Kurs SEO jako 1 najlepszy sposób na marketing w wyszukiwarkach internetowych?

E mail marketing – czym jest i jak go poprawnie stosować?
26 grudnia, 2022
Najważniejsze zasady SEO – jak zacząć skuteczne pozycjonowanie?
26 grudnia, 2022

Kurs SEO jako 1 najlepszy sposób na marketing w wyszukiwarkach internetowych?

kurs seo szkolenie z pozycjonowania stron internetowych

Dobry kurs SEO nauczy Cię optymalizować zawartość witryny w celu uzyskania najlepszej możliwie widoczności w wyszukiwarkach i ruchu organicznego z wyszukiwarek internetowych.

W tym wpisie omówimy co musi zawierać najlepsze szkolenie SEO.

Dodatkowo pokażę Ci także nasz kurs SEO. A oto krótkie wyjaśniające wideo dlaczego szkolenie z pozycjonowania stron jest tak ważne dla sukcesu firm:

CHCESZ ROZWIJAĆ DALEJ SWOJĄ FIRMĘ?

Zamów kurs SEO

Zobacz:

Czy-warto-inwestowac-w-seo-dlaczego-pozycjonowanie-sie-oplaca
Czy SEO się opłaca?

Chyba nie muszę tego mówić.

Na stronie mojej agencji, obecnie darmowy ruch z Google jest wyceniany na prawie 350.000 zł.

Znaczy to, że tyle musielibyśmy wydać na reklamy w Google miesięcznie, żeby mieć tyle wejść co za darmo.

Spis treści:

Poprawne linkowanie wewnętrzne architektura strony
Poprawne linkowanie wewnętrzne architektura strony

Szkolenie SEO z pozycjonowania stron i sklepów internetowych

Czego nauczysz się z naszego kursu SEO?

Poznasz teorię stojącą za wyszukiwarką Google i innymi algorytmami takimi jak Yandex, Bing…

co jest najważniejsze w seo

Zdobędziesz także praktyczne, rzeczywiste umiejętności, które możesz zastosować w marketingu cyfrowym lub tworzeniu treści online, w tym optymalizacji na stronie (seo onsite) i poza nią (seo offsite). Zobaczysz czym różni się pozycjonowanie lokalne od globalnego.

Zobaczysz jak przeprowadza się audyty witryn internetowych zorientowanych na wyszukiwanie i sklepów ecommerce, tzw. audyt SEO.

kurs seo online darmowy z certyfikatem udemy od podstaw

Co czeka na Ciebie kiedy dołączysz do kursu pozycjonowania i SEO online?

Otóż kurs SEO oferuje Ci:

  1. SEO on site/ on page (optymalizacja kodu strony)
  2. Integracja Google search console, Google analytics
  3. Dobór słów kluczowych
  4. Techniczne SEO (w tym struktura strony- site structure)
  5. Szkolenie SEO off site/off page (metody pozyskiwania linków)
  6. Optymalizacja treści, SEO copywriting
  7. Budowa zaplecza, PBN
  8. White hat czy black hat?
  9. Automaty do linkowania
  10. Modele linkowania
  11. Rank Brain
  12. E-A-T i metody „pod algorytm Google”
  13. Jak zrobić audyt SEO
  14. Page speed, szybkość strony
  15. Pozycjonowanie lokalne vs pozycjonowanie globalne
  16. Budowanie autorytetu domeny
  17. Moduł BONUSOWY
  18. KOLEJNY BONUS- lista miejscówek do linkowania ręcznego

UWAGA:

Sposób prowadzenia zajęć jest praktycznie na zasadzie- „możesz od razu wdrażać to u siebie/ robić razem ze mną!

CHCESZ ROZWIJAĆ DALEJ SWOJĄ FIRMĘ?

Zamów kurs SEO

Kurs Specjalista SEO online weekendowo i dziennie. Wykonujesz zadania we własnym tempie

Zaufali mi najlepsi:

moi klienci i partnerzy

Na co zwracać uwagę decydując się na szkolenie seo?

Otóż poniżej lista najważniejszych punktów. Jeśli chcesz to możemy takie szkolenie przeprowadzić u Ciebie w firmie.

1. Podstawy Google/Wordpress:

  • przygotowanie do kursu od strony systemów CMS na których tworzy się strony internetowe
  • przygotowanie niezbędnego oprogramowania
  • jakie są wyszukiwarki (Google, youtube, Yandex, Bing i inne)
  • Google jako wyszukiwarka tekstowa (text search)
  • Co składa się na wyniki SERP’ów
  • Operatory
  • Jak Google Indexuje
  • Pozycjonowanie – co to jest
  • Instalacja WordPressa
  • Algorytmy – co to jest
  • Podstawy HTML
  • Czynniki rankingowe
  • Mapa witryny .xml:
Mapa witryny dodawanie sitemap xml w GSC

2. Frazy i słowa kluczowe:

  • Co to jest content i jak pisać treści pod SEO
  • Opis czym są frazy kluczowe
  • Rodzaje intencji wyszukiwania
  • Rodzaje treści na stronie (umiejscowienie)
  • Jak i gdzie szukać keywordy, czyli słowa kluczowe
  • Narzędzia do wyszukiwania słów kluczowych (Ahrefs, Semrush, Senuto itp.)
  • Gdzie lądują najczęściej frazy
  • Przygotowywanie fraz dla pojedynczych artykułów jak i content plan pod cały serwis
  • Optymalizacja tagów title, img, alt, H1-H6, meta itp.

Indeksowanie Stron

Indeks Strony Indeksowanie Stron GSC
Indeks Strony Indeksowanie Stron GSC

3. Struktura i linkowanie

Jeśli będziesz się trzymać tej struktury, to Google może dodawać w wynikach wyszukiwania linki do podstron (sitelinks).

linki do podstron sitelinks
linki do podstron sitelinks
  • Co to jest link
  • Architektura domeny i kategorie
  • Dlaczego struktura jest ważna
  • Linkowanie wewnętrzne – rodzaje
architektura informacji struktura strony internetowej silo
architektura informacji struktura strony internetowej silo

4. Linki, linkowanie zewnętrzne (linkbuilding):

  • Linki – rozszerzenie tematyki
  • Linkbuilding
  • Ahrefs, semrush i inne programy do analizy konkurencji
  • Linkowanie – Platformy do linkowania i budowania PBN (sieć prywatnych blogów, tzw. zaplecza SEO)
  • Link outreach
  • Linki toksyczne
screaming frog crawler

5. Optymalizacja:

SEO onsite - onpage na stronie
jak działa rankbrain
jak działa rankbrain
  • Jeśli satysfakcja i zadowolenie użytkownika są niskie…
  • To Google testuje inne strony.
  • Jeśli one dają lepsze sygnały zadowolenia, to dostają wyższe pozycje, a Ty niższe.

6. Narzędzia dla webmasterów, Google Search Console GSC:

  • Co to jest GSC
  • Co takiego daje GSC dla SEO
  • Linki w GSC
  • Frazy w GSC
  • Core Web Vitals, CWV. Ich stan możesz sprawdzić w swoim Google Search Console:
Core Web Vitals podstawowe wskaźniki internetowe
Core Web Vitals podstawowe wskaźniki internetowe

7. Audyt SEO

  • Audyt za pomocą GSC
  • Audyt SEO za pomocą innych narzędzi- polecam sprawdzić szybkość swojej strony za pomocą narzędzia Google PageSpeed Insights:
google page speed insight
google page speed insight

Oto jeden z serwisów nad którym pracowałem i wyniki osiągnięte na przestrzeni 8 miesięcy:

Ruch z Google Analytics
Ruch z Google Analytics

CHCESZ ROZWIJAĆ DALEJ SWOJĄ FIRMĘ?

Zamów kurs SEO

dane strukturalne schema org
dane strukturalne schema org

Podstawowe narzędzia SEO

Każde narzędzie SEO które musisz znać:

Screaming frogScreaming frog jest robotem indeksującym witrynę, który pomaga ulepszyć SEO na stronie, wydobywając dane i przeprowadzając audyty pod kątem typowych problemów z SEO. Służy do crawlowania stron internetowych.
SenutoSenuto to platforma analityczna (SaaS) dzięki której można badać słowa kluczowe, analizować widoczność domeny czy konkurentów.
AhrefsJest używany głównie do analizy profilu linków witryny, rankingu słów kluczowych i stanu SEO. Możesz także użyć Ahrefs do dokonania badań słów kluczowych dla Google, YouTube i Amazon. Wiele osób korzysta z Ahrefs, aby znaleźć treści, które działają dobrze (pod względem udostępnień społecznościowych i/lub linków) na dany temat.
SemrushSemrush to fantastyczne narzędzie SEO, które można wykorzystać do przeprowadzania badań słów kluczowych, w tym śledzenia strategii słów kluczowych konkurencji. Możesz go również użyć do przeprowadzania audytów SEO, wyszukiwania możliwości linków zwrotnych, śledzenia wszystkiego za pomocą raportów i wielu innych.
Google Search ConsoleNarzędzia i raporty Search Console pomagają mierzyć ruch w witrynie i jej skuteczność w sieci wyszukiwania, rozwiązywać problemy i sprawić, by Twoja witryna wyróżniała się w wynikach wyszukiwania Google.
Google AnalyticsGoogle Analytics pozwala mierzyć ROI z reklam, a także śledzić witryny i aplikacje Flash, wideo oraz sieci społecznościowe.
Contadu Contadu to edytor tekstu SEO.
Rankmath Najlepsza według mnie wtyczka SEO wordpress.
SurferSEO Surfer to kolejny edytor tekstu SEO.
WpRocket Wprocket to najlepsza wtyczka wordpress do optymalizacji prędkości witryny.

Udowodniono silną korelację, jeśli wszystkie inne czynniki będą takie same, to wyżej w Google będzie domena z wyższym Domain Authority:

wpływ domain authority na pozycję w SERP
wpływ domain authority na pozycję w SERP

REKLAMA

Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku

szkolenie facebook

Link do kursu: szkolenie Facebook Ads

Koniec reklamy.

Co musi znać doświadczony specjalista SEO

Zaawansowane SEO to wszystko o czym do tej pory mówiliśmy, a ponadto w zależności od tego na jakim systemie postawiona jest strona trzeba posiadać znajomość programowania. Więc całościowo będzie to wyglądać tak:

  • HTML
  • CSS
  • JS JavaSript
  • CMS
  • PHP
  • SQL
  • Wprowadzanie zmian w kodzie CMS
  • Techniki SEO
  • Narzędzia SEO
  • Analityka SEO, tj. Google Analytics i Google Search Console
  • Planowanie i wdrażanie strategii SEO
  • Przygotowanie wytycznych dotyczących optymalizacji
  • Optymalizacja strony www

Kurs seo dla początkujących z certyfikatem

Zakres wiedzy jaki oferuje nasz kurs SEO Google zawiera wszystko zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych.

Porównanie w tabeli SEO SEM PPC:

SEOSEM (ppc)
Cena3/5 (relatywnie tanio)5/5
Szybkość w zdobywaniu widoczności1/55/5
Jakość ruchu4/55/5

Podsumowanie

optymalizacja-tekstu-seo-ads-google-facebook

Teraz chciałbym usłyszeć od Ciebie:

Który fragment artykułu był dla Ciebie najbardziej zaskakujący?

A może masz jakieś pytanie.

Tak czy inaczej, zostaw teraz krótki komentarz poniżej czy kurs SEO jest dla Ciebie, albo już od nas go kupiłeś.

FAQ – krótkie pytania i szybkie odpowiedzi

SEO – co to jest?

SEO z języka angielskiego oznacza search engine optimization, czyli proces optymalizacji strony internetowej pod działanie wyszukiwarek internetowych. Optymalizacja pod wymogi wyszukiwarek internetowych to tylko jeden z kilku składowych całego procesu pozycjonowania strony www.

Czy musisz znać zarówno podstawy programowania PHP i SEO?

Wszystko zależy na jakim systemie będziesz pracować. W przypadku większości CMS, takich jak wordpress nie musisz znać PHP.

Czy są jakieś wymagania, żeby rozpocząć kurs Specjalista SEO?

Nie ma żadnych wymagań poza podstawową znajomością środowiska internetowego i chęcią nauki.

Czy otrzymam potwierdzenie ukończenia kurs Specjalista SEO?

Jeśli zrobisz końcowy projekt to będzie ot kurs SEO z certyfikatem.

Czego nauczę się na kursie Specjalista SEO?

Nauczysz się wszystkiego, aby skutecznie pozycjonować strony internetowe i sklepy e-commerce. Jest to szkolenie SEO, które zawiera wszystkie elementy.

Czy na kursie nauczę się obsługi WordPressa?

Cały kurs SEO jest prowadzony na wordpressie, od instalacji kodów śledzenia i wtyczek po optymalizację i SEO techniczne.

Co zrobić żeby zostać SEO?

Aby zostać specjalistą SEO musisz przejść nasz kurs pozycjonowania stron w Google. Nauczysz się wszystkiego od poziomu podstawowego po zaawansowaną optymalizacje witryn.

Na czym polega praca SEO?

Praca SEO polega na pracy zarówno na witrynie (głównie optymalizacja kodu i tworzenie treści), a także poza stroną (głównie budowanie backlinków i link outreach).

doradztwo konsulting szkolenie sprzedaży biznes firma szkolenia online
Sprawdź moją ofertę:
Kurs SEO jako 1 najlepszy sposób na marketing w wyszukiwarkach internetowych? 1

Co myślisz o moim nowym wpisie na blogu?

A może masz pytanie dotyczące strategii lub techniki jak działać najlepiej?

Tak czy inaczej, chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia.

Więc śmiało, teraz udostępnij ten wpis na swoich social mediach i zobacz co inni mają do powiedzenia.

Dr/PhD Rafał Szrajnert
Dr/PhD Rafał Szrajnert
Rafał Szrajnert to doktorant (PhD) specjalizujący się w zarządzaniu i marketingu. Ukończył studia magisterskie na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, a także studia podyplomowe. Jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce. Profil działalności to: -doradztwo marketingowe -konsulting marketingowy -szkolenia, kursy -doradztwo biznesowe (psychologia, coaching) -marketing (seo, reklamy CPA, PPC)