Agencja SEO -co musisz wiedzieć? (3 ważne fakty)

Landing Page -jak zrobić? (projektowanie, szablony + przykłady)
26 grudnia, 2022
Launch produktu -czyli jak zrobić skuteczny Product Launch
26 grudnia, 2022

Agencja SEO -co musisz wiedzieć? (3 ważne fakty)

agencja seo firma pozycjonowanie stron

Jeśli interesuje Ciebie współpraca SEO, aby Twoja witryna, lub sklep internetowy wyświetlały się wyżej w Google, dzięki czemu zdobędziesz dodatkowe setki klientów to agencja SEO jest jedynym rozwiązaniem.

Czy SEO i pozycjonowanie się opłaca?

Odpowiadając więc na pytanie, czy warto inwestować w seo…

Zobacz:

Czy-warto-inwestowac-w-seo-dlaczego-pozycjonowanie-sie-oplaca
Czy SEO się opłaca?

Chyba nie muszę tego mówić, że TAK!

Na stronie mojej agencji SEO, obecnie darmowy ruch z Google jest wyceniany na prawie 350.000 zł.

Znaczy to, że tyle musielibyśmy wydać na reklamy w Google miesięcznie, żeby mieć tyle wejść co za darmo.

My taki wynik zrobiliśmy w 11 miesięcy…

Dobra agencja SEO/SEM -czym się zajmuje?

SEO onsite - onpage na stronie

Agencja pozycjonująca strony w Google wykonuje dwa typy działań marketingowych w wyszukiwarkach:

  • na stronie (seo on-site, onpage)
    • architektura domeny (czyli struktura, linkowanie zewnętrzne, kategorie i rozmieszczenie treści w witrynie)
    • treści -tworzenie contentu pod wyszukiwarki i użytkowników (search intent)
    • optymalizacja kodu HTML (taki, meta tagi, nagłówki, seo techniczne, dodatkowo JS, CSS, PHP itp.)
  • poza stroną (seo off-site, offpage)
    • link building (linki prowadzące do domeny, budowanie i ich pozyskiwanie)
    • analiza trendów i zachować użytkowników wyszukiwarki
Poprawne linkowanie wewnętrzne architektura strony
Poprawne linkowanie wewnętrzne architektura strony

Zaufali mi najlepsi:

moi klienci i partnerzy

Dołącz do nas NA DARMOWYM WIDEO

Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.

Jak wybrać agencję SEO?

agencja seo sem

Skuteczna agencja SEO dba zarówno o klientów, jak i swoją domenę. Dlatego często pokazujemy jak działamy, jakie efekty osiągamy my i nasi klienci:

Ruch z Google Analytics
Ruch z Google Analytics

Skuteczna agencja SEO praca

Praca w agencji SEO zależy od jej wielkości. Zakres działań różni się od tego ilu jest pracowników. W mniejszych firmach, wykonuje się raczej całość. Natomiast w większych agencjach, personel dzieli się już na grupy i zespoły. Np. zespół od contentu i pisania treści, osoby techniczne, osoby od link outreach itp.

Profesjonalna agencja SEO cennik usług

Przykładowe ceny w branży wyglądają mniej więcej tak:

Pozycjonowanie globalnePozycjonowanie lokalnePlan contentowy i analiza słów kluczowych dla małego serwisuStrona wizytówka wordpressSklep internetowyKonsultacje SEO
od 2000 zł nettood 1000 zł nettood 4000 złod 2500 złOd 7000 złOd 300 zł/godz.

Ranking agencji SEO

Totalnie subiektywny ranking agencji SEO SEM wygląda tak 🙂

  1. UniqueSEO
  2. UniqueSEO
  3. UniqueSEO

Agencja SEO to nie jest tylko firma, której zlecasz działania. To także Twój partner w biznesie.

Zapraszam do współpracy!

REKLAMA

Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku

szkolenie facebook

Link do kursu: szkolenie Facebook Ads

Koniec reklamy.

Pozycjonowanie stron i optymalizacja

Skuteczne pozycjonowanie to nie tylko treść i estetyka serwisu.

To także głeboka analiza.

Polecam używać synonimów, odpowiedzi i treści pogrupowanych wokół tematów, a nie pojedynczych terminów.

Poszukaj długich słów kluczowych, które przeoczyli Twoi konkurenci. Wyszukaj słowa kluczowe, których chcesz użyć, aby zobaczyć, co się pojawi w SERP.

Jeśli chcesz pozycjonować samemu to musisz przejśc ten kurs seo.

Audyt SEO i inne usługi jakie oferuje firma od marketingu internetowego- Najczęstsze działania SEO

Aby dobrze pozycjonować witrynę w Google, lub innych wyszukiwarkach, konieczne jest wykonanie wielu zadań. Samych czynników rankingowych w Google jest ponad 200.

SEO poza stroną (off-page, offsite):

  • Anchor-text w linkach
  • Moc domen (DR, DA)
  • Sąsiedztwo IP innych domen
  • Analiza profilu linków
  • Relacja pomiędzy dofollow / nofollow
  • User generated content rel=”UGC”
  • Rel=”Sponsored”
  • Seed pages.

Czym są strony typu seed:

Na czym polega nowy patent google pagerank
Seed sites

Chodzi w nim już nie o liczbę backlinków, ale o ich jakość.

Czyli odległość od „seed’a”.

Seed to strona, która posiada w oczach google zaufanie. Np. Wikipedia.

Analiza konkurencji:

  • Pilar pages
  • Hub pages
  • Content gap
  • Wydajność
  • Pokrycie zbiorów fraz
  • Analiza linków konkurencji (link intersect)
  • Profil linków na dla poszczególnych słów kluczowych i podstron konkurencji
  • Analiza współczynnika pomiędzy linkami a contentem (czyli ile linków zwrotnych przypada na treści)
  • Architektura i struktura stron konkurencji
architektura informacji struktura strony internetowej silo
architektura informacji struktura strony internetowej silo

Celem jest utrzymanie „płaskiej” architektury. W ten sposób przejście z jednej strony na inną stronę w Twojej witrynie zajmuje tylko 3-4 kliknięcia (reguła 3 kliknięć od strony głównej).

https://uniqueseo.pl/white-hat-seo/
sprawdzanie broken links status 200 error 500 404 301
sprawdzanie broken links status 200 error 500 404 301

Content i treści na portalu (strony docelowe):

  • Grafiki i ruch z image search
  • Budowa sekcji above the fold
  • Bannery i przekierowania z nich na money sites
  • Pokrycie tematyczne na każdą podstronę
  • Direct answers/ zapytania konwersacyjne
  • Zagnieżdżone wideo i iframe
  • Dane i ich struktura
  • Kanibalizacja słów kluczowych
  • Duplikaty treści (internal duplicate content)
  • Struktura nagłówków Hx (h1-h6)
  • Częstotliwość używania słowa kluczowego i LSI
  • Topical authority dla domeny
topical authority map
topical authority map

Struktura, nawigacja i architektura informacji:

  • Menu okruszkowe,
  • Menu nawigacyjne (menu główne),
  • Struktura adresów URL,
  • Struktury linkowania wewnętrznego,
  • Struktury kategorii / stron ofertowych,
  • Nagłówka strony oraz stopki, nagłówki wewnątrz treści,
  • Menu pomocnicze
  • Strony bez treści (thin content page, common content)
  • Anchor-text linków wewnętrznych
  • Linkowanie kontekstowe
  • Orphan pages
  • Budowa landing page i ich późniejsze wykorzystanie w SEO, lub dajemy noindex?
  • Dodatkowe taksonomie mogą tworzyć problem z kanibalizacją
linkowanie wewnętrzne i struktura URL
linkowanie wewnętrzne i struktura URL

Snippety:

  • URL
  • Tag title
  • Tag meta description
  • Rich snippets
  • Dane strukturalne (structured data)
  • Czy strona używa jeszcze wycofane meta keywords
nawigacja jest ważna dla wyszukiwarek
nawigacja jest ważna dla wyszukiwarek

Analiza widoczność na słowa kluczowe i badanie ruchu:

  • Zachowanie strony podczas aktualizacji algorytmu
  • Analiza popularnych słów kluczowych z dużą liczbą wyszukań, czy tylko na long tail?
  • Czy można szybko zwiększyć widoczność, kiedy strona wyświetla się pod koniec strony 1 lub na początku 2?
  • Wdrożenie GSC i GA
  • Przegląd GSC w poszukiwaniu komunikatów, lub analiza nagłych tąpnięc w ruchu (kary ręczne, kary algorytmiczne)
  • Ruch brandowy
  • Zachowanie użytkowników (Bounce rate, Dwell time, CTR)
  • Snippety na frazy brandowe
  • Dominacja w top3, top5 i top10
  • Strony bez ruchu (co dalej: przekierowanie, update treści, analiza przyczyn, słąby content, a może źle dobrane frazy kluczowe)
  • Trend długoterminowy
  • Intencja słów kluczowych (charakter fraz)
User intent intencje użytkownika
User intent intencje użytkownika

SEO techniczne:

tworzenie robots txt
  • Przekierowania trailing slash /
  • Przekierowania między wariantami domeny (www i bez)
  • Bezpieczeństwo
  • Crawl budget
  • Przekierowania z HTTP do HTTPS
  • Linki kanoniczne rel=”canonical”
przykład działania tagu kanonicznego
przykład działania tagu kanonicznego
  • Przekierowania z /index.php, *html itd.
  • Duplikacja po adresie IP
  • Poprawność pliku Robots.txt
  • CDN
  • Analiza logów serwera (statusy, odwiedzane URL)
  • Poprawność konstrukcji sitemap.xml
  • Stopień indeksacji sitemap.xml
  • Stopień indeksacji domeny w Google Search Console
  • AMP – czy treść jest taka sama jak na desktop
  • Meta robots i nagłówki HTTP
  • Obsługa wyników wyszukiwania wewnętrznego
  • Pozorne błędy 404
  • Wildcard
  • Cache
  • Niedziałające obrazy (broken images)
  • Linki wewnętrzne do stron niekanonicznych
  • 3xx w linkowaniu wewnętrznym
  • Przekierowania 301 i inne z grupy 3xx
  • 4xx w linkowaniu wewnętrznym
  • Obsługa niedostępnych produktów
  • Linki wychodzące (liczba i umiejscowienie w treści)
  • Renderowanie
  • PR sculpting
  • JS JavaScript, a także ładowanie asynchronicznie / synchroniczne
  • Struktura katalogów i budowa adresów URL
  • Paginacja
  • Obsługa na mobile
  • Lazy Load obrazków i iframe
  • Szybkość ładowania się strony
  • Core Web Vitals
  • Optymalizacja obrazów, nazw pliku, rozmiaru i alt
  • Poprawność wdrożenia danych strukturalnych schema.org
  • Targetowanie językowe (tag hreflang)
  • Noindex
robots txt noindex
robots txt noindex

Agencja SEO: Kluczowe aspekty, działanie i koszty

W dzisiejszej erze cyfrowej, w której większość przedsiębiorstw działa online, istnienie widoczności w wyszukiwarkach internetowych jest kluczowe dla sukcesu. Osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania jest niezwykle ważne, ponieważ większa widoczność oznacza większy ruch na stronie internetowej, potencjalnych klientów i wzrost sprzedaży. Tutaj wchodzi na scenę agencja SEO.

Co to jest agencja SEO?

Agencja SEO (Search Engine Optimization) to firma specjalizująca się w optymalizacji stron internetowych w celu poprawy ich pozycji w wynikach wyszukiwania. Jej głównym zadaniem jest dostosowanie witryny do wymagań algorytmów wyszukiwarek, takich jak Google, aby zapewnić, że strona osiągnie jak najwyższą pozycję w wynikach organicznych.

Agencja SEO: Definicja

Agencja SEO to profesjonalna firma, która posiada wiedzę i doświadczenie w dziedzinie optymalizacji stron internetowych. Jej głównym celem jest zwiększenie widoczności danej strony w wynikach wyszukiwania poprzez zoptymalizowanie treści, struktury strony, linków i innych czynników wpływających na ranking.

Agencja SEO: Rodzaje

Istnieje wiele rodzajów agencji SEO, które oferują różnorodne usługi. Niektóre agencje specjalizują się w lokalnym SEO, czyli optymalizacji strony dla konkretnego regionu lub miasta. Inne skupiają się na SEO e-commerce, pomagając sklepom internetowym w poprawie widoczności i zwiększeniu sprzedaży. Są również agencje specjalizujące się w tworzeniu treści, link buildingu, audytach SEO i wielu innych obszarach.

Wady i zalety agencji SEO

Agencja SEO może przynieść wiele korzyści, ale ma również pewne wady. Zalety agencji SEO to:

  1. Doświadczenie i wiedza specjalistów: Agencje SEO zatrudniają profesjonalistów, którzy mają wiedzę i doświadczenie w dziedzinie optymalizacji stron internetowych. Dzięki temu mają one lepsze narzędzia i strategie, aby pomóc w poprawie pozycji strony w wynikach wyszukiwania.
  2. Skoncentrowane działania: Agencje SEO skupiają się na optymalizacji stron internetowych, co pozwala im skoncentrować się na działaniach, które przynoszą najlepsze rezultaty. Mają również dostęp do specjalistycznych narzędzi i technologii, które pomagają w analizie danych i monitorowaniu postępów.
  3. Oszczędność czasu i zasobów: Zlecając zadanie optymalizacji strony profesjonalistom, przedsiębiorca może zaoszczędzić czas i skoncentrować się na innych aspektach prowadzenia działalności. Agencje SEO również dysponują zasobami, które mogą zaoferować swoim klientom, takimi jak specjalistyczne narzędzia i dostęp do najlepszych praktyk.

Wady agencji SEO to:

  1. Koszty: Korzystanie z usług agencji SEO wiąże się z kosztami. Każda agencja ustala swoje ceny w zależności od skali projektu, konkurencji w danej branży i innych czynników. Dla niektórych przedsiębiorców może to być wyzwaniem, zwłaszcza na początku działalności.
  2. Komunikacja: Współpraca z agencją SEO może wymagać skutecznej komunikacji i zaufania. Ważne jest, aby przedsiębiorca był w stałym kontakcie z agencją i jasno komunikował swoje cele i oczekiwania.

Jak działa agencja SEO?

Agencja SEO działa poprzez przeprowadzenie kompleksowej analizy strony internetowej, konkurencji i słów kluczowych. Na podstawie tych danych tworzy strategię optymalizacji, która obejmuje różne techniki i narzędzia. Działania agencji SEO mogą obejmować optymalizację treści, link building, analizę danych, audyt strony i wiele innych aspektów, które pomagają w poprawie pozycji strony w wynikach wyszukiwania.

Kto wymyślił agencje SEO?

Pojęcie agencji SEO powstało wraz z rozwojem wyszukiwarek internetowych. Nie można jednak jednoznacznie wskazać jednej osoby czy firmy, która „wymyśliła” agencje SEO. Optymalizacja stron internetowych była naturalnym wynikiem rozwoju technologii i potrzeby zwiększenia widoczności w internecie.

Na czym polega agencja SEO?

Agencja SEO polega na dostosowaniu strony internetowej do wymagań algorytmów wyszukiwarek, aby uzyskać jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Obejmuje to optymalizację treści, struktury strony, linków, a także inne czynniki, które wpływają na ranking stron internetowych.

Jakie są metody agencji SEO?

Agencje SEO korzystają z różnych metod w celu poprawy widoczności stron internetowych. Należą do nich:

  1. Optymalizacja treści: Agencje SEO analizują treści na stronach internetowych i wprowadzają odpowiednie zmiany, aby dostosować je do wyszukiwanych słów kluczowych. Mogą to obejmować zmiany w treści, tytułach, nagłówkach i meta-opisach.
  2. Link building: Agencje SEO pracują nad zdobywaniem wartościowych i autorytarnych linków do strony internetowej. Poprzez budowanie linków, agencje SEO pomagają zwiększyć autorytet i widoczność strony w oczach wyszukiwarek.
  3. Analiza danych: Agencje SEO analizują dane dotyczące ruchu na stronie, zachowań użytkowników, rankingów i innych czynników, aby ocenić efektywność działań i dostosować strategię.

Narzędzia agencji SEO

Agencje SEO korzystają z różnorodnych narzędzi, które pomagają im w analizie danych, monitorowaniu postępów i optymalizacji stron internetowych. Niektóre popularne narzędzia SEO to:

  1. Google Analytics: Pozwala na analizę ruchu na stronie, źródeł ruchu, zachowań użytkowników i innych danych.
  2. Google Search Console: Udostępnia informacje o indeksowaniu strony, rankingach w wynikach wyszukiwania, a także ostrzeżenia i problemy techniczne.
  3. Ahrefs: Narzędzie do badania słów kluczowych, analizy linków i monitorowania widoczności strony.
  4. SEMrush: Oferuje analizę konkurencji, badanie słów kluczowych, analizę treści i wiele innych funkcji.

Techniki agencji SEO

Agencje SEO stosują różne techniki w celu zwiększenia widoczności stron internetowych. Niektóre z popularnych technik to:

  1. Badanie słów kluczowych: Agencje SEO przeprowadzają analizę słów kluczowych, aby znaleźć te, które są najbardziej relevantne i popularne w danej branży. Następnie wykorzystują te słowa kluczowe w treści, meta-opisach, nagłówkach i innych miejscach na stronie.
  2. Optymalizacja treści: Agencje SEO dostosowują treści na stronach internetowych, aby były atrakcyjne zarówno dla użytkowników, jak i dla wyszukiwarek. Wprowadzają odpowiednie słowa kluczowe, tworzą wartościowe i unikalne treści, optymalizują nagłówki i formatowanie.
  3. Link building: Agencje SEO pracują nad zdobywaniem linków z innych autorytarnych stron internetowych. Mogą to obejmować tworzenie wartościowych treści, które przyciągają linki, proszenie innych właścicieli stron o linki zwrotne lub udział w branżowych katalogach.

Ile kosztuje obsługa SEO?

Koszt obsługi SEO zależy od wielu czynników, takich jak skala projektu, konkurencja w danej branży, obecny stan strony i inne czynniki. Agencje SEO często oferują różne pakiety, które uwzględniają różne usługi i zakres prac. Ceny mogą się różnić w zależności od agencji, ale należy oczekiwać, że koszty obsługi SEO będą inwestycją, która przyniesie zwroty w postaci większej widoczności, ruchu na stronie i wzrostu sprzedaży.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony w Google?

Koszt pozycjonowania strony w Google również zależy od wielu czynników, takich jak konkurencja w branży, obecny stan strony, zakres działań i inne czynniki. Agencje SEO mogą oferować różne modele płatności, takie jak opłaty miesięczne, opłaty za wyniki lub kombinację obu. Ważne jest, aby przed rozpoczęciem współpracy z agencją SEO uzgodnić koszty i oczekiwane rezultaty.

Zakończenie i podsumowanie

Agencje SEO są nieocenionym narzędziem dla przedsiębiorstw dążących do osiągnięcia wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Dzięki wiedzy, doświadczeniu i specjalistycznym narzędziom, agencje SEO pomagają w poprawie widoczności stron internetowych, przyciąganiu ruchu i zwiększaniu sprzedaży. Istnieje wiele rodzajów agencji SEO, które oferują różnorodne usługi, takie jak optymalizacja treści, link building, analiza danych i wiele innych. Warto pamiętać, że korzystanie z usług agencji SEO wiąże się z kosztami, ale jest to inwestycja, która może przynieść znaczne korzyści w dłuższej perspektywie.

optymalizacja-tekstu-seo-ads-google-facebook

Teraz chciałbym usłyszeć od Ciebie:

Który fragment artykułu był dla Ciebie najbardziej zaskakujący?

A może masz jakieś pytanie.

Tak czy inaczej, zostaw teraz krótki komentarz poniżej.

FAQ – krótkie pytania i szybkie odpowiedzi

Czym jest agencja SEO?

Agencja SEO zajmuje się budowaniem widoczności swoich klientów w internecie. Do podstawowych zadań należy optymalizacja techniczna SEO, działania na stronie, jak i poza witryną (m.in. linkbuilding).

Jak wybrać najlepszą agencję SEO?

Po pierwsze, dobra agencja SEO sama ma olbrzymie wyniki. Prawdą nie jest że „szewc w dziurawych butach chodzi”. Skoro pozycjonowanie to długoterminowo najtańsza metoda pozyskiwania klientów w internecie to czemu taka firma miałaby tego nie robić? Także więc sprawdź widoczność takiego przedsiębiorstwa w internecie. My w UniqueSEO i UnicornAds jesteśmy w 100% transparentni.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron w Google?

Koszt pozycjonowania zależy w dużej mierze od działań i konkurencji. Jeśli mowa o bardzo konkurencyjnych branżach to ceny miesięczne na same treści i linki wynoszą ponad 10 tysięcy złotych.

Co to jest agencja interaktywna?

Agencja interaktywna jest to firma zajmująca się przygotowaniem i wdrożeniem działań marketingowych w internecie.

Co to jest agencja?

Jest to firma wykonująca różne usługi.

Co to jest agencja kreatywna?

Agencja kreatywna jest to firma zajmująca się projektowaniem i realizacją kompleksowych kampanii reklamowych, jak i również pojedynczych reklam dla marek, usług, czy produktów wykorzystując dowolne nośniki.

Jaki budżet na SEO?

Można to łatwo policzyć. Analizujesz konkurencję, sprawdzasz ile ich serwis ma stron i z jakich domen linki pozyskują, a następnie samemu kontaktujesz się z portalami. W głównych branżach 10 tysięcy zł miesięcznie to bardzo mało, natomiast pozycjonowanie lokalne można zrobić do kilku tysięcy miesięcznie.

Jak samemu zrobić pozycjonowanie strony?

Pozycjonowanie strony samemu to bardzo trudne zadanie i kosztuje więcej niż zlecenie agencji, ponieważ same programy i narzędzia SEO to koszt minimum 1500 zł miesięcznie (i to w wersji budżetowej). Dodatkowo dochodzi jeszcze tworzenie i utrzymywanie zaplecz. Po krótce, więc wybierasz frazy kluczowe, analizujesz pozycje w Google SERP na te słowa kluczowe, czy jest w ogóle szansa, następnie przeprowadzasz audyt SEO, wdrażasz zalecenia optymalizacyjne, tworzysz nowe treści i content, a także inwestujesz w link building.

Co to jest agencja SXO?

Agencja SXO (ang. search experience optimization) to połączenie SEO i UX (user experience). Działania prowadzone są jak tradycyjne SEO, ale dodatkowo kładziony jest nacisk na doświadczenia użytkowników.

Ile kosztuje promowanie strony?

Jeśli masz małą witrynę to to działania optymalizacyjne mogą zaczynać się od 400-500 zł miesięcznie. Do tego tworzenie nowych artykułów i kupowanie linków zewnętrznych, bądź link outreach. Cena za mocny link z jednej domeny zaczyna się od około 1500 zł.

Jak zacząć pozycjonowanie sklepu internetowego

Wybierz platformę e-commerce. Następnie stwórz kategorie, podkategorie i strony produktowe. Włącz certyfikat SSL i zoptymalizuj każdą podstronę sklepu. Wybierz słowa kluczowe i na każde twórz unikalne treści. Nie kopiuj opisów od producenta. Prowadź bloga i zwiększaj zainteresowanie klientów za pomocą remarketingu.

Co to jest agencja reklamowa?

Agencja reklamowa (ang. advertising agency) to firma zajmująca się działalnością reklamową na rzecz innych podmiotów niż ona sama, dokonując zarządzania marketingowego. Czyli planuje, ustala strategię, tworzy, optymalizuje i wdraża kampanie reklamowe.

Co to jest agencja SEM?

SEM oznacza search engine marketing i jest to SEO + PPC, czyli reklamy płatne rozliczane w modelu pay per click (za kliknięcie). Więc agencja SEM oprócz SEO zajmuje się także ruchem z reklam płatnych.

doradztwo konsulting szkolenie sprzedaży biznes firma szkolenia online
Sprawdź moją ofertę:
Agencja SEO -co musisz wiedzieć? (3 ważne fakty) 1

Co myślisz o moim nowym wpisie na blogu?

A może masz pytanie dotyczące strategii lub techniki jak działać najlepiej?

Tak czy inaczej, chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia.

Więc śmiało, teraz udostępnij ten wpis na swoich social mediach i zobacz co inni mają do powiedzenia.

Dr/PhD Rafał Szrajnert
Dr/PhD Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert to doktorant (PhD) specjalizujący się w zarządzaniu i marketingu. Ukończył studia magisterskie na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, a także studia podyplomowe. Jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce. Profil działalności to: -doradztwo marketingowe -konsulting marketingowy -szkolenia, kursy -doradztwo biznesowe (psychologia, coaching) -marketing (seo, reklamy CPA, PPC)