Szkolenie marketing (szkolenia z marketingu)

szkolenia dla firm
Szkolenia dla firm – przykłady, oferta, cennik
28 stycznia, 2023
obsługa klienta szkolenie
Profesjonalna obsługa klienta szkolenie – Szkolenia obsługa klienta
28 stycznia, 2023

Szkolenie marketing (szkolenia z marketingu)

szkolenie marketing
Wypełnij formularz i odbierz wycenę:

    Dla zapytań złożonych od pon. – pt. 8.00 – 16.00 odpowiadamy w ciągu 1 godz. Na pozostałe pytania odpowiemy następnego dnia roboczego do 9.00

    Dlaczego warto ze mną współpracować


    01

    Szkolenie marketing

    Interesująca tematyka szkolenia, ciekawe doświadczenie i sylwetka osoby prowadzącej, odpowiedni termin i harmonogram zajęć, wartość inwestycji na rozsądnym poziomie – to prawie wszystkie kryteria, które decydują o zakupie i udziale w szkoleniach marketingowych.


    02

    Kurs marketingu z certyfikatem

    Dobrze jest, aby wybrany kurs obejmował zarówno szkolenia marketingowe z zarządzania biznesem i sprzedażą, jak i marketing internetowy.


    03

    Szkolenie z marketingu online

    Szkolenia otwarte z dziedziny marketingu obejmują różne kwestie - uczą kontaktów z klientami, tworzenia interesującego, wspierającego wizerunek firmy, skutecznego przekazu czy planowania przemyślanych, złożonych kampanii reklamowych.

    We wszystkich pracach wykorzystujemy narzędzia, których miesięczny koszt subskrypcji wynosi min. 2 700 PLN dla jednej firmy: Adintelligence, Semstorm, Senuto, Contadu, Ahrefs, GKP Google Keyword Planer (planer słów kluczowych google’a), Majestic, Moz, SemRush, SEOQuake, Screaming Frog, Surfer SEO, SiteLiner, Buzzsumo, SEOStation, Google Studio, Youtube analytics, Answer The Public, Google Search Console, Google Analytics, DeepCrawl, Raven, OnCrawl.

    Jeżeli wszystko powyżej przekonało Cię, że szkolenie marketing to coś w co warto zainwestować lub polepszyć,

     

    Szkolenie marketing internetowy

    Czego się nauczysz:

    Nauczysz się wykorzystywać dziesiątki sprawdzonych strategii marketingu internetowego

    Poprawisz tożsamość swojej marki i zwiększysz grono odbiorców

    Nauczysz się marketingu w mediach społecznościowych, korzystając ze wszystkich najpopularniejszych platform społecznościowych, aby rozwijać swój biznes

    Zwiększysz swoją listę e-mailową, ruch w witrynie, liczbę subskrybentów i obserwację w mediach społecznościowych

    Zobaczysz wymierne rezultaty, podejmując działania przez cały kurs

    Zwiększysz konwersje i sprzedaż dzięki technikom ze świata rzeczywistego

    Kurs marketingu z certyfikatem



    Szukasz kompletnego kursu marketingu cyfrowego, który nauczy Cię wszystkiego, czego potrzebujesz, aby zostać ekspertem od marketingu cyfrowego, prawda?

    Znalazłeś odpowiedni kurs marketingu digital!

    Marketing w Praktyce



    Oto co Ci da szkolenie z marketingu.

    Dzięki umiejętnościom zdobytym na naszym kursie marketingu internetowego możesz:

    ROZWIJAĆ swój własny biznes

    ZDOBYĆ pracę w tej gorącej branży marketingowej

    POMÓC klientowi zwiększyć swój biznes

    Chcemy pomóc Ci rozwinąć Twój biznes dzięki marketingowi w mediach społecznościowych, marketingowi treści, marketingowi e-mailowemu i nie tylko!

    Obiecujemy zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc Ci we wszystkich tych strategiach marketingu cyfrowego i marketingu w mediach społecznościowych:

    BRANDING

    STRONY INTERNETOWE

    MARKETING TREŚCI

    E-MAIL MARKETING

    COPYWRITING

    SEO (optymalizacja pod kątem wyszukiwarek)

    STRONY NA FACEBOOKU

    GRUPY NA FACEBOOKU

    REKLAMA NA FACEBOOKU

    RETARGOWANIE NA FACEBOOKU

    FACEBOOK DLA LOKALNYCH FIRM

    STUDIO TWÓRCÓW NA FACEBOOKU

    REKLAMA GOOGLE ADS

    GOOGLE ANALYTICS

    TWITTER

    INSTAGRAM

    Pinterest

    LINKEDIN

    TRANSMISJA NA ŻYWO W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

    YOUTUBE

    MARKETING WIDEO

    PODCASTOWANIE

    QUORA

    Content szkoleniowy to nie tylko działania social media. Digital marketing to złożony temat. Content marketing również. Musisz się nauczyć reklamy w internecie, m.in. google ads (dawniej google adwords), FB ads, SEO, lejki marketingowe, lejek sprzedażowy, określanie grupy docelowej i skuteczne działania. Uczestnicy szkolenia online dostają dedykowane schematy kampanii google e-commerce i innych systemów reklamowych używanych w marketingu. W jednym zdaniu. Działania marketingowe z najwyższej półki.

    Większość narzędzi i strategii, które polecamy i których nauczymy Cię używać, jest całkowicie darmowa!

    Zarezerwuj JUŻ TERAZ, szkolenie z marketingu u siebie w firmie!
     

    Zaufali mi najlepsi:

    moi klienci i partnerzy

    Zapisz się aby otrzymać raport i poradnik jak można zarabiać więcej w internecie (działa dla usług i ecommerce!)
    Wpisz poniżej swoje dane:

    doradztwo konsulting szkolenie sprzedaży biznes firma szkolenia online
    Sprawdź moją ofertę:
    Szkolenie marketing (szkolenia z marketingu) 1

    Co myślisz o moim nowym wpisie na blogu?

    A może masz pytanie dotyczące strategii lub techniki jak działać najlepiej?

    Tak czy inaczej, chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia.

    Więc śmiało, teraz zostaw komentarz poniżej.

    Jakie szkolenia dla marketingowca?

    1. Szkolenia dotyczące marketingu cyfrowego
    2. Szkolenia z zakresu zarządzania strategiami marketingowymi
    3. Szkolenia z zakresu tworzenia treści marketingowych
    4. Szkolenia dotyczące kampanii reklamowych
    5. Szkolenia dotyczące analizy danych marketingowych
    6. Szkolenia dotyczące tworzenia strategii social media
    7. Szkolenia dotyczące tworzenia strategii SEO
    8. Szkolenia dotyczące testowania produktów
    9. Szkolenia dotyczące budowania marki
    10. Szkolenia dotyczące wykorzystywania narzędzi analitycznych

    Doradztwo z marketingu

    Marketing to szerokie pojęcie obejmujące wszelkie działania prowadzone w celu promowania produktów lub usług. Może zawierać strategie z zakresu promocji marki, produktu lub usługi i pozyskiwania nowych klientów. Jest to szczególnie ważne dla firm, ponieważ może być narzędziem do osiągnięcia sukcesu lub sprawienia, że ich produkty będą bardziej widoczne w porównaniu z produktami konkurencji. Czym zatem jest marketing? Można by powiedzieć, że jest to proces identyfikacji, tworzenia i dostarczania wartości dla użytkowników końcowych w celu zaspokojenia ich potrzeb i pragnień. Składa się z procesów oceny i analizy danych rynkowych, przygotowywania i wdrażania strategii marketingowych, promowania produktów/usług, monitorowania rezultatów i planowania działań na przyszłość, w celu osiągnięcia określonych celów. W tym celu, doradztwo z marketingu może skutecznie pomóc firmom w zidentyfikowaniu kluczowych klientów, dostosowaniu oferty do ich potrzeb oraz w zapewnieniu, że ich produkt zostanie zauważony wśród potencjalnych klientów. Może to zostać osiągnięte poprzez odpowiednią strategię marketingową, która obejmuje działania takie jak tworzenie reklam, prowadzenie kampanii reklamowych, pozyskiwanie sponsoringu itp. Firmy mogą również skorzystać z doradztwa z marketingu, aby poprawić jakość i konwersję swoich produktów lub usług, lepiej wykorzystać swoje zasoby istniejącej bazy klientów i lepiej wykorzystać ją w procesie komunikacji z klientami. Może to skutkować większym szczęściem klientów, powiększeniem bazy klientów oraz wzrostem dochodów ze sprzedaży produktów lub usług.

    Jaki sa darmowe szkolenia z marketingu Google Skillshop?

    Google Ads,
    Akademia Waze,
    Google Analytics,
    Google Marketing Platform,
    YouTube,
    Google for Education,
    Google Ad Manager,
    Authorized Buyers,
    Google AdMob,
    Google Marketing Platform.

    Na czym polega praca w dziale marketingu?

    Praca w dziale marketingu polega na wykorzystywaniu strategii i narzędzi marketingowych, aby wspierać sprzedaż, wzmacniać markę i zwiększać świadomość produktu lub usługi. Pracownicy marketingu mogą zajmować się tworzeniem reklam, planowaniem kampanii, badaniem rynku, tworzeniem treści i prowadzeniem mediów społecznościowych. Mogą również współpracować z innymi działami w firmie, aby wspierać wszystkie inicjatywy marketingowe.

    Dr/PhD Rafał Szrajnert
    Dr/PhD Rafał Szrajnert
    Rafał Szrajnert to doktorant (PhD) specjalizujący się w zarządzaniu i marketingu. Ukończył studia magisterskie na wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, a także studia podyplomowe. Jest przedsiębiorcą z ogromnymi sukcesami, Oprócz własnej działalności prowadzi doradztwo biznesowe, coaching i szkolenia, szeroko znane w Polsce. Profil działalności to: -doradztwo marketingowe -konsulting marketingowy -szkolenia, kursy -doradztwo biznesowe (psychologia, coaching) -marketing (seo, reklamy CPA, PPC)

    Podaj imię i adres email, aby przejść dalej