We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 700 PLN dla jednej firmy:
Adintelligence, Semstorm, Senuto, Contadu, Ahrefs, GKP Google Keyword Planer (planer słów kluczowych google’a), Majestic, Moz, SemRush, SEOQuake, Screaming Frog, Surfer SEO, SiteLiner, Buzzsumo, SEOStation, Google Studio, Youtube analytics, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, Raven, OnCrawl.
Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że profesjonalna obsługa klienta szkolenie to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,
Szkolenie online lub u Ciebie w firmie: „ Profesjonalna Obsługa Klienta – Poprawienie Jakości Obsługi Klienta w Praktyce” przygotowuje uczestników do skutecznej obsługi klientów we wszystkich możliwych kanałach z uwzględnieniem osobistych preferencji klientów. Zapytaj o nasz program szkolenia!
Czym są relacje z klientami?
Relacje z klientami to proces, którego Twoja firma używa do interakcji z klientami w celu poprawy ich doświadczenia z Twoją marką. Celem relacji z klientami jest zachęcenie klientów do zaangażowania się w to, co ma do zaoferowania Twoja marka. Wdrażając sposoby na poprawę obsługi klienta, mogą one nadal wspierać cele Twojej firmy. Oferowanie konsekwentnie skutecznych produktów, usług i obsługi klienta może sprawić, że Twoi klienci będą zadowoleni i lojalni wobec Twojej marki.
Czym jest obsługa klienta?
Obsługa klienta to wsparcie i pomoc, którą zapewniasz klientom, gdy mają problem lub zapytanie. Pracując w obsłudze klienta, zazwyczaj masz na celu zadowolenie obecnych klientów, a nie docieranie do nowych konsumentów. Duża część pracy, którą wykonujesz, odpowiada potrzebom i obawom Twojej obecnej klienteli. Przykładem zadania obsługi klienta może być pomoc klientowi w zwrocie zakupu, reklamacja. Możesz wykorzystać swoje umiejętności obsługi klienta, aby zwrócić im pieniądze i pozostawić dobre wrażenie w nadziei, że będą kontynuować zakupy z Twoją marką.
Gotowy na skuteczny cykl szkoleniowy?