Dzisiaj odcinek może być dla wielu nietypowy, bo po co mam zadawać pytania swoim klientom, i tym którzy klientami nie zostali. Powodów jest wiele i zdziwisz się co usłyszysz. Po pierwsze, będziesz wiedzieć co dodać do swojej oferty, po drugie poznasz słowa klucze, zobaczysz na co zwracają uwagę podczas oglądania reklam. Dostaniesz jasną informację jak ulepszyć produkt, czy usługę i zobaczysz co wpływa ne ich decyzję o zakupie. Same plusy? W sumie to tak. Zapraszam na ten odcinek- Rafał Szrajnert!
Podam Ci zaraz przykłady pytań, które powinieneś zadać swoim klientom i część z nich tym którzy byli blisko w cyklu zakupowym, ale finalnie nie kupili. To będą takie złote nuggetsy, bo co innego o swoim produkcie myślisz Ty jako właściciel firmy, co innego myśli marketer a jeszcze co innego klient. Więc zacznijmy.
Zaufali mi najlepsi:
Zawartość strony
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Co się Panu spodobało w naszych reklamach? -dobre pytanie bo już sugeruje „co się spodobało”, to tak jak pytanie przy domykaniu, „zapłaci Pan kartą czy gotówką”, zamiast „czy chce Pan kupić”. Ja już zakładam że nas lubi i lubi nasze reklamy.
Jak się o nas dowiedziałeś? Następnie przeglądasz CRM i sprawdzasz z jakiego źródła masz najwięcej klientów (nie leadów, tylko tych co podpisali umowę)
Jak kupujesz, na co zwracasz uwagę? Co, oprócz ceny jest dla Ciebie najważniejsze?
Co powoduje że zaczynasz szukać tego rozwiązania, tego abonamentu?
Zwracasz teraz uwagę na słowa klucze. Podczas rozmowy sprzedażowej używasz ich, a w marketingu jeśli się powtarzają to dodajesz do reklam i na landinng page.
Co sprawia że odrzucasz ofertę?
Co sprawia że po czasie wypowiadasz umowę?
Co przekonało abyś został naszym klientem?
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
Koniec reklamy.
Co myślisz o moim nowym wpisie na blogu?
A może masz pytanie dotyczące strategii lub techniki jak działać najlepiej?
Tak czy inaczej, chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia.
Więc śmiało, teraz udostępnij ten wpis na swoich social mediach i zobacz co inni mają do powiedzenia.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.