Doradztwo marketingowe

Porady marketingowe

Doradztwo marketingowe (porady dotyczące reklamy, social media,facebook, google ads, likedin):

12 listopada, 2023
Bańki spekulacyjne na rynku– dlaczego dajemy się wciągnąć w to, czym ekscytują się ludzie o podobnych poglądach (bańka cenowa)
Wstęp Bańki spekulacyjne to termin, który w ostatnich latach zyskał na popularności w kontekście rynków finansowych. Dla wielu może to […]
4 listopada, 2023
Framing – co to ramowanie w psychologii? Słowa w marketingu mają znaczenie
W dzisiejszym świecie, gdzie przekaz medialny jest nieustannie obecny, nie możemy uniknąć wpływu różnych technik komunikacyjnych na nasze myśli, postawy […]
24 października, 2023
Moc skojarzeń w biznesie (linking, łączenie)
Jak za pomocą prostych skojarzeń Twoja firma może zarabiać więcej? Umysł jest leniwy. Nie chce wkładać wysiłku w ocenianie każdego […]
19 października, 2023
Błąd przeżywalności (survivorship bias) dlaczego wszyscy na około odnoszą sukces?
Wstęp Błąd przeżywalności (survivorship bias) to pojęcie, które jest często bagatelizowane, a jednak ma ogromne znaczenie w analizie danych, badaniach […]
2 października, 2023
Copywriting sprzedażowy – co to? (przykłady, definicja)
Wstęp Copywriting sprzedażowy to jedna z kluczowych dziedzin marketingu, która odgrywa ogromną rolę w przekształcaniu potencjalnych klientów w lojalnych nabywców. […]
30 września, 2023
Co to jest komunikacja wizerunkowa? (przykłady, definicja)
Wstęp Komunikacja wizerunkowa jest kluczowym elementem strategii marketingowych i budowania reputacji firmy. To obszar, który wymaga szczególnej uwagi i profesjonalnego […]
28 września, 2023
Psychologia sprzedaży – co to? (przykłady, definicja)
Wstęp Psychologia sprzedaży jest dziedziną, która odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej firmy. To nie tylko nauka, ale również sztuka, […]
21 września, 2023
Wiarygodność – Budowanie Wiarygodności Marki: Klucz do Sukcesu (Credibility Marketing)
Wiarygodność marki to jedno z najważniejszych aktywów w dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu. Kiedy Twoja marka jest postrzegana jako godna zaufania […]
17 września, 2023
Opis produktu – jak stworzyć ofertę lepszą niż konkurencja (najlepsza metoda i przykłady)
Internet to hałaśliwe i chaotyczne miejsce. Twoi potencjalni klienci są bombardowani różnymi bodźcami. Trwa wojna o uwagę. A uwaga jest […]