Zawartość strony
= Oferta skalowalna w przypadku zimnej publiczności („zimna” odnosi się do nieświadomej problemu i nie znającej Twojej marki)
Dlaczego marki potrzebują oferty Cold Friendly Offer, aby skalować się rentownie:
→ Sprzedaż do największych rozmiarów rynku, ale także najtrudniejszej do sprzedania publiczności
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
Koniec reklamy.
Zaufali mi najlepsi:
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
W skrócie: Bądź kompleksowym rozwiązaniem bolesnego problemu lub spełnieniem głębokiego pragnienia, które jest zgodne z co najmniej jednym z pragnień rynku masowego.
Cena to to, co płacisz, wartość to to, co otrzymujesz.
Zdanie, które każdy marketingowiec słyszał przynajmniej raz.
Ale większość ludzi używa go całkowicie źle!
Popełniają błąd, obniżając cenę, aby zwiększyć postrzeganą wartość.
Te obniżki cen prowadzą jedynie do zmniejszenia marży zysku.
A przecież chcesz zarobić więcej na klienta, a nie mniej.
Więc musisz zwiększyć postrzeganą wartość, aby pobierać więcej opłat.
Ale jak zwiększyć postrzeganą wartość?
Rozwiąż więcej problemów (kompletne rozwiązanie) = Wysoka percepcja wartości
Bądź wyjątkowy (brak alternatywy) = Nieporównywalny
Nie musisz wymyślać zupełnie nowego i rewolucyjnego produktu.
Ale musisz być bardziej zaradny w przypadku produktów, które już sprzedajesz, poprzez
Aby przejść od rozwiązania odizolowanego do rozwiązania holistycznego.
Nawet jeśli ludzie nie kupią Twojego pakietu, zwiększona całkowita cena pakietu służy jako kotwica cenowa dla wszystkich innych produktów w Twoim sklepie → Ludzie prawdopodobnie wydadzą więcej.
Sposoby łączenia w pakiety:
Musisz wziąć pod uwagę wyrafinowanie rynku.
Ponieważ wraz ze wzrostem wyrafinowania rynku:
Dlatego musisz wprowadzać na rynek (ten sam produkt) inaczej!
Punkty akcji
Co myślisz o moim nowym wpisie na blogu?
A może masz pytanie dotyczące strategii lub techniki jak działać najlepiej?
Tak czy inaczej, chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia.
Więc śmiało, teraz udostępnij ten wpis na swoich social mediach i zobacz co inni mają do powiedzenia.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.