Profesjonalna obsługa klienta szkolenie

szkolenie marketing
Szkolenie marketing (szkolenia z marketingu)
11 czerwca, 2021
Zarządzanie zespołem szkolenie
Zarządzanie zespołem szkolenie
11 czerwca, 2021

Profesjonalna obsługa klienta szkolenie

obsługa klienta szkolenie
Wypełnij formularz i odbierz wycenę:

    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz. Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    Dlaczego warto ze mną współpracować


    01

    Profesjonalna obsługa klienta szkolenie

    Źle obsłużony klient to negatywny pijar w społeczeństwie. Celem szkolenie z zakresu budowania relacji z klientem będzie komunikacja na miarę 21 wieku.


    02

    Obsługa klienta szkolenie

    Zapraszamy na szkolenie obsługa klienta.


    03

    Szkolenie z obsługi klienta

    Dziś klientów możemy podzielić na dwie grupy – tradycyjnych i nowoczesnych.

    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 100 PLN dla jednej firmy: Semstorm, Senuto, Ahrefs, Google Keyword Planer, Majestic, Moz, SEOQuake, SemRush, Screaming Frog, SiteLiner, Surfer SEO, SEOStation, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, OnCrawl.

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że profesjonalna obsługa klienta szkolenie to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

     
    Szkolenie online lub u Ciebie w firmie: „ Profesjonalna Obsługa Klienta – Poprawienie Jakości Obsługi Klienta w Praktyce” przygotowuje uczestników do skutecznej obsługi klientów we wszystkich możliwych kanałach z uwzględnieniem osobistych preferencji klientów. Zapytaj o nasz program szkolenia!

    Czym są relacje z klientami?

    Relacje z klientami to proces, którego Twoja firma używa do interakcji z klientami w celu poprawy ich doświadczenia z Twoją marką. Celem relacji z klientami jest zachęcenie klientów do zaangażowania się w to, co ma do zaoferowania Twoja marka. Wdrażając sposoby na poprawę obsługi klienta, mogą one nadal wspierać cele Twojej firmy. Oferowanie konsekwentnie skutecznych produktów, usług i obsługi klienta może sprawić, że Twoi klienci będą zadowoleni i lojalni wobec Twojej marki.

    Czym jest obsługa klienta?

    Obsługa klienta to wsparcie i pomoc, którą zapewniasz klientom, gdy mają problem lub zapytanie. Pracując w obsłudze klienta, zazwyczaj masz na celu zadowolenie obecnych klientów, a nie docieranie do nowych konsumentów. Duża część pracy, którą wykonujesz, odpowiada potrzebom i obawom Twojej obecnej klienteli. Przykładem zadania obsługi klienta może być pomoc klientowi w zwrocie zakupu, reklamacja. Możesz wykorzystać swoje umiejętności obsługi klienta, aby zwrócić im pieniądze i pozostawić dobre wrażenie w nadziei, że będą kontynuować zakupy z Twoją marką. Gotowy na skuteczny cykl szkoleniowy?
    Rafał Szrajnert
    Rafał Szrajnert
    Rafał Szrajnert to doktorant (PhD) specjalizujący się w zarządzaniu i marketingu. Ukończył studia magisterskie na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, a także studia podyplomowe. Jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce. Profil działalności to: -doradztwo marketingowe -konsulting marketingowy -szkolenia, kursy -doradztwo biznesowe (psychologia, coaching) -marketing (seo, reklamy CPA, PPC)

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Hej, koniecznie zobacz nowy film na YouTube (piramidy finansowe w Polsce + AMBER GOLD): link

    Podaj imię i adres email, aby przejść dalej

    Uzyskaj dostęp do ekskluzywnych wskazówek, strategii i CASE STUDY, których nie udostępniam nigdzie indziej.
    Zapisz się na newsletter.

    Zapisz się i otrzymuj ciekawe informacje!