Doradztwo marketingowe

Porady marketingowe

Doradztwo marketingowe (porady dotyczące reklamy, social media,facebook, google ads, likedin):

30 kwietnia, 2025
Jak zdobywać klientów, nie wydając ani złotówki na reklamę?
Czy wiesz, że da się zdobywać klientów za 0 zł…i nie mówię tu o „wrzuć posta na Insta i pomódl […]
28 kwietnia, 2025
Dlaczego Twoja konkurencja zarabia więcej od Ciebie? Poznaj ich sekret!
Wyobraź sobie to:Twój konkurent ma gorszy produkt, wyższe ceny i wcale nie jest bardziej doświadczony.A mimo to…Zarabia więcej. Jak to […]
28 kwietnia, 2025
5 trendów w marketingu, które zniszczą Twoją firmę, jeśli ich nie wdrożysz
Wyobraź sobie, że budujesz firmę latami. Krew, pot, nieprzespane noce…I nagle… Pyk.Przychodzi ktoś, kto wie o jednym z tych 5 […]
28 kwietnia, 2025
Dlaczego Twoje reklamy nie działają? Oto, co robisz źle!
Twój produkt może być świetny. Twoja oferta może być kusząca. Ale jeśli reklamy nie działają… to w oczach rynku jesteś […]
28 kwietnia, 2025
Co zrobiłbym, gdybym zaczynał firmę od zera i jak pozyskiwałbym klientów online
Zacznijmy od brutalnej prawdy: większość ludzi, którzy „zakładają firmę”, tak naprawdę zakłada… problemy. Gdyby dziś ktoś zabrał mi wszystko… pieniądze, […]
24 kwietnia, 2025
Reklama B2B – gdzie robić marketing do firm? Na jakiej platformie się reklamować?
Dzisiaj porozmawiamy o temacie, który jest jednym z najważniejszych dla każdego przedsiębiorcy działającego w sektorze B2B – mowa o Reklamie […]
24 kwietnia, 2025
Marka osobista w B2B – CEO branding
Dzisiaj porozmawiamy o temacie, który może całkowicie odmienić sposób, w jaki prowadzisz swój biznes B2B – mowa o marce osobistej […]
24 kwietnia, 2025
Buyer Persona -przykłady jak ją zbudować (podstawa strategii sprzedaży)
Jednym z elementów skutecznej strategii marketingowej, który wpływa znacząco na sprzedaż Twoich produktów i usług jest buyer persona. Jednym z […]
24 kwietnia, 2025
Sprzedaż i marketing. Dlaczego te działy siebie nienawidzą? (i jak temu zaradzić)
Jeśli siedzisz już dłużej w biznesie i operowałeś przynajmniej w średniej wielkości firmie gdzie masz dział zarówno marketingu, lub agencję […]