Agencja marketingu internetowego

Rozwój osobisty
Szkolenia rozwój osobisty- czego na nich uczą? (SKUTECZNE sposoby)
7 kwietnia, 2021
jak się zmotywować do nauki
Motywacja do nauki (wszystko co musisz wiedzieć)
13 kwietnia, 2021

Agencja marketingu internetowego

agencja marketingu internetowego

Witaj!

Co możemy dla Ciebie zrobić jako agencja marketingu internetowego:

  • SEO: Pozycjonowanie stron internetowych – Pozycjonowanie sklepów internetowych – Pozycjonowanie lokalne – Pozycjonowanie szerokie – Audyty SEO
  • PPC: Kampanie Google Ads – Reklama w YouTube – Reklama w Gmailu – Audyty kampanii
  • Social media: Facebook Ads – Instagram Ads – Linkedin – Prowadzenie profili
  • Content: Buzz Marketing – Copywriting – Content Marketing
  • Email marketing
  • Szkolenia: Google Ads – Szkolenia SEO – Szkolenia Facebook Ads – Szkolenia z Analityki Internetowej
  • inne

Poniżej wyjaśniające video:

Zainteresowany?

marketing internetowy kurs marketingu– ZAMÓW TERAZ:

kurs marketingu internetowego

Szybkie definicje:

Co to jest marketing

MARKETING to proces społeczny, który pozwala na swobodną wymianę i oferowanie towarów bądź usług, które posiadają jakąś wartość.

Proces marketingowy to przemyślana strategia, której działania mają odnieść długofalowe skutki. Jej celem jest dotarcie do jak największej grupy potencjalnych klientów, którzy będą zainteresowani daną usługą lub produktem.

Marketing wykorzystuje masę narzędzi, które pozwalają na skuteczną realizację strategii a także zdobycie jak największej liczby klientów, a co za tym idzie na zwiększenie $$$.

Marketing obejmuje wszelkie działania w firmie, które mają na celu wspierać sprzedaż usług lub produktów. Działania wykonywane są przy pomocy wypracowanych już technik i metod.

Rolą marketingu oprócz wspierania sprzedaży jest również budowanie świadomości marki i jego pozycji na rynku.

agencja marketingu internetowego

Rodzaje marketingu

  • ambient marketing
  • content marketing
  • remarketing
  • marketing afiliacyjny
  • marketing cyfrowy
  • marketing internetowy
  • marketing mobilny
  • marketing narracyjny
  • marketing partyzancki
  • marketing podstępny
  • marketing polityczny
  • marketing sensoryczny
  • marketing SMS
  • marketing sportowy
  • marketing szeptany
  • marketing wielopoziomowy
  • marketing wirusowy
  • marketing zapachowy
  • marketing zwrotny
  • shopper marketing
  • social media marketing
  • marketing w wyszukiwarkach internetowych
  • marketing zaangażowany społecznie

Marketing internetowy na czym polega

Więc odpowiadając na pytanie, marketing internetowy co to jest stwierdzić muszę, że:

Marketing internetowy jest jedną z gałęzi tradycyjnego marketingu. Dotyczy wszystkich strategii i działań wspierających sprzedaż usług, produktów oraz kreowania pozytywnego wizerunku firmy w Internecie.

Z dnia na dzień coraz więcej firm decyduje się korzystać z marketingu internetowego ze względu na jego dostępność, niskie koszty oraz stosunkowo szybki czas zwrotu inwestycji.

E marketing staje się coraz bardziej popularny ze względu na stały rozwój internetu, technologii, przez postęp w informatyzacji społeczeństwa oraz przez coraz większą obecność firm oraz potencjalnych klientów w Internecie.

Narzędzia marketingu internetowego

Narzędzia e-marketingu pozwalają firmom skutecznie realizować działania marketingowe w obszarze danego rodzaju marketingu. Narzędzia są to konkretne rozwiązania i aplikacje, których celem jest usprawnienie realizacji działań w pożądanym obszarze.

Przykładowe narzędzia marketingu internetowego:

Strona internetowa

  • Google Analytics
  • Google Speed Test
  • Google Keyword Planner
  • Hotjar
  • Google Search Console

Monitoring sieci

  • Google Alerts
  • Buzzsumo

Social Media

  • ADespresso
  • Socjomatik
  • Hootsuite
  • Social blade
  • Facebook Audience Insights

Marketing

  • Autopilot
  • HubSpot
  • Trello
  • Optimizely
  • SalesManago

Grafika

  • Canva
  • Photoscape
  • Snapseed
  • Giphy
  • Adobe Stock

SEO

Webinary

E-mail marketing

Marketing internetowy jak zacząć

Mógłbym teraz wymienić wszystkie formy marketingu online ale jako PROFESJONALNA agencja marketingu internetowego i jej założyciel chcę dać Ci coś czego nie da Ci nikt inny, mianowicie…

Sprzedaż  już nie działa (czyli tradycyjna reklama).

Mówię o tym co robi większość agencji marketingowych w internecie.

Kupują reklamę z pewnego źródła (fb, youtube, instagram, likedin, google display, google ads czy inne), tworzą kreację i już.

Jest to tradycyjna sprzedaż, w której Ty wypychasz klientowi swój produkt przed oczy.

Dlaczego więc to nie działa?

Tradycyjna reklama koncentruje się na przekazywaniu konsumentom informacji, aby skłonić ich do zakupu.

Jest przeszkadzająca, denerwująca i natrętna.

Krzyczy: „Hej, spójrz na mnie!” machając rękami.

Możesz próbować unikać patrzenia na nie, ale tradycyjne reklamy są wszędzie.

Wiesz jak wyglądają tradycyjne reklamy, ponieważ jesteś nimi bombardowany każdego dnia.

Pomyśl o reklamach telewizyjnych, billboardach, reklamach w czasopismach, reklamach radiowych i banerach internetowych.

Reklamy mogą nadal działać w niektórych strategicznych miejscach.

Jednak internauci mogą po prostu wyłączyć reklamy, jeśli nie chcą ich oglądać.

I właśnie tak się dzieje.

Ty to wiesz, ja to wiem, wszyscy to wiedzą.

Reklamy są irytujące .

I nie są już sposobem, w jaki konsumenci wolą uczyć się o nowych produktach.

Zamiast rzucać się konsumentom w twarz, musisz przyjąć inne, delikatniejsze podejście.

Marketing treści (content marketing) jest właśnie tym co mam na myśli.

Marki i marketerzy, którzy go używają, publikują treści, które uczą, inspirują, prowadzą lub rozwiązują problem dla ich docelowych odbiorców.

Jeśli potencjalni klienci uzyskają coś pożytecznego z treści, będą wracać po więcej.

Wreszcie, konsumenci mogą wchodzić w interakcję z marką w sposób organiczny i udostępniać swoje treści w mediach społecznościowych.

Zaufanie się buduje.

Tych lojalnych obserwujących można następnie przekształcić w leady i sprzedaż – naturalnie .

Wszystko to dzieje się z naciskiem na nadanie wartości użytkownikowi.

Więc pomóż użytkownikom – zaoferuj im wartość, a oni w zamian Cię wynagrodzą.

Na tym właśnie polega marketing internetowy / content marketing.

Czyli, twórz treści które pomagają i ludzie skłonni są je udostępniać. (albo ny zrobimy to za Ciebie-napisz email).

Zaraz powiem Ci co działa najlepiej ale jest jeszcze coś.

„Co takiego??”

Zbieranie bazy.

Fundamentem w marketingu internetowym jest zbieranie bazy.

Twoja baza to Twoje aktywo!

Baza to nie tylko adresy email, ale również interakcje z Twoją firmą.

Nie rozumiesz?

Pozwól, że wyjaśnię.

Jeśli masz dobrze skonfigurowane narzędzia to możesz docierać w sieciach reklamowych do wszystkich, którzy weszli w interakcje z Twoją firmą. Czyli na przykład lajkują Twoje posty, albo filmy.

Rozumiesz już dlaczego obecność i publikowanie w social mediach jest taka ważna?

I co ja, a w sumie MY jako agencja marketingu internetowego możemy Tobie poradzić?

Posłuchaj.

Oto 5 super sposobów na nawiązanie interakcji z prospectem:

Posty i artykuły na blogu

Jednym z najpopularniejszych typów treści są posty i artykuły na blogu.

Blog to świetna forma komunikowania treści, ponieważ zapewnia podstawę dla postów, stron i treści, które kierują do Twojej witryny.

Pomyśl o blogu jak o pniu drzewa. Twoje indywidualne posty na blogu to gałęzie, które docierają do zakamarków internetu i wyszukiwarek. Użytkownicy mogą znaleźć Twoje artykuły i śledzić je, aż do Twojej głównej witryny. To daje większe szanse na potencjalną sprzedaż.

Wynik?

Oddani fani, obserwatorzy i klienci na potrzeby wydarzeń, szkoleń i doradztwa.

Infografiki

Infografiki to zabawne, wizualne sposoby prezentacji cennych informacji.

Używaj wykresów, zdjęć i ilustracji, aby wyjaśnić pojęcia. Tego typu treści są łatwo przyswajalne i udostępniane.

Studia przypadków- case study

Inną popularną i skuteczną formą treści jest studium przypadku.

Ogólnie rzecz biorąc, studium przypadku jest dogłębnym spojrzeniem na pewne działania wykonane przez Twoją markę lub firmę, które przyniosły wymierne rezultaty.

Zwykle przekłada się to na coś, co osiągnąłeś dla klienta.

Ten rodzaj treści jest niesamowitym narzędziem budującym zaufanie z oczywistych powodów.

Podcasty

Dla tych z Was, którzy wzdrygają się na myśl o napisaniu posta na blogu, długiego artykułu lub studium przypadku, podcasty są dla Was kolejną możliwością.

Podcasty są MEGA i szybko się rozwijają.

Są podobne do dawnych audycji radiowych, które opowiadają historie i wiadomości, z wyjątkiem tego, że ludzie mogą je pobierać i słuchać odcinków, kiedy tylko chcą.

Jeśli jesteś dobrym mówcą lub przeprowadzasz wywiady, ten format treści może być świetnym narzędziem do dzielenia się cennymi informacjami z odbiorcami.

Filmy

Filmy są obecnie najpopularniejszym rodzajem treści.

Statystyki są oszałamiające.

Łatwo zrozumieć, dlaczego dominują.

Filmy są łatwe w odbiorze, zabawne i odwołują się do obecnego deficytu koncentracji, na który cierpimy, gdy surfujemy po Internecie.

I teraz…

Zachęcam do kupna mojego kursu marketing internetowy. Znajdziesz w nim szczegółowe strategie na działania tutaj opisane. Kliknij w poniższe zdjęcie:

kurs marketingu internetowego

Czego oczekujesz ze współpracy i efektów jakie może Ci dać agencja marketingu internetowego?

Napisz w komentarzu poniżej.

Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert to doktorant (PhD) specjalizujący się w zarządzaniu i marketingu. Ukończył studia magisterskie na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, a także studia podyplomowe. Jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Uzyskaj dostęp do ekskluzywnych wskazówek, strategii i CASE STUDY, których nie udostępniam nigdzie indziej.

Zapisz się na newsletter.


Zapisz się i otrzymuj ciekawe informacje!

Uzyskaj dostęp do ekskluzywnych wskazówek, strategii i CASE STUDY, których nie udostępniam nigdzie indziej.
Zapisz się na newsletter.


Zapisz się i otrzymuj ciekawe informacje!

Udostępnij!