Od czego zacząć własny biznes

Czy warto zostać fryzjerem
Czy warto zostać fryzjerem
15 marca, 2022
Wchodzenie na wyższy poziom (zdobywanie umiejętności i jak ruszyć z miejsca)
Wchodzenie na wyższy poziom (zdobywanie umiejętności i jak ruszyć z miejsca)
17 marca, 2022

Od czego zacząć własny biznes

od czego zacząć własny biznes
od czego zacząć własny biznes

Od czego zacząć własny biznes w mniej jak 30 dni (najważniejsza lekcja)

W tym wpisie pokażę Ci, jak założyć zupełnie nowy biznes od zera w zaledwie 30 dni. Ale nie tylko nie tylko to, ponieważ pokażę Ci również model biznesowy, z którym możesz zacząć już dziś i który pozwoli Ci wydawaj mniej i sprzedawać więcej. A co najlepsze, możesz to robić z dowolnego miejsca na świecie.

Bo w życiu chodzi o to aby mieć możliwość założenia własnego biznesu, który daje ci pełną swobodę pracy, kiedy tylko chcesz, więc pozwól, że pokażę ci, jak to się robi.

Wszystko zaczyna się od zrozumienia, że ​​sposób, w jaki prowadzimy działalność dzisiaj, a co ważniejsze, sposób, w jaki klienci kupują dzisiaj, zmienił się i nigdy nie będzie taki jak kiedyś.

Obejrzyj poniżej wideo na temat „Od czego zacząć własny biznes”

Potencjał wzrostu rynku

Jeśli chodzi o wybór modelu biznesowego lub pomysłu biznesowego, jedną z najważniejszych rzeczy do rozważenia jest potencjał wzrostu rynku.

Innymi słowy, czy rośnie popyt na to, co się sprzedaje, czy też utkniesz, próbując sprzedać coś, czego nikt nie chce.

Na przykład w 2017 roku widzieliśmy ogromny wzrost popularności na czarne maseczki na wągry.

Od czego zacząć własny biznes
Od czego zacząć własny biznes

Były mega popularne. Widziałeś je wszędzie. Reklamy na fb, instagramie, w relacjach. W rzeczywistości nawet zaczęły powstawać o nich memy i w efekcie były tak popularne że pojawiły się w zwykłych drogeriach i sklepach stacjonarnych.

Te maseczki okazały się być niczym innym jak krótkotrwałym trendem, a zapotrzebowanie spadło tak szybko, jak wzrosło.

Z tym że pamiętaj… nie były one tak naprawdę biznesem tylko produktem, co oznacza, że ​​ważniejszą rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę, jest

  • zmiana konsumenta,
  • trendy
  • i zachowania zakupowe,

Oczywiście tak będzie zawsze. Coś jest modne, następnie upada.W dalszej części pokażę Ci jak znajdować takie produkty.

Ale teraz ważne informacje, bi widzisz mamy kilka pewnych rzeczy w biznesie. Spójrz na raporty dotyczące ecommerce.

Sprzedaż e-commerce w samej tylko europie przekroczyła €757 miliardów euro. I przewiduje się bardzo znaczący wzrost sprzedaży internetowej w ciągu najbliższych 10 lat, co tak naprawdę pokazuje, że dopiero zaczynamy.

Od czego zacząć własny biznes Jaki biznes opłaca się otworzyć

W wielu branżach sprzedaż w handlu elektronicznym przewyższa sprzedaż stacjonarną.

Kolejnym plusem za ecommerce stoi to, że ​​rozpoczęcie działalności jest łatwiejsze niż kiedykolwiek.

Jednym z największych problemów związanych z założeniem firmy są początkowe koszty:

  • zakupu budynku lub wynajmu biura
  • zatrudnianie personelu
  • kupowanie produktów
  • i całej innej logistyki, która wiąże się z budowaniem firmy.

To szybko zabija przepływy pieniężne i jest jednym z największych powodów niepowodzeń nowych firm, dlatego mądrzejszym sposobem prowadzenia działalności jest próba wydawania mniej, sprzedawania więcej i zapewniania że Twoja firma jest zbudowana na solidnym fundamencie popytu lub innymi słowy upewnieniu się, że sprzedajesz rzeczy, których ludzie naprawdę chcą.

Na szczęście jest na to sposób.

Jeśli chodzi o rozpoczęcie działalności e-commerce, istnieją trzy główne problemy, które powodują, że większość nowych firm upada. Jednym z najtrudniejszych aspektów e-commerce jest decydowanie, co sprzedać. W końcu nie chcesz utknąć, próbując sprzedać mnóstwo tych czarnych maseczek.

Czyli kluczem jest znalezienie zrównoważonej niszy rynkowej bez konieczności przeszukiwania całego internet szukając kolejnej wielkiej rzeczy w dropshippingu.

Następnym problemem jest rentowność i upewnienie się, że twoje marże są wystarczająco wysokie, aby uzasadnić twój czas i energię, dlatego ważne jest, aby upewnić się, że dostajesz konkurencyjne stawki, aby umieścić większy zysk na swoim koncie bankowym.

I teraz być może jeden z najtrudniejszych aspektów, ale sprowadza się do spełnienia obietnicy, że klient rzeczywiście dostanie to co zamówił w danym czasie. Samemu zamawiasz rzeczy przez internet i wiesz że nie ma nic bardziej irytującego niż to że na sklepie miałeś informację wysyłamy tego samego dnia, a wysłali za 3 dni i jeszcze paczka była niekompletna więc musisz czekać znowu na dosłanie brakujących przedmiotów.

Jest to cała logistyka w ecommerce, ale to temat na inny raz ponieważ dzisiaj chcę poruszyć pierwszą część.

Czyli jak znaleźć takie produkty.

Po pierwsze widziałeś już wcześniejszy zrzut ekranu z narzędzia które nazywa się google trends. Możesz tam sprawdzać popularność i trend danych słów kluczowych. Działa świetnie zarówno do produktów jak i usług.

Jeśli chodzi o produkty to możesz je również sprawdzać na platformach typu amazon czy allegro. Wybierasz filtr najczęściej kupowane, czy takie które są na czasie i sprawdzasz czy to dopiero początek trendu czy może jesteśmy już na etapie spadkowym.

Jeśli będzie 100 lajków pod tym filmem (mowa o moim kanale youtube jeśli go oglądasz, film jest udostępniony wyżej w tym artykule) to nagram dedykowany odcinek na youtube gdzie pokażę na żywo jak się szuka takich produktów i pokażę jeszcze kilka innych programów do ich szukania o których istnieniu wie bardzo mało osób.

PS

Co najbardziej spodobało Ci się we wpisie pt. Od czego zacząć własny biznes? Daj znać w komentarzu.


Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/rafalszr/domains/rafalszrajnert.pl/public_html/wp-content/themes/betheme/includes/content-single.php on line 286
Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert to doktorant (PhD) specjalizujący się w zarządzaniu i marketingu. Ukończył studia magisterskie na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, a także studia podyplomowe. Jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce. Profil działalności to: -doradztwo marketingowe -konsulting marketingowy -szkolenia, kursy -doradztwo biznesowe (psychologia, coaching) -marketing (seo, reklamy CPA, PPC)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Podaj imię i adres email, aby przejść dalej

Hej, koniecznie zobacz nowy film na YouTube (piramidy finansowe w Polsce + AMBER GOLD): link

Uzyskaj dostęp do ekskluzywnych wskazówek, strategii i CASE STUDY, których nie udostępniam nigdzie indziej. Zapisz się na newsletter.
Pobierz: Darmowy Raport