc zrób swój research.

A jak już zidentyfikujesz te problemy, to stwórz produkt, napisz ofertę i połącz to co oferujesz z wymarzonym stanem, gdzie problem nie ma już znaczenia.

Jak Znaleźć Swoją Prawdziwą Pasję Do Biznesu

To proste. Zobacz jakie strony przeglądasz w wolnym czasie, sprawdź swoją historię przeglądania w Google.  Sprawdź historię filmów youtube.

Nie chodzi mi tutaj o oglądanie tańców na tiktoku, ale sprawdź co naprawdę Ciebie interesuje.

Przejrzyj swoje konto na allegro, co kupowałeś w ostatnim czasie.

Jakie książki czytasz.

To najprostsza droga. Nie wymyślaj nic na siłę.

Później zacznij działać. Pomagaj ludziom, sprzedawaj na allegro, czy amazon. Zacznij w ten sposób. Metodą małych kroków.

A dlaczego jest to tak świetna metoda?

Bo to jest coś co i tak robisz, nawet jak jeszcze na tym nie zarabiasz.

Więc co w tym złego jak ktoś będzie Ci za to płacił?

Jak Zarabiać Więcej i Coraz Więcej. Tak wygląda najlepszy model!

Jak idziesz do restauracji i zamówisz przystawki to nie możesz się doczekać głównego dania.

Jak jesteś na zakupach i hostessa prowadzi degustację to zobacz ile osób w markecie wkłada od razu taki produkt do koszyka.

A w biznesie jak jest?

Wielu przedsiębiorców boi się dać coś za darmo, albo po kosztach, żeby zaostrzyć apetyt.

Niech Ciebie poznają i zobaczą, że to co masz jest świetne. A zobaczysz, że wkrótce wrócą po więcej.


Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/rafalszr/domains/rafalszrajnert.pl/public_html/wp-content/themes/betheme/includes/content-single.php on line 286
Dr/PhD Rafał Szrajnert
Dr/PhD Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert to doktorant (PhD) specjalizujący się w zarządzaniu i marketingu. Ukończył studia magisterskie na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, a także studia podyplomowe. Jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce. Profil działalności to: -doradztwo marketingowe -konsulting marketingowy -szkolenia, kursy -doradztwo biznesowe (psychologia, coaching) -marketing (seo, reklamy CPA, PPC)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Podaj imię i adres email, aby przejść dalej