Biznes online w 7 prostych krokach

Nie wiem co robić w życiu
Co robić w życiu (nie wiem co chcę)
28 czerwca, 2021
marshmallow test siłą woli
Siła woli (3 ćwiczenia na poprawę tematu „silna wola”)
30 czerwca, 2021

Biznes online w 7 prostych krokach

biznes online

Sprawdzone sposoby by poprowadzić biznes online.

REKLAMA:

Koniecznie zobacz naszą platformę ze szkoleniami online:

kurs facebook szkolenie online

Link do kursu: Facebook Ads

Postępuj zgodnie z tym planem, aby przyciągnąć użytkowników do swojej witryny i zachęcić ich do zakupu.

Istnieje sprawdzona sekwencja kroków, które możesz wykonać, aby zagwarantować sobie sukces podczas zakładania firmy, czy prowadzenia biznesu w Internecie. Widziałem setki ludzi, którzy zakładali i rozwijali biznes online, wykonując następujące czynności:

  1. Znajdź potrzebę i wypełnij ją.
  2. Napisz tekst, która sprzedaje.
  3. Zaprojektuj i zbuduj łatwą w użyciu stronę internetową (UX UI design).
  4. Korzystaj z wyszukiwarek, aby przyciągać ruch do swojej witryny.
  5. Stwórz sobie reputację eksperta.
  6. Skontaktuj się z klientami i subskrybentami za pomocą poczty e-mail.
  7. Zwiększ swoje dochody poprzez sprzedaż back-end i upselling.

Każdy, od nowicjusza po doświadczonego przedsiębiorcę internetowego, może skorzystać z tego procesu, ucząc się, jak założyć firmę online.

biznes online

Krok 1: Rozpocznij działalność, która spełnia potrzeby.

Większość ludzi, którzy dopiero zaczynają, popełnia błąd polegający na szukaniu najpierw produktu, a później rynku.

Aby zwiększyć swoje szanse na sukces, zacznij od rynku. Sztuką jest znalezienie grupy ludzi, którzy szukają rozwiązania problemu, ale nie znajdują wielu wyników. Internet ułatwia takie badanie rynku.

Co możesz zrobić żeby rozwinąć ten aspekt biznesu online?

  1. Odwiedź fora internetowe, żeby zobaczyć, jakie pytania zadają ludzie i jakie problemy próbują rozwiązać.
  2. Przeprowadź badanie słów kluczowych, aby znaleźć frazy, których wyszukuje wiele osób, ale nie ma na nie mega konkurencji.
  3. Sprawdź swoich potencjalnych konkurentów, odwiedzając ich witryny i zwracając uwagę na to, co robią, aby zaspokoić popyt. Następnie możesz wykorzystać zdobytą wiedzę i stworzyć produkt na rynek, który już istnieje – i oczywiście zrobić to lepiej niż konkurencja.

Krok 2: Napisz tekst, który sprzedaje.

Istnieje sprawdzona formuła pisania tekstów sprzedażowych, która przeprowadza odwiedzających przez proces sprzedaży od momentu przybycia do momentu dokonania zakupu. Jak to zrobić?

  1. Wzbudź zainteresowanie atrakcyjnym nagłówkiem.
  2. Opisz problem, który rozwiązuje Twój produkt.
  3. Udowodnij swoją wiarygodność jako rozwiązującego ten problem.
  4. Dodaj referencje od osób, które korzystały z Twojego produktu.
  5. Opowiedz o produkcie i jego korzyściach dla użytkownika.
  6. Złóż ofertę.
  7. Zrób silną gwarancję.
  8. Stwórz pilność.
  9. Zapytaj o sprzedaż -CTA

W swoim tekście musisz skoncentrować się na tym, w jaki sposób Twój produkt lub usługa, są w stanie rozwiązywać problemy ludzi lub poprawiać ich życie. Pomyśl jak klient i zapytaj „Co z tego wynika dla mnie?”

Krok 3: Zaprojektuj i zbuduj swoją stronę internetową.

Po znalezieniu rynku i produktu oraz zaplanowaniu procesu sprzedaży, teraz jesteś gotowy do stworzenia strony lub inaczej landing page pod swój biznes online. Pamiętaj, aby zachować prostotę. Masz mniej niż pięć sekund na przyciągnięcie czyjejś uwagi – w przeciwnym razie znikną i nigdy więcej nie pojawią się na Twojej stronie. Kilka ważnych wskazówek, o których należy pamiętać:

  1. Wybierz jedną lub dwie zwykłe czcionki na białym tle.
  2. Spraw, aby nawigacja była przejrzysta i prosta oraz taka sama na każdej stronie.
  3. Używaj grafiki, dźwięku lub wideo tylko wtedy, gdy wzbogacają one Twój przekaz.
  4. Dołącz ofertę opt-in, aby móc zbierać adresy e-mail.
  5. Ułatw kupowanie — nie więcej niż dwa kliknięcia między potencjalnym klientem a kasą.
  6. Twoja strona internetowa to Twój sklep internetowy, więc uczyń ją przyjazną dla klienta.

Krok 4: Użyj wyszukiwarek, aby skierować docelowych kupujących do Twojej witryny.

Reklamy typu pay-per-click to najprostszy sposób na przyciągnięcie ruchu do zupełnie nowej witryny. Ma dwie zalety w porównaniu z oczekiwaniem na ruch organiczny czyli SEO.

Po pierwsze, reklamy PPC w google pojawiają się natychmiast na stronach wyszukiwania, a po drugie reklamy PPC umożliwiają testowanie różnych słów kluczowych, a także nagłówków, cen i metod sprzedaży. Nie tylko zyskujesz natychmiastowy ruch, ale możesz także użyć reklam płatnych, aby znaleźć najlepsze słowa kluczowe o najwyższej konwersji. Następnie możesz rozmieścić słowa kluczowe w swojej witrynie w swoim tekście i kodzie, co pomoże Ci uzyskać pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania.

Krok 5: Stwórz sobie reputację eksperta.

Ludzie korzystają z Internetu, aby znaleźć informacje. Przekaż te informacje bezpłatnie innym (np jako posty gościnne czy posty w social mediach). Dzięki temu zobaczysz większy ruch i lepsze pozycje w wyszukiwarkach. Sekret polega na tym, aby zawsze zamieszczać link do swojej witryny z każdą ciekawą informacją.

Czyli przykładowe czynności które możesz wykonać to:

  • Po pierwsze, rozdawaj darmowe, eksperckie treści. Twórz artykuły, filmy lub inne treści, które ludzie uznają za przydatne. Rozpowszechniaj te treści za pośrednictwem katalogów, artykułów online lub serwisów społecznościowych.
  • Dołącz linki „wyślij znajomemu” , lub „podziel się na social media” do wartościowych treści w swojej witrynie.
  • Zostań aktywnym ekspertem na forach branżowych i portalach społecznościowych, na których spotyka się Twój rynek docelowy.

Dotrzesz do nowych czytelników. Ale jeszcze lepiej, każda witryna, która publikuje Twoje treści, będzie zawierała linki z powrotem do Twojej. Wyszukiwarki uwielbiają linki z odpowiednich witryn i nagradzają Cię w rankingach. To jest jeden z czynników SEO.

Krok 6: Wykorzystaj siłę marketingu e-mailowego, aby zmienić odwiedzających w kupujących.

Poprzez zbieranie emaili tworzysz jeden z najcenniejszych zasobów Twojej firmy online. Twoi klienci i subskrybenci wyrazili zgodę na wysłanie im e-maila. To znaczy:

  • Dajesz im coś, o co prosili.
  • Rozwijasz z nimi relacje na całe życie.
  • Odpowiedź jest w 100 procentach mierzalna.
  • Marketing e-mailowy jest tańszy i skuteczniejszy niż prasa, telewizja czy radio, ponieważ jest wysoce ukierunkowany.

Każdy, kto odwiedza Twoją witrynę i zapisuje się na Twoją listę, jest bardzo gorącym leadem. I nie ma lepszego narzędzia niż e-mail do śledzenia potencjalnych klientów.

Krok 7: Zwiększ swoje dochody poprzez sprzedaż back-end i upselling.

Jedną z najważniejszych strategii marketingu internetowego jest rozwijanie wartości życiowej każdego klienta. Co najmniej jedna trzecia osób, które kupiły od Ciebie raz, kupi od Ciebie ponownie, jeśli się z nimi skontaktujesz. Zamknięcie pierwszej sprzedaży jest zdecydowanie najtrudniejszą częścią – nie wspominając o cenie, bo jest najdroższa dla Ciebie. Pozyskanie nowego klienta jest przecież dużo bardziej kosztowne niż sprzedaż obecnemu. Bo wystarczy że do niego zadzwonisz, albo napiszesz email i część z nich kupi. Wykorzystaj więc sprzedaż backendową i upselling, aby zachęcić ich do ponownego zakupu:

  1. Oferuj produkty, które uzupełniają ich oryginalny zakup.
  2. Wysyłaj elektroniczne kupony lojalnościowe, które mogą zrealizować podczas następnej wizyty.
  3. Oferuj powiązane produkty na swojej stronie „Dziękujemy” po ich zakupie.

Nagradzaj swoich klientów za ich lojalność, a staną się jeszcze bardziej lojalni.

Słowem zakończenia kwestii biznes online

Internet zmienia się tak szybko, że jeden rok online to około pięciu lat w świecie rzeczywistym. Jednak zasady zakładania i rozwijania odnoszącego sukcesy biznesu internetowego wcale się nie zmieniły. Jeśli dopiero zaczynasz biznes online, trzymaj się tej kolejności o której mówiłem. Jeśli działasz w internecie przez jakiś czas, zrób krótki przegląd i sprawdź, czy jest jakiś krok, który zaniedbujesz lub nigdy nie podjąłeś się czegoś zrobić. Nie możesz się pomylić z podstawami.

FAQ

Jak zacząć biznes online

Szukasz pomysłów na własny biznes online i mówisz często potrzebuje pomocy? Wypróbuj rady z tego artykułu!

Jaki biznes online

Interesują Ciebie pomysły na biznes online, niektórzy mówią biznes internetowy czy biznes w internecie. Jeśli masz swoją działalność gospodarczą to możesz robić sporo. Od prowadzenia mediów społecznościowych, po tworzenie kursów online, szerokiej działalności w social media, tworzenia marki osobistej czy nawet sprzedaży produktu.

Jak rozkręcić biznes online

Wystarczy zastosować wspomniane 7 kroków.

Pomysły na biznes z USA

Chcesz świetny pomysł żeby znaleźć pomysły na biznes online z za granicy? Wystarczy że będziesz oglądał co się dzieje na social mediach i relacjach. Serio! Zdobędziesz potencjalnych klientów i zyskasz przewagę.

Pomysły na biznes dla młodych

  • wirtualna asystentka,
  • możesz tworzyć aplikacje mobilne,
  • obsługuj media społecznościowe,
  • możesz świadczyć usługi,
  • pamiętaj przed Tobą jeszcze wiele możliwości żeby rozwinąć biznes online!

MEGA SKUTECZNY KURS, dzięki któremu nauczysz się pisać reklamy i zwiększysz zyski.

Kliknij w obrazek poniżej:

Jak napisać reklamę
Link do kursu jak napisać reklamę i ofertę.
Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert to doktorant (PhD) specjalizujący się w zarządzaniu i marketingu. Ukończył studia magisterskie na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, a także studia podyplomowe. Jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce. Profil działalności to: -doradztwo marketingowe -konsulting marketingowy -szkolenia, kursy -doradztwo biznesowe (psychologia, coaching) -marketing (seo, reklamy CPA, PPC)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Hej, koniecznie zobacz nowy film na YouTube (piramidy finansowe w Polsce + AMBER GOLD): link

Podaj imię i adres email, aby przejść dalej

Uzyskaj dostęp do ekskluzywnych wskazówek, strategii i CASE STUDY, których nie udostępniam nigdzie indziej.
Zapisz się na newsletter.

Zapisz się i otrzymuj ciekawe informacje!

Udostępnij!