Jeśli chodzi o tworzenie treści które sprzedają, to w content marketingu nie chodzi tylko o robienie „czegoś”, aby tylko publikować, ale finalnie chcesz rozwijać swój biznes. Czego innego szukają osoby które chcą zrobiły research samemu i chcą kupić, a co innego osoby które nawet nie do końca wiedzą że Twój produkt może rozwiązać ich problem. Zatem content trzeba dopasować do miejsca w lejku marketingowym i do poziomu świadomości docelowego klienta. Czyli część treści zwraca na Ciebie uwagę, część buduje zaufanie, a część sprzedaje. O tym jak to zrobić już w dzisiejszym odcinku. Rafał Szrajnert zapraszam!.
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
Koniec reklamy.
Większość osób myśli że napisze kilka wpisów na bloga, ludzie przyjdą i kupią. Prościzna prawda? 😉 Tylko że skoro oglądasz ten odcinek to założę się że prawie 100% osób która właśnie mnie słucha i ma swój biznes, już tego próbowała i efekt taki że brak efektu. Co jest tutaj zatem problemem? Jakość contentu i brak uważności. Czyli brak dystrybucji treści. Bo jeśli nie masz turbo super mocnej domeny, tak że każdy nowy wpis wbija na pierwsze pozycje w Google to równie dobrze, możesz tego contentu w ogóle nie tworzyć. Tak samo z materiałami na social media, podcasty czy youtube. Content sprzedażowy nigdy nie będzie viralowy, bo nikt nie lubi oglądać prezentacji handlowych. Dlatego zawsze musisz go dopalać adsami. Ale ok, to tylko taki wstęp do dzisiejszego odcinka, bo jest to fundamentalna sprawa z której bardzo mało osób zdaje sobie sprawę. Myślą że tylko trzeba tworzyć, a udostępniać będzie się samo.
Zaufali mi najlepsi:
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Tworzenie treści, które skutecznie sprzedają, to sztuka łączenia wartościowych informacji z technikami, które budują zaangażowanie i wzbudzają zaufanie. Oto kilka kluczowych zasad, które pomogą Ci tworzyć takie treści:
Te techniki, jeśli zastosowane skutecznie, pomogą w przyciągnięciu klientów, zwiększeniu zaangażowania i finalnie – sprzedaży.
Narzędzia, które mogą Ci pomóc:
Przykładowe techniki:Storytelling: Opowiadanie historii o tym, jak Twój produkt rozwiązał problem klienta.Social proof: Wykorzystanie opinii klientów, recenzji i case studies.FOMO (Fear of Missing Out): Stworzenie poczucia pilności i ograniczonego czasu na skorzystanie z oferty.AIDA: Model AIDA (Attention, Interest, Desire, Action) – przyciągnij uwagę, wzbudź zainteresowanie, stwórz pragnienie i zachęć do działania.
Co myślisz o moim nowym wpisie na blogu?
A może masz pytanie dotyczące strategii lub techniki jak działać najlepiej?
Tak czy inaczej, chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia.
Więc śmiało, teraz udostępnij ten wpis na swoich social mediach i zobacz co inni mają do powiedzenia.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.